استقبال سرد در مازندران پاي چه كسي نوشته مي شود؟!

    خبر ويژه 
استقبال سرد در مازندران پاي چه كسي نوشته مي شود؟!6 آبان -94
مکمل موضع گیری های تند انتقادی که در ستون های گوناگون اوین نامه ی کیهان علیه روحانی ودولت وی وبرجام وبحران اقتصادی می شود . ازسوی دیگر برای اینکه نشان داده شود روحانی پایگاه اجتماعی ندارد درچند شماره اخیراوین نامه ی کیهان اینگونه خبرهای ویژه استقبال سرد در سفرر وحانی به مازندران  هم بازتاب داده می شود .

برکناري معاون سياسي استانداري مازندران همچنان موضوع مجادله ميان حاميان دولت در اين استان است.
    
اين برکناري پس از استقبال سرد مردم مازندران از روحاني در ساري صورت گرفت. جمعيت حاضر در اين برنامه، حدود 10-11 هزار نفر برآورد شده اند.
    
به گزارش ايرنا، برکناري «حسين حسن نژاد» از مديرکلي سياسي استانداري مازندران با واکنش منفي افراد و گروه هايي که خود را حامي دولت تدبير و اميد مي دانند، مواجه شده است. اين افراد و گروه ها از حسن نژاد به عنوان «تک مهره» خود در حوزه سياسي استانداري مازندران ياد و برکناري وي را اقدامي همسو براي چينش نيروهاي غيرهمسو با دولت يازدهم در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري ارزيابي کرده اند.
    
گروهي با نام «مجمع اصلاح طلبان جوان مازندران» با انتشار بيانيه اي خطاب به مردم مازندران و رئيس جمهوري نوشتند: همانگونه که مستحضريد فلاح در حرکتي ناسنجيده، غير معمول و حتي ناجوانمردانه، در آستانه تاسوعا و عاشورا، جناب حسن نژاد- مديرکل سياسي استانداري مازندران- را برکنار کرد. فلاح که جلوداري اش در بي کفايتي اداره سهل ترين امور استان نيز برکسي پوشيده نيست، در اتحادي سست با شيفتگان دولت مردود سابق و فرصت طلبان و صحنه گردانان پشت پرده توطئه عزل جناب حسن نژاد را رقم زدند.
    
نويسندگان اين بيانيه تاکيد کردند: هم اينان، امروز براي ناکارآمدي خود در ستاد استقبال از دولت که به ستاد به افتضاح کشيدن دولت در استان اشتهار يافت، به دنبال قرباني کردن مظلومي مي گشتند تا براي انحراف نگاه ناظران از بي کفايتي شان در تدارک يک سفرساده دولت، آن هم با بسيج شلخته همه امکانات استانداري و نتيجه ضايع گرفتن، عقده هاي شان را التيامي بخشند و به اصطلاح ايشان را عامل عدم بساماني در سفر رياست جمهوري معرفي کنند.
    
اين بيانيه اضافه مي کند: لذا فلاح با مشاورت بدمنشان، در اقدامي ناپخته و نابخردانه ديگري تنها ملجاء انديشه ورزان پايبند به جريان پاينده اصلاحات در مرکز قدرت استان را حذف کرد تا مانعي براي تاختن اسب چموش طمع ورزان و کاسبان هميشه حامي جناب فلاح نباشد.
    
در اين بيانيه آمده است: بر بزرگان اصلاحات استان فرض است تا با تعليق نجابت خويش، اين بار در ادامه هشدارهاي مکرر دلسوزان براي نشان دادن واکنش محکم به بداخلاقي و بي تعهدي استاندار ناکارآمد دريابند که موقع واکنش بهنگام شان است، تا به فلاح و [...] و فرصت طلب بفهمانند که وزن شان به آن اندازه نيست که بتواند همه اقدامات بد و ناجوانمردانه خويش را به گستاخي شان گره بزند!! رئيس شوراي اصلاح طلبان استان مازندران نيز در گفت وگو با پايگاه خبري «هارش نيوز» که همزمان در چند پايگاه خبري ديگر هوادار دولت يازدهم از جمله «مازند نومه» منتشر شد، گفت: برکناري حسن نژاد يک شبه کودتا است و من از همين جا نگراني خودم را درباره هيات هاي اجرايي انتخابات پيش رو اعلام مي کنم. اگر در استانداري مازندران يک نيرو بود که نشان از دولت روحاني و شعار او داشت، همين آقاي مديرکل بود که حالاديگر نيست.