امام جمعه قم:مسئولان اهل عبور از خط قرمزهاي نظام نيستند

امام جمعه قم:مسئولان اهل عبور از خط قرمزهاي نظام نيستند. 9خرداد -94
آخوند محمد سعیدی  دروغ ووارونه گوی متملق وچاپلوس که دردفاع وحمایت و تبلیغ از خامنه ای با جوک سازی تاریخی بی همتا مدعی شده بود که مامایی که سیدعلی را زایانده بود .پس از اینکه اتاق زایمان خارج شد فریاد زد علی یارت .چون این گفته در پاسخ نوزاد سید علی خامنه ای بود که پس ازتولد گفته بود یا علی! اکنون در کسوت  امام جمعه قم درد فاع از برنامه ی هسته ای ومخالفت با مذاکره هسته ای دست به اتهام زنی و وطن فروشی و خائن نامیدن مذاکره کنندگان دولت روحانی زده است .چون از موضع نماینده و سخنگوی مردم شدن مدعی شده  مذاکرات هسته اي و توصيه به رعايت خطوط قرمز نظام همه به خوبي مي دانند که هرکس بخواهد از خطوط قرمز نظام عبور کند خائن و وطن فروش است.
امام جمعه قم با اشاره به ادامه مذاکرات هسته اي و توصيه به رعايت خطوط قرمز نظام گفت: همه به خوبي مي دانند که هرکس بخواهد از خطوط قرمز نظام عبور کند خائن و وطن فروش است.    قم - خبرنگار کيهان:حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد سعيدي در خطبه هاي نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد افزود: ما به عنوان ملت حامي مذاکره کنندگان هستيم و البته هرکسي که نقدي دارد بايد محترمانه آن را بيان کند.    وي اظهار داشت: هيچ کس از مسئولان اهل سازش و عبور از خط قرمز هاي نظام نيست.
    متولي آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ديدار با نمايندگان مجلس گفت: سخنان و اشارات ايشان در اين ديدار براي رفع مشکلات کشور بسيار راهگشا و ارزنده بود.
    وي تصريح کرد: همانگونه که رهبر معظم فرمودند: کليد حل موضوع هسته اي و همه مشکلات کشور در تکيه بر توانايي هاي داخلي و توجه به اقتصاد مقاومتي است.    خطيب جمعه قم سالروز ميلاد حضرت ولي عصر(عج) را فرصتي مهم براي انجام کارهاي فرهنگي و تربيت ياوران مهدي عنوان کرد و گفت: اين جشن بزرگ نبايد به خوردن و نوشيدن منحصر شود و همچنين نبايد آن را به گناه آلوده کرد.    حجت الاسلام سعيدي در ادامه با اشاره به گراميداشت سالروز رحلت امام خميني(ره) گفت: حضرت امام(ره) اصولي داشت که تا آخرين لحظات عمر مبارکش از آن اصول کوتاه نيامد.    وي اظهار داشت: خداترسي و اعتقاد به نصرت الهي از جمله ويژگي ها و اصول ايشان بود و به همان اندازه اهل اعتماد به دشمن بويژه آمريکا نبود.
    امام جمعه قم با بيان اينکه دين محوري و الهي کردن جامعه و احياي شريعت بخصوص باور به نظام ولايت فقيه از اصول ديگر امام بود تصريح کرد: حضرت امام مبادي حاکميت اسلام ناب محمدي(ص) در مقابل اسلام آمريکايي و بدلي بودند و همچنين به آزادي توجه مي کردند.
    وي اعتماد به نفس و خودباوري را از شاخصه هاي ديگر حضرت امام(ره) بيان کرد و گفت: امام همواره ظلم ستيز بودند و در اين راه هيچ مصلحتي را نمي پذيرفتند.