استقبال سرد مردم از روحاني موجب بركناري مديركل سياسي شد؟!

خبر ويژه 
استقبال سرد مردم از روحاني موجب بركناري مديركل سياسي شد؟! 4 آبان -94
اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری  درنقش اپوزیسیون دولت روحانی  اوین نامه اش را آشکارا  تبدیل به بولتن خبری - اطلاعاتی همراه با مأموریت پیگیری  ازموضع بازجویی  علیه دولت روحانی کرده است. چون می خواهد انتقام تصویب برجام درمجلس ارتجاع را بگیرد.
سايت تابناک برکناري مديرکل سياسي استانداري مازندران را نتيجه استقبال سرد مردم اين استان از رئيس جمهور در جريان سفر به ساري عنوان کرد.
    
تابناک نوشت: گويا قرار نيست حواشي پيش آمده درباره سفر اخير رئيس جمهور پاياني داشته باشد؛ همان سفري که با استقبال اندک مردم همراه شد تا رئيس ستاد مردمي(!) استقبال، طي نامه اي از مردم، رئيس جمهور و هيئت همراه وي عذرخواهي کند!
    
برخي تصاوير منتشره از حاشيه سفر روحاني به مازندران از استقبال اندک مردم از دولتمردان حکايت دارد؛ داستاني که مورد تاييد طرفداران دولت نيست، ولي منتقدان دولت دستاويزي محکم براي اثباتش دارند؛ نامه رئيس ستاد استقبال مردمي استقبال از رئيس جمهور! البته اين نامه که حاوي گلايه هايي از برخي مسئولان استاني مبني بر همکاري نکردنشان با ستاد استقبال و عذرخواهي از مردم و رئيس جمهور بابت استقبال اندک از کاروان دولت تدبير و اميد است، فرصت ديگري هم در اختيار منتقدان قرار داده که آن هم به نوبه خود، استثنايي به شمار مي آيد چرا که ثابت کرده استقبال هاي مردمي، تحت تاثير عملکرد يک ستاد هستند نه خودجوش. ستادي که مي تواند به گونه اي عمل کند که استقبال شديدتر شود و در غير اين صورت، استقبالي سرد، درست مثل سفر مازندران شکل خواهد گرفت.
    
به گزارش تابناک نامه مذکور شائبه هاي ديگري هم ايجاد مي کرد؛ شائبه هايي از جنس کارشکني که امضاکننده نامه مدعي شده بود از طرف برخي مسئولان بوده و از سوي ديگر، برخي احساس مي کردند که هدف از نگارش چنين نامه اي باشد.
    
گمانه زني ها در حالي بي پاسخ مانده بود که اتفاقي عجيب، نظر همه را به خود جلب کرد و موجب شد، در آستانه تعطيلات تاسوعا و عاشوراي حسيني، بار ديگر حاشيه هاي سفر کذايي دولتمردان به مازندران، به صدر اخبار بازگردد؛ اتفاقي که از جنس برکناري يکي از مسئولان استان، آن هم به شيوه اي عجيب، کم سابقه و البته نامهربانانه بود. ماجرا از اين قرار بود که خبري روي خروجي سايت استانداري مازندران قرار گرفت که يک خط بيشتر نداشت، ولي معاني زيادي به ذهن متبادر مي کرد: «با صدور حکمي از سوي دکتر ربيع فلاح، استاندار مازندران، حسين حسن نژاد، مديرکل سياسي استانداري مازندران از سمت خود برکنار شد».
    
در اين حکم يک خطي، نه نشانه اي از تقدير از زحمات مدير معزول به چشم مي خورد و نه درباره جايگزيني وي يا چگونگي تصميم گيري در اين باره سخني به ميان آمده تا بتوان نتيجه گرفت که اتفاقي به روال معمول رخ نداده و احتمالاً در پس اين تصميم گيري، حرف هاي ناگفته زيادي مطرح است. ماجرا زماني عجيب تر مي شود که بدانيم روابط عمومي استانداري مازندران در گفت وگو با يک خبرگزاري، درباره اين برکناري اظهار بي اطلاعي کرده است؛ حاشيه اي قابل توجه که برخي با اشاره به سابقه کاري مدير معزول، آن هم در کسوت فرماندار چند شهر در دوره اصلاحات، شاخ و برگ هاي ديگري هم برايش بيان مي کنند تا ثابت شود که اين عزل، موضوعي عادي و البته به دور از تنش نبوده است.
    
تابناک خاطرنشان کرد: کافي است، اندکي به عقب تر بازگرديم و ماجراي استقبال سرد از رئيس جمهور در سفر به اين استان را مرور کنيم تا اين ابهام در ذهنمان پررنگ شود که آيا اين برکناري ناگهاني با آن ماجرا ارتباطي دارد يا خير؟ با حواشي بعد از آن و ماجراي تسويه حسابي که برخي از نامه عذرخواهي استنباطش مي کردند، چه؟ آيا با توجه به شکل ماجرا، بي انصافي است که مي بينيم برخي نتيجه گرفته اند حکم يک خطي، پس لرزه هاي سفر دو هفته پيش رئيس جمهور به اين استان شمالي کشورمان است؟!
    
يادآور مي شود براساس تصاوير و ويدئوهاي منتشر شده درحين سخنراني روحاني، جمعيت 10-11 هزار نفره در جريان سفر وي به ساري در استاديوم حضور داشته اند.