كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 خرداد -94
    كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی که مخاطب روحانی ووزرای دولت روحانی  وتیم مذاکراه کننده هسته ای هستند ومثلهمیشه شاناح ال خامنها ی ونهادهای وابسته به وی نمی شود.

    * به تيم مذاکره کننده مي گوييم اين طور که از عملکرد دولت پيداست ما در تحريم نيستيم، چون حجم واردات ما کاهش نيافته است. الان متاسفانه در معرض هجوم مواد غذايي و ميوه هاي خارجي به صورت قاچاق و غيره هستيم. در پوشاک هم همين طور متاسفانه آن قدر پوشاک خارجي در کشور وجود دارد که صنعت توليد پوشاک تعطيل شده است. اتفاقا کاش تحريم شويم تا به خودکفايي برسيم!
    اميد است تيم مذاکره کننده هسته اي در توهم نباشند چرا که در اين صورت به خاطر مذاکرات ممکن است زير يوغ آمريکا برويم.    
حسيني
    * دولت جلوي قاچاق و در واقع دود شدن منابع ارزي کشور را بگيرد تا به فشار بر مردم و کارهايي مثل افزايش قيمت بنزين و... متوسل نشود. در آن صورت است که مي شود «دولت تدبير و اميد».    
دهقاني نيا
    * رئيس انجمن جايگاه داران سوخت مي گويد، تصميم دولت در مورد بنزين ما را مجبور به دروغگويي کرد. اين ما را نگران تر مي کند، نکند در مورد توافق لوزان، پروتکل الحاقي و... با چنين رويه اي بخواهند همه را غافلگير کنند؟

    * اگر خداي ناکرده به جاي توکل بر خدا و فشردن دست خدا (که يدالله فوق ايديهم) دست آمريکا و متحدانشان را براي لغو تحريم ها بفشاريم و به دشمن خدا و دشمنان کشور اعتماد کنيم. نتيجه آن فشار بيشتر تحريم ها از سوي دشمنان خواهد بود.    
دهباشي
    * در موضوع هسته اي علنا به ما ديکته مي شود که بايد به آمريکا اعتماد کرد. واقعا ما دچار شگفتي شده ايم. آخر مگر مي شود به دشمن اعتماد کرد!

      * اگر ديروز در سن و سالي نبوديم که بتوانيم در جبهه هاي جنگ تحميلي حضور پيدا کنيم ولي امروز آمادگي آن را داريم که روي منافع ملي و عزت کشور بايستيم و نگذاريم قرارداد ذلت باري عليه ايران عزيز بسته شود.

    * ما حاضريم رو در رو و در هر کجا با آمريکا مبارزه کنيم اما اسير تعامل ديپلماتيک پوچ و بيهوده با آنها نشويم. چرا دولت تمام هم و غم خود را معطوف به مذاکرات و نتيجه آن نموده است؟

       * مي گويند خرمشهرهاي اقتصادي و تحريمي را بايد آزاد کنيم! الان مهم ترين نقطه قوت و استراتژيک کشور را که به خاطر امنيت پدافندي مورد بغض دشمن بوده يعني مرکز غني سازي فردو را به غل و زنجير کشيده اند. اول آن را آزاد کنيد.

    * انتظار مي رود شوراي محترم نگهبان در انتخابات آتي مجلس بيش از گذشته با هوشياري و دقت وارد شود تا شاهد حضور افراد معلوم الحال، مريض، اعوان و انصار نفاق 88 و کساني که دل در گرو نظام و انقلاب و ولايت ندارند وارد مجلس نشوند.

       * افزايش قيمت ها به جاي سالانه، به ماهانه تبديل شده است. از طرف ديگر ميوه هاي وارداتي در بازار چشم همه را خيره مي کند. در عوض کشاورزان داخلي و ورشکسته محصولاتشان بر زمين مانده است. چرا؟

      * پرايد صفر کيلومتر خريداري شده بنده به دليل نقص پيدا کردن پمپ بنزين آن در نمايندگي شرکت سايپا در کرج خوابيده است. مي گويند تعويض قطعه آن 15 روز طول مي کشد. اعتراض کردم جواب دادند مي خواستي نخري!

      * به مسئولان اتوبوسراني شهرستان قم عرض مي کنم که يک راه تکريم مسافرين اين شهر مقدس، استفاده از رانندگان خوش برخورد براي جابجايي شهروندان و زائران است که اميدواريم مورد توجه قرار بگيرد.

        * هر سال روز ولادت حضرت عباس(ع) به نام روز جانباز با چند برنامه تشريفاتي سپري مي شود ولي انتظار اين است که به صورت اساسي به مشکلات اين عزيزان رسيدگي کامل بشود.

    * آموزش و پرورش تهران قصد دارد مراکز تحصيل دانش آموزان سال چهارم دبيرستان را جدا کند اين کار موجب سردرگمي هزاران دانش آموز و نگراني خانواده هايشان خواهد شد.

      * در رابطه با استخدام 5 هزار نيروي جديد در آموزش و پرورش درخواست داريم براي جذب دانش آموختگان رشته فقه و حقوق اسلامي براي امر تدريس يا مشاوره راهي باز شود.

    * در تاريخ خرداد 92 مبلغ سي ميليون تومان از بانک ... وام دريافت نموده ام طي اين مدت از 24 قسط تنها يک قسط عقب افتاده دارم که با هفته اي يکي دو پيام، تماس تلفني و اخطار کتبي بدون پاکت (نامه باز) و مسدود کردن موجودي سيصد هزار توماني در بانک ديگر مواجه شده ام. عرض بنده اين است اگر اين شدت و غلظتي که براي يک قسط 950 هزار توماني من مي شود با بقيه افرادي که ميلياردي وام گرفته و هيچ اقساطي پرداخت نکرده اند داشتند اين همه شاهد بدهکاري هاي کلان بانکي از سوي سرمايه داران نبوديم. نکند که براي افراد متوسط به پايين اين برخوردها را دارند تا به نارضايتي عمومي مردم دامن بزنند!    
فاطمه داوري نژاد
    * با اينکه بايد جوانان را به ازدواج تشويق کرد. ولي يارانه آنها را که مستحق دريافت هستند قطع مي کنند. دهها بار به فرمانداري مراجعه کرديم و هيچ نتيجه اي نگرفتيم در هنگام ثبت نام جديد 2 فرزندم را که ازدواج کرده بودند از خود جدا کردم ولي متاسفانه يارانه هر دو را قطع کردند!

       * از مسئولين رسانه ملي انتظار مي رود به نقش زن در تحکيم خانواده بيشتر پرداخته شود. مادراني در جامعه ما هستند که 10 فرزند را به خوبي تربيت کرده اند. بايد اين الگوها معرفي شوند.

      * بيمه موتورسيکلت به 260 هزار تومان رسيده است. مگر حقوق و درآمد اقشار متوسط و پايين چقدر است که بايد اين همه پول بيمه پرداخت کنند؟

       * يک بازنشسته آموزش و پرورش هستم به شدت در مضيقه هستم امثال بنده در اين وزارتخانه زياد هستند. چرا مسئولان آموزش و پرورش به فکر ما که آبرو داريم و داراي عروس و داماد و نوه هستيم، نيستند؟ چرا بايد بخاطر 3 ميليون تومان وام به منظور پرداخت قروض خود، پيش همه گردن کج کنيم؟
    *معلول تحت پوشش بهزيستي و ناشنوا هستم. تا به حال هيچ چيزي از بهزيستي دريافت نکرده ام. مستاجر هستم و از مستاجري خسته شده ام. از مسئولين امر انتظار مي رود تدبيري براي امثال ما نمايند که هيچ کجا راهمان نمي دهند، حتي براي کارگري!    يونس رستمي - سرپل ذهاب.