كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 16 مرداد - 95
كيهان و خوانندگان
*مگر امکان داردشهروندی از سنندج بدون توجه به اعدام های حداقل 20 کرد اهل تسنن اخیر کُرد باشذ که تعدادی شان سنندجی بودند ولی پیام در اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری پاسدار اطلاعاتی پاسداران بدهد که بالهجه سربازجو شریعت نداری مو نمی زندو نمایش داده می شونددروغ و قلابی وساخته وپرداخته نوچه ها ووردستان سربازجو شریت نداری نمی باشند :

آقاي روحاني باور بفرماييد، آمريکا ديگر کدخدا نيست، نگاهي به رشادت هاي جوانان و در عرصه هسته اي قبل از برجام، مدافعان جان برکف حرم، استقامت سرسختانه مردم برابر تحريم ها و بسياري موارد ديگر بيندازيد و ببينيد که چگونه جبهه استکبار و ظلم را به زانو درآوردند آنگاه شما از ابتداي مذاکرات در برابر آنان منفعل بوديد و با نام ديپلماسي لبخند همواره به طرفداري از برجام مي پردازيد که از ابتدا بدعهدي آنان در آن مشهود بود. با کدام انصاف در رسانه ملي باز به مواضع ناموفق خود اصرار مي ورزيد؟ 
    * در حالي که مردم منتظر برخورد قضائي با غارتگران هستند سخنگوي دولت تدبير و اميد، گفت که صفدرحسيني رئيس حرام خوار، صندوق توسعه ملي سابق ذخيره نظام و امانتدار بزرگ کشور است! يعني کسي که سال گذشته 700 ميليون حقوق و 300 ميليون وام 4 درصد گرفته مستحق پاداش بيشتر است؟! دفاع سخنگوي دولت از چنين حرام خواراني مويد اين است که در اين دولت هيچ اراده اي براي برخورد با غارتگران بيت المال وجود ندارد.
    
عبدالحسين شاهين- جانباز 45 درصد و 84550912
    *
آقاي نوبخت رسم رفاقت با صفدر حسيني را به جا آورد و وي را از ذخائر نظام تلقي کرد! به ايشان عرض مي کنم از کي مدير نجومي، حرام خوار و غارت کننده ماهانه 57 ميليون ذخائر نظام است؟ در حالي که من جانباز شيميائي بستري در بيمارستان بعد از 27 سال هنوز فاکتور 50 ميليوني فاکتورهاي تجهيزات پزشکي عمدتا دستگاه تنفسي را دريافت نکرده ام رقمي که معادل کمتر از يک ماه حقوق اين جناب آقاي ذخيره است.
    
محمدرضا فخر الساعه- بستري در بيمارستان نورافشان
    *
سخنگوي دولت بايد در پيشگاه ملت به خاطر تمجيد از يک غارتگر بيت المال دهان خود را آب بکشد. از کي تا به حال «خائن» و حرام خوار امانتدار بزرگ و «ذخيره نظام» ناميده مي شود؟!
    
شعباني- کبوتر آهنگ
    *
در مصاحبه تلويزيوني آقاي رئيس جمهور متاسفانه دو خبرنگار صدا و سيما سوال هاي جدي از ايشان نکردند. آقاي رئيس جمهور هم تا آخر مصاحبه يک طرفه پيش رفتند و حرف هاي کليشه اي و هميشگي خودشان را تکرار کردند. گاهي نيز ماهرانه از پاسخ دادن طفره رفتند.
    41710253
و 48620912و 17130913
    *
رياست محترم جمهوري ما توجه بفرمايند که سوالات و جواب هاي کليشه اي دردي را دوا نمي کند. اي کاش در اين 2 ساعت مصاحبه، حداقل چند سوال سه شنبه روزنامه کيهان مطرح مي شد تا رئيس جمهور پاسخ دهند!
    
سعيدي
    *
همان گونه که پيش بيني مي شد در مصاحبه تلويزيوني آقاي رئيس جمهور هيچ روزنه اميدي براي رونق اقتصادي و حل معضل بيکاري جامعه ديده نشد.
    11600917
    *
مصاحبه تلويزيوني آقاي رئيس جمهور را کاملاگوش دادم با صداقت عرض مي کنم حرف جديدي نداشت. خطاب به ايشان بنويسيد مردم سخناني را مي پذيرند که تاثير آن را در زندگي خود مشاهده کنند. زنگ انشاء تمام شده الان زنگ حساب است.
    
خرم
    *
رئيس جمهور در مصاحبه تلويزيوني 95/5/12 اظهار داشت اينکه مصرف برق صنعتي بالارفته نشانگر اين است که توليد رونق گرفته است! خدا نگذرد از کساني که آدرس غلط به ايشان مي دهند. آسانسورها، برج ها، خنک کننده ها و... از برق صنعتي استفاده مي کنند و گرماي مردادماه و استفاده بيشتر از حد از اين ابزارها باعث افزايش مصرف برق صنعتي شده است نه اينکه توليد رونق گرفته باشد؟ اين چه توجيهي است؟
    
قاسمي
    *
قبل از مصاحبه تلويزيوني (95/5/12) رئيس جمهور همه نگران و دلسرد از وضعيت بد اقتصادي کشور و... بودند ولي بعد از مصاحبه ايشان فهميديم الحمدالله اوضاع اشتغال، تورم، بيکاري، ازدواج، مسکن، هسته اي، اجراي برجام از سوي شيطان بزرگ و... بسيار عالي است و همه چيز رو به راه است و ما چقدر خوشبختيم و نمي دانستيم!
    17130915
    *
آقاي رئيس جمهور در مصاحبه تلويزيوني خويش يکي از آثار برجام را رفع تهديد نظامي از سر کشور ايران دانسته ولي واقعيت اين است که آمريکا 37 سال است ايران را مرتب تهديد به حمله نظامي کرده ولي پيامدهاي نابودکننده حمله نظامي براي خود آمريکا چنين اقدامي را در حد بلوف نگه داشته است. بنابراين هر دولتي که در کشور بر سر کار مي آيد مي تواند ادعا کند که اگر اين دولت سرکار نمي آمد آمريکا به کشور حمله مي کرد!
    
گيلاني
    *
ظاهرا ماجراي قراردادهاي نفتي هم به انرژي هسته اي دچار شده و با يک نشست و برخواست بدون نظر دقيق کارشناسان مي خواهند سر و ته آن را به هم آورند! اين رشته سر دراز دارد.
    
نيک
    *
آقاي رئيس جمهور که به فيلترنکردن فضاي مجازي کشور افتخار مي کند بايد در قبال رها بودن کانال هاي مستهجن که به راحتي در اختيار جوانان و نوجوانان قرار گرفته خودش را مسئول و پاسخگو بداند.
    33060912
    *
آقاي رئيس جمهور در مصاحبه تلويزيوني خود بيش از يک ساعت صحبت کردند ولي خبري از بهبود وضعيت حقوق کارگران و بازنشستگان نبود. صحبت هاي ايشان کاملاتکراري و کليشه اي شده است.
    84550912
    *
سخنان آقاي رئيس جمهور در مرکز همايش هاي شرکت نفت کاملاً مايوسانه بود. اگر موضع ايشان در قبال دشمن اين است ولي اجازه هم ندارد از زبان ملت توانمند ايران سخن بگويد.
    23590919
    *
آقاي روحاني باور بفرماييد، آمريکا ديگر کدخدا نيست، نگاهي به رشادت هاي جوانان و در عرصه هسته اي قبل از برجام، مدافعان جان برکف حرم، استقامت سرسختانه مردم برابر تحريم ها و بسياري موارد ديگر بيندازيد و ببينيد که چگونه جبهه استکبار و ظلم را به زانو درآوردند آنگاه شما از ابتداي مذاکرات در برابر آنان منفعل بوديد و با نام ديپلماسي لبخند همواره به طرفداري از برجام مي پردازيد که از ابتدا بدعهدي آنان در آن مشهود بود. با کدام انصاف در رسانه ملي باز به مواضع ناموفق خود اصرار مي ورزيد؟ 
    
ويسي- سنندج
    *
آقاي روحاني در مورد شکوفايي اقتصادي و رشد 5 درصدي اقتصاد هنوز وعده بي پشتوانه مي دهند، با گذشت 3 سال از اين دولت، هر بار رئيس جمهور محترم همان حرف هاي تکراري را مي زنند و گشايش را به آينده موکول مي کنند! اينکه دولت با کدام درک از معيشت مردم قضاوت مي کند سوالي است که در اين دولت همواره بدون پاسخ مانده است.
    
خباز
    *
درباره سخنان رئيس جمهور کافي است با تهيه گزارش، از مردم پرسيده شود که گفته هاي رئيس جمهور در خصوص معيشت و برجام از نگاه شان چگونه بود؟ اين سوال البته در اوضاع فعلي جوابي روشن دارد: رشد آمار بيکاري، تعطيلي کارخانه هاي باسابقه کشور، رفع نشدن تحريم ها و...
    48100912
    *
هر روز از رسانه ها مي شنويم که مسئولان قرار است به توليدکنندگان وام بدهند. آدرس اين توليدکنندگان کجاست؟ توليدکنندگاني را که به آنها وام داديد نام ببريد؟ من توليدکننده شيرآلات با 30 نفر نيرو به خاطر وامي که دريافت کردم و توان پرداخت اقساط آن را ندارم منزل مسکوني ام به تصاحب بانک درآمده و توليدات من نيز از 40 درصد تجاوز نمي کند؟ آيا رواست با 40 سال سابقه توليد با اين سن و سال منزل مسکوني ام از دست برود؟!
    80680912
    *
از گلخانه داران شهر جديد هشتگرد هستم، انتظار رشد کردن گياهان کشت شده در گلخانه برايم چندان طول نکشيد زيرا با نبود آب کافي تمام گياهان خشک شدند و به مرحله برداشت نرسيدند! چرا مسئولان براي حمايت از ما بهانه تراشي مي کنند آن وقت با شرکت هاي غربي قراردادهايي براي احداث گلخانه بسته مي شود؟
    
عليرضا مهفر