نامه‌ها وی شما وصدای شما

نامه‌ها وی شما وصدای شما 10 خرداد- 94

* یک خرمشهری ساکن تهران: پس از سال‌ها دوری از شهر خودم، هفته گذشته سری به آبادان و خرمشهر زدم. متاسفانه خیلی یا آنچه که من از آن خاطره دارم، فرق دارد. خبری از آن محلات زیبا و محیط خوب و سالم تقریباً نبود. به مسئولان استانی این منطقه زرخیز بگویید چرا فکر چنین شهرهایی نیستید؟ آبادان و خرمشهر باید بهشت ایران زمین باشند.* از اهالی محل: مدت چهار سال است که خیابان شقایق بن‌بست اول و دوم در منطقه سرحد آباد کرج، جنب گلزار شهداء فاقد گاز می‌باشند و این امر مشکلات عدیده‌ای را برای ساکنین به وجود آورده است. تذکر بدهید تا رسیدگی شود.مجاز یا غیرمجاز؟آیا عطاری‌ها مجاز به فروش داروهای ترک اعتیاد و قرص‌های چاقی و لاغری هستند و آیا مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر کار عطاری‌ها نظارت دارند؟بهمن دولو ـ تهرانمسئول برقراری امنیت کیست؟مطلب «باج‌گیری ساعت 10 شب» که پنجشنبه گذشته در ستون مربوط چاپ شد، خواندم و از اتفاقی که برای یکی از رانندگان پراید اتفاق افتاد، متاثر شدم. به راستی مسئول برقراری امنیت برای هموطنان در اقصی نقاط شهرها به‌ویژه تهران کیست؟فرهاد شامبیاتی ـ تهران.سازمان نظام پزشکی رسیدگی کند.آیا کسی هست بر عملکرد بیمارستان صارم شهرک (اکباتان) نظارت داشته باشد؟ این بیمارستان که بیشتر در مداوای ناباروری فعالیت دارد، از بیماری که دو سال در این بیمارستان تحت نظر بوده است، به جای رفع مشکل، مبالغ قابل توجهی برای کارهای انجام نشده دریافت داشته و با جواب‌های سربالا، موجب نارضایتی آنان شده است. به این وسیله از مسئولان سازمان نظام پزشکی تقاضای رسیدگی دارم.یکی از بیماران ـ تهران