كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 29 مهر -94
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری در یکی از پیام های قلابی ودروغین اوین نامه ی کیهانش رفسنجانی را آشکار متهم به بلندگوی دشمن کرده است .برای اینکه گفته شده رفسنجانی  اعلام کرده انتخابات را آن گونه که مردم مي خواهند برگزار کنيم؟ معني و مفهوم اين سخن چيست؟ يعني در گذشته انتخاب خود ايشان و رئيس جمهور فعلي هم خلاف خواسته مردم صورت گرفته است؟ چرا برخي به بلندگوي دشمن تبديل شده اند؟    جالب اینکه گویا احمدی نژاد که ازطریق کودتای تقلباتی پاسداران وبسیج رئیس جمهور شد رئیس جمهور عدالت محور 8 ساله نبود که نامش ازقلم انداخته است تابیشتر جنبه قلابی بودن پیام ثابت شود.
    * باز پاي رفت و آمد دشمنان غربي مان به ظاهر براي گشايش روابط به سرزمين ما باز شده است واقعيت اين است که اين کار براي برانگيختن اختلافات داخلي و سرپل ساختن در کشور است. از جمله آنکه وزير خارجه آلمان که از حاميان سرسخت رژيم صهيونيستي است به کشورمان مي آيد و با پررويي سعي مي کند تابوها را زير پا بگذارد. سخنراني وزير خارجه آلمان در دانشگاه تهران با آن لحن متکبرانه توهين به دانشجويان و قشر تحصيل کرده ما بود. او دست کم بايد از اين ملت بابت تجهيز صدام به بمب هاي شيميايي عذرخواهي مي کرد. ما هنوز و هر روز شاهد شهادت مجروحان شيميايي دفاع مقدس هستيم.
       * آقاي ظريف در جواب عربستاني ها گفته آنها نبايد به فکر حذف ايران باشند. اين چه نحو سخن گفتن با يک مقصر است؟ آل سعود کيست که بخواهد يا بتواند در منطقه ايران را حذف کند؟ آل سعود فعلابايد پاسخگوي بي تدبيري سهوي يا عمدي اش باشد که سبب کشته شدن صدها حاجي ايراني و هزاران حاجي جهان اسلام شد.        

    * آقاي ظريف مگر رژيم آل سعود در کشتار مردم يمن، سوريه و عراق از رژيم غاصب اسرائيل پيشي نگرفته ديگر چگونه مي خواهيد عربستان صهيونيستي به عنوان يک کشور همسايه با شما مسالمت آميز رفتار کند؟ 
    سرابي
        *
برخي از کشورهايي که اداي قدرتمندي درمي آورند، بدانند که با پول و سرباز عاريتي نمي توانند هيچ غلطي بکنند. هر کشوري که توانست مثل سربازان جان برکف و مخلص ايراني تربيت کند مي تواند ادعاي قدرت کند.    نصيري- زابل
        *
آقاي ظريف وزيرخارجه کشورمان به خودش اجازه داده بعد از مدت ها يک موضع مثلاانقلابي عليه عربستان بگيرد و بگويد اجازه نمي دهيم عربستان ايران را از منطقه حذف کند. واقعا بايد به ايشان خسته نباشيد گفت. فقط بايد مواظب بود چنين وزير انقلابي را چشم نزنند.    
    * جاي تاسف است که خانم فائزه هاشمي از آقاي طاهري سرکرده منحرفين عرفان حلقه دفاع مي کند ولي تعجب ندارد چون وکيل طاهري وکيل خانواده آقاي هاشمي هم هست.    

    * آقاي هاشمي اعلام کرده انتخابات را آن گونه که مردم مي خواهند برگزار کنيم؟ معني و مفهوم اين سخن چيست؟ يعني در گذشته انتخاب خود ايشان و رئيس جمهور فعلي هم خلاف خواسته مردم صورت گرفته است؟ چرا برخي به بلندگوي دشمن تبديل شده اند؟
      
    * اشتباه آمريکا و آمريکايي ها اين است که در اثر دريافت نشانه هاي غلط، اخيرا به ايران مانند ساير کشورهاي منطقه مي نگرند و تصورشان اين است که با چند تهديد مي توانند ايران را تابع سياست هاي خود در منطقه کنند. حال آنکه در صورتي که بخواهند اين تصور خود را آزمايش کنند بزرگ ترين شکست تاريخ خود را تجربه خواهند کرد.       

    * مشکلات اقتصادي را مي توان تحمل کرد و به تدريج براي رفع آنها چاره انديشي نمود. نگراني ما مردم بيشتر بابت عمليات نفوذي پسابرجام مي باشد. چرا که دولت در اين موضوع آن گونه که بايد احساس مسئوليت نمي کند؟
       
    * اگر دولت روحيه انقلابي داشته باشد بايد در مرحله پسابرجام شرکت هاي آمريکايي را در زمينه فعاليت اقتصادي در داخل کشورمان کنار بگذارد و از اين طريق قدرت خود را براي گرفتن امتياز به رخ بکشد.        

    * اعلام پرداخت 25 ميليون وام خريد خودرو از سوي دولت علامت رکود اقتصادي است يا رونق اقتصادي؟ تحريک تقاضا يعني چه؟ چرا حاضر نيستند که به مردم بگويند اشتباه کرده اند؟
 
    * خريد خودروي خارجي با وام 70 درصد قيمت خودرو و بدون سود، ولي خريد خودروي داخلي با وام 80 درصد قيمت خودرو با سود 16 درصد. اين است حمايت از توليد داخلي!      

    * امروز براي مردم مهمتر از هر چيز عمل مقامات است چرا که مسئوليت دارند و مردم آنها را براي عمل و کار مشخصي انتخاب کرده اند. اگر مردم خلاف آن را مشاهده کنند کاري به اسم و مدرک و درجات علمي آقايان ندارند. مردم از مسئولان عمل مي خواهند نه مدرک.       

    * خدا وکيلي اين مردم که گراني را با تمام گوشت و پوست خود دارند احساس مي کنند چگونه مي توانند ادعاي يک رقمي شدن تورم در کشور را از زبان رئيس بانک مرکزي قبول کنند.       

    * بيش از دو سال است که از شروع به کار دولت يازدهم مي گذرد اما تا اين تاريخ وضعيت رئيس دانشگاه پيام نور مشخص نيست. چرا؟ شايعاتي در مورد انتصاب يک آقاي 71 ساله به گوش مي رسد. ظاهرا در اين دولت جوانگرايي بي معني است و يا معتقد به قحط الرجال هستند.      

    * از بخش فشافويه بخش جاده قديم تهران - قم، تماس مي گيرم روستاي ما با قدمت چند هزار ساله رو به نابودي است. روستايي که چندين هکتار باغ انار، زمين هاي زراعي، دامداري و مرغداري دارد اين روستا داراي کمبود در زمينه هاي آب - برق - گاز- مسجد - مدرسه و راه هموار است قناتي که زمينهاي کشاورزي ما از آنها تغذيه مي کنند به خاطر عدم رسيدگي مسئولان رو به خشکي است. از مسئولان تقاضا داريم به اين منطقه يعني روستاي قلعه محمدعلي خان بخش فشافويه توجه بيشتري کنند در غير اين صورت اهالي مجبور به مهاجرت مي شوند.      

    * پزشک مجرد و سرپرست چند برادر بي کار و مادرم هستم. بنويسيد دولت تدبير و اميد يارانه همه افراد تحت تکفل بنده را قطع کرده است.      

    * قيمت يک دستگاه پرايد دوگانه سوز 131 (مدل بالا) 21/420/000 تومان است پس وعده هاي پس از برجام چه بود؟ چرا به جاي کاهش قيمت شاهد افزايش قيمت ها هستيم؟
    دهقان - مشهد
        *
دولت به جاي پرداخت تسهيلات بانکي با نرخ 26 درصد سود پاداش پايان خدمت فرهنگيان بازنشسته سال 93 را پرداخت بکند.    
    * در شهرستان شبستر از توابع آذربايجان شرقي خيابان هاي شهر به نام هاي نگين، سامان و... نامگذاري شده اند در حالي که بايد نام شهدا و مشاهير علمي - مذهبي کشورمان زينت بخش معابر شهر باشند.     

    * آسفالت خيابان هاي شهر تسوج در آذربايجان شرقي وضعيتي پيدا کرده که خودروهاي داخل شهر دچار خسارت زياد مي شوند. از مسئولان شهر تقاضاي رسيدگي داريم. اميدواريم توجه کنند.      

    * 10 سال است بازنشسته شده ام. دهها سال مسئوليت پشتيباني جنگ جهاد اردبيل و فرماندهي پايگاه شهيد شمس ا... منطقه غرب و همچنين مسئول امور عمومي جهاد کشاورزي اردبيل را در کارنامه ام دارم ولي تا به حال موفق نشده ام از درصد مديريت استفاده کنم. از مسئولين امر درخواست حل مشکل ياد شده را دارم.    
آران از اردبيل
        *
من بازنشسته تامين اجتماعي هزينه دکتر رفتن را ندارم چگونه به مسئولين دولتي بايد بگويم؟ در کنار اين، مشکل جوان تحصيلکرده بيکار از ديگر مشکلات زندگي ام شده و عدم توان تامين مايحتاج زندگي هم در اين ايام کهولت سن بر فشار روحي رواني ام افزوده شده است در صورتي که يک بازنشسته پس از 30 سال خدمت نبايد هيچ يک از اين مشکلات را داشته باشد. آيا دولت فرصت تدبير براي امثال ما بازنشستگان را دارد؟
    رجب پور