نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما4 آبان -94
*محمدکاظمی از تهران: اخیرا از سوی وزیر محترم کار اعلام شد که هر دقیقه، 5 نفر به آمار بیکاران اضافه می‌شود. می‌خواستم بگویم شما برای اشتغال بیکاران در هر دقیقه چه برنامه‌هایی را اجرا یا برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ از دلواپسان بخواهید به جای سیاسی‌کاری وپرداختن به مسائل حاشیه‌ای، به اشتغال جوانان بیکار وساماندهی اوضاع اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسوزی وچاره‌جویی کنند.
*
عباس‌زاده از تهران: مینی‌بوس‌های مسیر جنّت‌آباد – پایانه آزادی خیلی فرسوده است و بهتر است مسئولان وام به رانندگان مینی‌بوس بدهند تا آنها بتوانند وسایط نقلیه خود را تعویض کنند.
*
مقدم از تهران: با توجه به اینکه آمار کتابخوانی در کشور ما بسیار پایین است باید به این نکته توجه داشت که قیمت کتاب‌ها هم بسیار بالا رفته و بهتر است دولتمردان یارانه‌ای برای این بخش درنظر بگیرند تا مردم بتوانند با هزینه پایین، کتاب بخرند ومطالعه کنند.
*
یک شهروند سلماسی: لطفا پیام من را به گوش مسئولان شهرداری سلماس برسانید و بگویید اکثر خیابان‌های این شهر پر از چاله وچوله است. لطفا قبل از فرارسیدن فصل سرما، این خیابان‌ها را مرمت و ساماندهی کنند.

اهمیت خط‌کشی
اخیرا اداره راهنمایی و رانندگی وشهرداری، روی عبور از میان خط‌کشی‌های خیابانها و بزرگراه‌ها به شهروندان تاکید فراوان می‌کند که تذکر بجایی است، اما من متاسف هستم که پس از 70 سال که اتومبیل به ایران آمده، تازه به این فکر افتاده‌ایم! دوما شما اول خط‌کشی‌ها را درست کنید، بعد از رانندگان دقت روی آنها را بخواهید، بسیاری از اتوبان‌ها خط‌کشی استاندارد و کامل ندارند.وکیل – تهران
بوستان همیشه خاموش!
بوستان واقع در خیابان مجاهدین اسلام، خیابان شهید رحمانی، روبروی درب ضلع شمالی مجلس شورای اسلامی، مدتهای مدیدی است که در خاموشی کامل به‌سر می‌برد وشبها اهالی، به خصوص کودکان و بانوان برای عبور و مرور در آن احساس ناامنی می‌کنند. لطفا معضل را به گوش مسئولان ذیربط برسانید تا رسیدگی کنند.جمعی از ساکنین محل