يادداشت روز اوین نامه ی کیهان " ائتلاف جديد و روزهاي سياه داعش "

اوین نامه ی کیهان 17 مهرماه سال 1394
    يادداشت روز اوین نامه ی کیهان " ائتلاف جديد و روزهاي سياه داعش "
 مدعی  پوشالی قلم بردست وهمکار سربازجو شریعت نداری که ذوق زده شده و این یادداشت راازروی خودشیفتگی ونشئگی تهیه و تنظیم کرده که بیانگر خواب پنیه دانه ای لف لف خوران  وی می باشد .زیرا که وی غافل از آن بوده است که نمی دانسته پس از این یادداشت روز خوشحالی اش دوام نمی آورد و عزادار خواهد شد . چون امروز گزارش شده است که سردار  سرتیپ حسین همدانی معاون فرمانده ی سپاه قدس در بیروت کشته شده است .درصورتیکه همکار سربازجو شریعت نداری درابتدای یادداشت روز گذشته ی خود مدعی شده بود  حدود يک هفته از تشکيل ائتلاف جديدي با «محوريت» رژیم وارونه ی ولایت  فقیه و روسيه و با «مشارکت» عراق و  بشار اسد جنایتکار  عليه داعش مي گذرد. البته با فاکتوترگرفته شده که مبارزه با مخالفان سوری می شود  که داعش جا زده شده اند.
مسخره اینکه ادعا شده   اين ائتلاف در همين عمر چند روزه خود توانسته، فقط با بمباران هوايي و حملات دريايي که منظور پرتاب موشک های کروز روزی از دریای خزر است .طوریکه گفته می شود تعداد 4موشک در تکاب در خاک ایران فرودآمده است  کمر داعش را بشکند. اين ائتلاف که حزب الله الشیطان لبنان  نيز به کمکش شتافته به درخواست رسمي سوريه و در خاک اين کشور به شکل قانوني در حال قلع و قمع تکفيري هاست.

حدود يک هفته از تشکيل ائتلاف جديدي با «محوريت» ايران و روسيه و با «مشارکت» عراق و سوريه عليه داعش مي گذرد. اين ائتلاف در همين عمر چند روزه خود توانسته، فقط با بمباران هوايي و حملات دريايي کمر داعش را بشکند. اين ائتلاف که حزب الله لبنان نيز به کمکش شتافته به درخواست رسمي سوريه و در خاک اين کشور به شکل قانوني در حال قلع و قمع تکفيري هاست. طبق آخرين گزارش ها، ائتلاف جديد در اين مدت بسيار کوتاه، بيش از 112 موضع مهم تکفيري ها (از جمله 20 مقر فرماندهي) در سوريه را هدف قرار داده و علاوه بر هلاکت شمار زيادي از تروريست ها و تجهيزات نظامي آنها، موجب فرار يا تسليم شدن دست کم 4 هزار تروريست تکفيري شده است. به گفته مقامات سوري، 40 درصد زيرساخت هاي اهدايي غرب و آل سعود به داعش با حملات هوايي چند روزه ائتلاف، نابود شد.
     در موفقيت اين ائتلاف همين بس که، هنوز کار خود را به طور کامل شروع نکرده،52 مفتي آل سعود اين بار به صورت علني، عليه آن حکم جهاد داده، ناتو و برژينسکي و اوباما را وادار به کشيدن خط و نشان کرده و 45 گروه بدنام تکفيري- تروريستي را نيز به صدور حکم جهاد عليه ايران و سوريه واداشته است. درخواست بغداد براي حمله اين ائتلاف به تروريست ها در عراق، دليل محکم ديگري است بر موفقيت اين ائتلاف. اما ائتلاف دروغين و 60 جانبه آمريکا که در عمر نزديک به يک ساله اش، جز تخريب زيرساخت هاي سوريه و هدف قرار دادن پادگان هاي ارتش عراق به جاي داعش و کشتار غير نظاميان دستاوردي نداشته، به سختي با اين ائتلاف مخالفت مي کند. در اين باره گفتني هايي وجود دارد:
    1- تشکيل اين ائتلاف، فوايد کمي و کيفي فراواني در پي داشته و دارد که برخي از آنها، شايد به اندازه اهداف اصلي آن يعني نابودي تکفيري ها مهم باشد. ائتلاف پنج جانبه و حقيقي ضد داعش پرده از چهره ائتلاف شيطاني آمريکا برداشت. اين که مفتي هاي سعودي، گروه هاي بدنام تروريستي، ناتو، آمريکا و مرتجعين عرب همزمان و يکصدا عليه اين ائتلاف خيز بر مي دارند، چه معنايي دارد؟ چند روز پيش، شبکه خبري العربيه اين معني را به خوبي فهميد آنجا که نوشت: باراک اوباما پيش از آغاز حملات ائتلاف جديد هشدار داده بود که، حملات روسيه به تروريست ها باعث اتحاد تکفيري ها و اعلام جهاد آنها عليه روسيه مي شود! اوباما با آن هشدار و اين مخالفتِ هماهنگ خود با تکفيري هاي وهابي، در واقع پرده از چهره کريه و شيطاني ائتلاف خود با تروريست ها برداشت. ائتلاف آمريکا، مرتجعين عرب، رژيم صهيونيستي و تروريست هاي تکفيري که اکنون آشکارا و در يک جبهه، عليه ائتلاف روسيه، ايران، عراق، سوريه و حزب الله صف آرايي کرده اند. اين ائتلاف حقيقي، همچنين بي خاصيتي ائتلاف دروغين 60 جانبه آمريکايي ها را برملاکرد.
    2- ائتلاف به اصطلاح ضد داعش آمريکا اکنون چند نگراني جدي دارد. اين که روسيه بدون توجه به تقسيم بندي هاي مضحکي که آمريکا براي تروريست ها ترتيب داده، اقدام به قلع و قمع همه آنها به صورت يکجا مي کند، يکي از اين نگراني هاست. ارتش آزاد سوريه، جبهه النصره، داعش، دوستان سوريه، جبهه اسلامي آزادي بخش سوريه، گردان هاي الفاروق، گردان هاي التوحيد، معارضان ميانه رو و... تقسيم بندي هايي هستند که غرب پس از جنايات قرون وسطايي تکفيري ها و براي توجيه حمايت هاي خود از آنها ترتيب داد. در حالي که همه اين گروه ها، هم در نحوه جنايات و هم در هدف مشترکند. تقسيم بندي هايي که به گفته سخنگوي وزارت خارجه روسيه، هيچ کس حتي خود آمريکايي ها قادر به تشخيص آنها از يکديگر نيست و کسي نمي داند آنها کجا هستند! آنطور که رسانه ها و مقامات غربي مي گويند، ائتلاف 5 جانبه ضد داعش، همه اين گروه هاي تروريستي را يکجا درهم مي کوبد، و اين طبيعتا به مذاق غرب خوش نمي آيد چرا که، مبارزه حقيقي با تروريست ها، يک پيروز بزرگ خواهد داشت و آن بشار اسد و مقاومت منطقه است.

    3- تشکيل ائتلافي که در کمتر از يک هفته، شاخ غول داعش را مي شکند و هيبت پوشالي که به واسطه جنايت هاي وحشيانه براي داعش ساخته بودند را محو مي کند، قطعا براي سازندگان اين گروه هاي بدنام، خوشايند نيست، بنابر اين آمريکا دست روي دست نخواهد گذاشت. تخريب ائتلاف 5 گانه نخستين اقدام ائتلاف آمريکايي ضد داعش خواهد بود. البته به گفته پوتين، تخريب اين ائتلاف حتي پيش از آغاز نخستين عمليات آن، با اعلام اينکه، «ائتلاف روسيه چندين غير نظامي را در سوريه کشت» آغاز شد! «کشته شدن غير نظاميان»، «موثر نبودن حملات عليه داعش»، «تلاش ائتلاف روسيه براي تسلط بر چاه هاي نفت سوريه»، «قصد ائتلاف براي افزايش نفوذ در اين کشور» و ... از جمله محورهايي است که براي تخريب ائتلاف جديد، در دستور کار جبهه مقابل قرار خواهد گرفت، که برخي از آنها همانطور که اشاره شد، پيش از آغاز به کار اين ائتلاف آغازشده است. براي موثر واقع شدن اين تخريب ها، تروريست هاي تکفيري نيز به کمک صاحبان خود، خواهند آمد. کشتار وسيع غيرنظاميان، بمباران مساجد، مراسم هاي عروسي و عزا و احتمالا، حملات نه چندان موثر به سفارتخانه هاي برخي کشورهاي همسو با آمريکا و بلافاصله، راه اندازي تبليغات عليه ائتلاف روسيه از ديگر روش هاي تخريبي ائتلاف غربي، عبري عربي عليه ائتلاف جديد خواهد بود.

    4- وقتي شخصي در تراز «زيبيگنيو برژينسکي»، که تا پيش از اين از آمريکا مي خواست، با اتخاذ تمهيداتي در مقابل روسيه، مانع از وقوع جنگ جهاني سوم شود، ناگهان از تشکيل چنين ائتلافي اينگونه برآشفته شده و صراحتا خواستار مقابله نظامي با روسيه مي شود (بدون اين که همچون گذشته از وقوع جنگ جهاني سوم ابراز نگراني کند) يا ناتو با صدور بيانيه شديداللحني ضمن تهديد مسکو، خواستار «توقف فوري» حملات روسيه در سوريه مي شود، يا ترکيه ظرف 3 روز 3 بار سفير روسيه را احضار مي کند، اين بدان معني است که، ائتلاف جديد، درست به هدف زده است. اين ائتلاف، اکنون چند قدمي جلوست و ابتکار عمل را نيز به خوبي در دست گرفته؛ و آمريکا و متحدانش نيز از جديت اين حملات در شوک به سر مي برند؛ به ويژه پس از ورود نيروي دريايي روسيه به اين جنگ و شليک 25 موشک بلندبرد از درياي خزر به سوريه به نظر مي رسد، آمريکايي ها کاملاغافلگير شده اند.

    بنابر اين، تا ائتلاف دروغين، خود را جمع و جور نکرده و به زعم خود، مشغول تخريب و تبليغ است، ائتلاف جديد بايد بر شدت حملات خود افزوده و ضمن جذب کشورهاي بيشتر، حتي زمينه تشکيل يک ائتلاف زميني عليه تکفيري هاي آدمخوار را نيز فورا آماده کند، تا اولااين فاصله همچنان حفظ شود، ثانيا با جذب کشورهاي بيشتر، عملاباعث فروپاشي ائتلاف دروغين آمريکايي ها شود و ثالثا، تکفيري هاي بيشتري را نابود نمايد. اکنون که در حال مطالعه اين وجيزه هستيد، تاجيکستان، عراق و افغانستان هم خواستار کمک روسيه به آنها براي مبارزه با تروريسم شده اند، اين يعني چراغ سبز کشورهايي که با خطر تروريسم مواجهند به ائتلاف جديد ضدداعش. امروز کشورهاي بسيار زيادي از خطر گسترش تروريسم وحشت دارند.

    5- ائتلاف جديد نشان داد، اگر اراده واقعي باشد، مي توان بزرگتر از داعش را هم ظرف مدت کوتاهي خرد کرد. خرد کردن تکفيري هايي که با استفاده از تاکتيک وحشت، امور خود را پيش برده اند، اثرات بسيار مهم و سريعي خواهد داشت. هدف قرار دادن تاکتيک يعني زدن راهبرد. ايجاد وحشت، تاکتيک داعش است؛ اين يعني، داعش ديگر با بريدن سر و سوزاندن اسرا و ساختن فيلم هاي هاليوودي هم قادر به پيش بردن اهدافش نخواهد بود. 

    6- نابودي تروريست هاي تکفيري، فقط به نفع منطقه و مقاومت نيست، به نفع اروپا هم هست. بحران مهاجرتي که امروز دامن اروپاييان - نه آمريکا يا رژيم صهيونيستي- را گرفته، واقعا جدي است. نابودي تکفيري ها، ميليون ها مهاجري را که وارد اروپا شده و ميليون ها مهاجري که در آينده وارد اين قاره خواهند شد را به بازگشت مجاب خواهد کرد. اصولا، راه حل اصلي مهار بحران مهاجرت به اروپا، نابودي همين تکفيري هاست؛ کاري که ائتلافِ با اراده ضد داعش در حال انجام آن است و آمريکا و چند کشور اروپايي مثل آلمان، بنا به دلايلي مثل شعله ور ماندن جنگ در منطقه براي چرخيدن چرخ کارخانه هاي اسلحه سازي خود، آن را نمي خواهند. در واقع اروپايي ها بهتر است، براي نجات خود هم که شده، به جمع اين ائتلاف بپيوندند تا هم خود و هم جهان هر چه زودتر از شر اين حرامي ها خلاص شوند. ان شاءالله.
نويسنده: جعفر بلوري