پذیرش دانشجو بدون آزمون توسط دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم

پذیرش دانشجو بدون آزمون توسط دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم   6 شهریور -95
چون پذیرش دانشجو دانشگاه علمی کاربردی بدون آزمون است که از سوی شهرداری قم اعلام شده است .مشخص است که دانشجویانی که پذیرفته می شوند بدون شک  ایند انشجویان باید بطوردربست نیروهای اطلاعاتی و امنیتی وبسیجی و پاسدار   باشند .

قم- خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم از جذب دانشجو در 11 رشته تحصیلی مهارتی برای ترم‌های مهر و بهمن سال 96-95 در مقاطع کاردانی و کارشناسی فنی و حرفه‌ای خبر داد.
حسین آزاد دانا گفت: شهرداری قم به منظور فراهم آوردن زمینه‌های تحصیلی مهارتی در حوزه مدیریت شهری برای شهروندان و سهیم شدن در توسعه استان و نیز توانمند سازی منابع انسانی و ارتقاء حرفه‌ای شاغلین شهرداری قم اقدام به تاسیس این مرکز نموده است. رئیس مرکز در ادامه اظهار کرد: در مدت 13 سال فعالیت این مرکز با بهره گیری از فضای مناسب و امکانات آموزشی مطلوب و اساتید مجرب، اقدام به اجرای 22 رشته تحصیلی مهارتی کاردانی و کارشناسی نا پیوسته در حوزه مدیریت شهری نموده است.در این دوره بیش از 1600 نفر دانش آموخته شده‌اند که 30 درصد آن از شاغلین شهرداری قم بوده‌اند. آزاد دانا با بیان اینکه این مرکز به منظور تحقق اهداف خود، دو ماموریت را در دستور کار قرار داده است افزود: در ابتدا اجرای دوره‌های آموزشی مهارتی در حوزه وظایف شهرداری در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی و سپس، اجرای دوره‌های کوتاه مدت برای شاغلین شهرداری قم می‌باشد. وی از پذیرش دانشجو در دو نوبت مهر و بهمن در سال تحصیلی 96-95 در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: این مرکز در مقطع کاردانی برای 8 رشته شامل معماری شهری، معماری داخلی، اطفای حریق شهری، حقوق ثبتی، شهرسازی، عمران امور پیمانها، ترافیک شهری و عمران نقشه‌برداری در مسیر دانشجو جذب می‌کند. وی افزود: همچنین این مرکز در مقطع کارشناسی برای 7 رشته شامل معماری طراحی و نوسازی بافت‌های فرسوده، معماری داخلی، عمران حمل و نقل شهری، معماری بیرونی، حفاظت و پیشگیری از حریق، حقوق ثبتی، حسابداری پروژه دانشجو جذب می‌کند. آزاد دانا خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام از هفتم شهریور 95 می‌توانند به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه نموده و ثبت نام نمایند.