نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما   16 مرداد – 95
تنمان نلرزد
چندی قبل یکی از وزرای دولت تدبیر و امید اعلام کرد شبی که باید یارانه‌ها را به حساب سرپرستان خانوار واریز کنیم، تنمان می‌لرزد! می‌خواستم به عنوان یک شهروند پیام من را به گوش این وزیر برسانید و به او بگویید آقای وزیر! مردم هم وقتی وضع پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی از مدیران، رسانه‌ای شد و شنیدند تنشان لرزید.عبدالله- تهران
مشکلات پارک ارم
هفته گذشته جهت تفریح و اوقات فراغت به اتفاق خانواده به پارک ارم رفته بودیم که دیدم این پارک قدیمی که هر شب به ویژه در تابستان، صدها و هزاران نفر به آنجا مراجعه می‌کنند، با مشکلات عدیده‌ای روبروست. برای مثال نمازخانه این پارک فاقد سیستم سرمایشی و کولر است و کسانی که برای اقامه نماز به آنجا مراجعه می‌کنند با مشکلات فراوانی در گرما روبرو می‌شوند. سرویس‌های بهداشتی از لحاظ نظافت در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد. در پارکینگ نظم و ترتیب چندانی ندارد و کسی هم رانندگان را راهنمایی نمی‌کند. از همه مهم‌تر، قیمت اجناس در بوفه‌های پارک، 3برابر قیمت اصلی آن به فروش می‌رسد. لطفاً به مسئولان پارک موارد را تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.یک شهروند تهرانی

* همایونی از تهران: این روزها باز شاهد گران‌شدن اقلامی از مایحتاج عمومی مردم هستیم. مرغ، برنج، قند، شکر، لبنیات، روغن نباتی و... مشکل کجاست؟ این سربالایی رفتن گرانی در ایران، کِی تمام‌شدنی است؟ به مسئولان ذیربط بگویید و از آنان سئوال کنید که افزایش قیمت طی یکسال چندبار باید اتفاق بیفتد؟
* از اهالی محل: شهرداری منطقه یک در خیابان پسیان شمالی که عرض آن 5/2 متر و پیاده‌روی آن هم تک‌رو می‌باشد، مجوز ساخت ساختمان 16 طبقه نبش کوچه اسماعیلی را صادر کرده است! با احداث این ساختمان که ما، در ضلع جنوبی آن قرار داریم ما را از تماشای کوه البرز محروم می‌کند. البته تعجب می‌کنم که شهرداری چگونه مجوز ساخت چنین ساختمانی را صادر کرده است؟
* موحدی از تهران: پزشکان بهتر می‌دانند که سلامتی هرفرد به دهان و دندان او ارتباط زیادی دارد. با این اوصاف متاسفانه در کشور ما بیماری‌های دهان و دندان جزء بیمه محسوب نمی‌شود و بسیاری از مردم به خاطر عدم توانایی مالی، از درمان آن محروم هستند. کاش دولتمردان همتی کنند و این بیماری‌ها را هم تحت پوشش بیمه قرار دهند.