حبيبي: شروط رهبر انقلاب درباره برجام از سوي وزارت خارجه به ۵+۱ ابلاغ شود

حبيبي: شروط رهبر انقلاب درباره برجام از سوي وزارت خارجه به ۵+۱ ابلاغ شود 4 آبان -98
حبیبی که رهبرباند مافیایی غارتگر مؤتلفه  است پیرامون برجام آنگونه موضع گیری کرده است که مورد خوشآیند اوین نامه ی سربازجو شریعت نداری واقع شده است .برای همین هوراکشان  پیشنهادش را رله کرده است .
دبيرکل حزب موتلفه با بيان اينکه دولت عملکرد آمريکايي ها را در برجام با دقت رصد کند گفت: شروط رهبري در مورد برجام بايد طي يادداشت رسمي از سوي وزارت خارجه به کشورهاي 1+5 ابلاغ شود.
    
محمدنبي حبيبي دبير کل حزب موتلفه اسلامي که در پايان نشست دبيران حزب متبوعش سخن مي گفت با اشاره به شروط 9گانه مقام معظم رهبري اظهار داشت: شروط رهبري در مورد برجام بايد طي يادداشت رسمي از سوي وزارت خارجه به کشورهاي ۱+۵ ابلاغ شود.
    
وي افزود: ما بدون گرفتن تضمين هاي قوي و کافي درلغو تحريم ها نمي توانيم به سمت اجراي يک سويه برجام رويم.
    
حبيبي بيان داشت: بازي آمريکايي ها در پرونده هسته اي ايران در موضوع موسوم به پي ام دي بايد پايان يابد تا بستر لازم براي اجراي برجام مهيا شود.
    
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به بدعهدي هاي آمريکا گفت: علاوه بر دولت بايد در مجلس هم يک سازوکار دقيق نظارتي براي اجراي برجام شکل بگيرد تا با رصد دقيق معلوم شود به کجا مي رويم.
    
حبيبي اعلام نظر رهبر معظم انقلاب در باره برجام را فصل الخطاب ناميد و تصريح کرد: اميدوارم با روشن شدن موضع رهبري در مورد برجام بگومگوها در مورد برجام پايان پذيرد و همه مراقبت ها به پسابرجام معطوف شود.
    
وي افزود: شروط رهبري بعلاوه شروط مجلس و شوراي عالي امنيت ملي در مورد برجام نشان داد که موافقتنامه اي که دولت با ۱+۵ داشته کاستي هايي دارد و نمي توان آن را فتح الفتوح خواند. کما اينکه جام زهر هم نبايد تلقي کرد، لذا دولت در اجرا بايد با رعايت شروط کاستي هاي آن را برطرف کند.
    
حبيبي اظهار داشت: هر گونه شتابزدگي در اجراي تعهدات بدون در نظر گرفتن تعهدات طرف مقابل آسيب هاي جدي براي منافع ملي دارد بايد مجريان در برابر قانون و مردم پاسخگو باشند.
    
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود راجع به بسته اقتصادي دولت تاکيد کرد: مسئولين اقتصادي کشور بايد نسبت اين بسته را با سياست هاي اقتصاد مقاومتي، بودجه سال ۹۴ و برنامه پنج ساله پنجم مشخص کنند.
    
حبيبي با اشاره به اهانت هاي وزير خارجه عربستان نيز اظهار داشت: آل سعود بي پروا در يمن به مسلمان کشي مشغول است. در عراق و سوريه با حمايت از داعش هر روز جنايت مي کند ولي جبير وزير خارجه عربستان، ايران را اشغالگر و مداخله گر معرفي مي کند. دولت بايد پاسخي به مواضع خصمانه عربستان بدهد و آنان را سرجايشان بنشاند.
    
به گزارش فارس، دبيرکل حزب موتلفه اسلامي در پايان سخنان خود با اشاره به انتفاضه جديد در کرانه باختري رود اردن گفت: رژيم صهيونيستي در حال فرو رفتن به باتلاق انتفاضه سوم در کرانه باختري رود اردن است. حرکتي که در آنجا شروع شده است هر روز اوج بيشتري مي گيرد و سکوت سازمان حقوق بشري در برابر جنايات اسرائيل نمي تواند سرپوشي بر رسوايي رژيم صهيونيستي در اين مناطق باشد.