كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 13 مرداد -95
    كيهان و خوانندگان
 اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری پاسدار اطلاعاتی سپاه با کپی کردن سئوالی که ا ز موضع بازجویی می باشد که از سوی خبرگزاری پاسداران فارس بازتاب داده شد و به عنوان پیام قلابی ودروغین  رله  اش کرده است تا بطور مضاعف علیه رفسنجانی جو سازی شود که چرا مقابل جوسازی تبلیغاتی حقوق هاین جومی که غلیه دولت ر وحانی است؟ سکوتپیشه کرده است:    آقاي هاشمي علت سکوت خود را در مورد دريافت کنندگان حقوق هاي نجومي که نوعي دست اندازي و خيانت به بيت المال بوده روشن کند تا مشخص شود با غارت بيت المال مخالف است.

       حضرت آقا براي چندمين بار در موضوعات مختلف از برجام گرفته تا توليد داخلي، قاچاق و... اتمام حجت فرمودند. بر همگان به ويژه صاحبان رسانه فرض است اين مطالبات را به صورت شفاف بدون تقيه پيگيري نموده و دولت را ملزم به اجراي آن کنند.
    
سعيدي
    
ديگر اعضاي تيم هسته اي هم بايد صداقت به خرج داده و به بدعهدي آمريکا و نقض برجام توسط آمريکايي ها اعتراف کنند. اکنون فقط بايد جلوي ضررهاي بعدي گرفته شود.
    37950912
    
چرا رئيس جمهور اين قدر از برجامي که به اعتراف مديران همين دولت، دستاورد آن تقريبا هيچ بوده تعريف و تمجيد مي کند؟! ان شاءالله که فراموش نکرده اند چه چيزي داده ايم و هيچ چيزي نگرفته ايم.
    38490917
    
اينکه برجام به اين شکل افتضاح و با تکرار نقض از سوي شيطان بزرگ در حال اجراست و نيز شتاب برخي براي اجراي برجام هاي 2 و 3 و... پشت پرده بسياري از مسائل را روشن مي کند که براي هرکدام نشستي خاص و با عناويني مهندسي شده صورت مي گيرد. لازم است از اين پس هوشياري و دقت بالايي در اين رفت وآمدهاي عناصر تحت پوشش هاي مختلف وجود داشته باشد. نظارت دلسوزان نظام و مراکز اطلاعاتي و امنيتي لازم و ضروري است. اسناد ويکي ليکس درباره نقش انگليس در فتنه 88 و نيز اظهارات اخير رئيس سازمان سيا حساسيت موضوع را افزايش داده است. به احتمال قوي فتنه اي بسيار پيچيده تر از سال 88 در پيش رو است. هشيار باشيم.
    
محمودي
    
سازمان سيا که بدون پرده و وقيحانه در امور داخلي کشورمان دخالت مي کند، آيا وزارت امور خارجه کشورمان باز هم مي خواهد از مصرف داخلي اين اظهارات سخن بگويد؟! لازم است پاسخ عملي انقلابي و دندان شکن به ياوه گوييها و مداخله هاي اين جرثومه هاي فساد و تباهي داده شود. به شيطان بزرگ چه ربطي دارد که چه کساني کانديدا شوند و يا چه کساني راي بياورند؟!
    
عليمرداني
    
در دوره پسابرجام طرف مقابل توانسته بدون عمل به تعهدات حداقلي اش امتياز حداکثري را بابت توقف چرخه هسته اي کشورمان بگيرد، واقعا کي زمان آتش زدن برجام که هيچ اثر مثبتي هم در معيشت مردم به عنوان تنها انگيزه آن نداشت فرا مي رسد و دولت به گنده گويي هاي دنياي استکبار پاسخي قاطعانه خواهد داد؟
    89790813
    
برخي از دولتمردان تصور دارند آمريکا هنوز کدخدايي مي کند اين در حالي است که دو نامزد جنجالي انتخابات آينده آمريکا مي دانند که اين کشور ديگر مثل گذشته توان مقابله با کشورهاي ضداستکبار آمريکايي را ندارد و به دفعات از تضعيف قدرت آمريکا در جهان سخن گفته اند، کاش مدعيان اعتدال در کشورمان هم به اين باور رسيده بودند و بي دليل از برجام ذوق زده نمي شدند.
    71210912
    
مسئله فيش هاي نجومي مديران دولتي يک مسئله شخصي نيست که بشود از آن گذشت اين مسئله مصداق از اين شعر است که:
    
اگر ز باغ رعيت ملک خورد سيبي
    
برآورند غلامان درخت از بيخ
    
در نتيجه قبح رانت و فساد در جامعه از بين مي رود و اين فساد دامن همه افراد را خواهد گرفت. گو اينکه اشرافي گري نيز از قله ها به همه اقشار مردم سرايت مي کند.
    
طباطبائي
    
با حقوق 930 هزار تومان تامين اجتماعي و يک جوان با مدرک ليسانس بيکار، زندگي خود را مي گذرانم و خدا نگذرد از کساني که از حقوق هاي چند ده ميليوني و نجومي و حرام چند روزه دنيا بهره مي برند و عذاب اخروي در انتظارشان است. خداوند به کيهان توفيق روزافزون عنايت کند که به دفاع از حقوق ملت قلم مي زند. هر روز با خواندن کيهان قلبم مي سوزد و اشکم جاري مي شود که چرا عده اي از مسئولان به حرام خواري و اشراف گرايي روي آورده اند.
    
احمدي - کپورچال بندرانزلي
    
اين حقوق هاي 10 ميليوني براي سياسيون و بيست ميليوني براي اقتصادي ها، برخلاف مصوبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي است. اگر قرار است چنين کاري صورت پذيرد بايد پايه حقوق تامين اجتماعي نيز افزايش يابد. ضمن آنکه اين مصوبه صرفا براي توجيه حقوق هاي نجومي و حرامي و به حاشيه بردن آنها طراحي شد.
    
دليجاني
    
کالاي قاچاق از مرزها چگونه وارد کشور مي شود که نهادهاي نظارتي و بازرسي مستقر در مرز در کشف آن ناتوانند؟ چرا از ورود حجم انبوه کالاي قاچاق به کشور جلوگيري نمي شود؟ اين سوالي است که براي همه مردم تا حالابدون پاسخ مانده است.
    
رضائي
    
تاخير حيرت آور ده ساله قوه قضائيه در رسيدگي به پرونده مهدي هاشمي باعث شد نظام هزينه سنگيني بپردازد و شاهد لندن نشين اين پرونده نيز به دست ماموران مخفي انگليس کشته شود. اميدواريم اين کندي و تاخير، رسيدگي به پرونده پرداخت حقوق هاي نجومي را دچار مشکلات مشابهي نکند.
    79770912
    
آقاي هاشمي علت سکوت خود را در مورد دريافت کنندگان حقوق هاي نجومي که نوعي دست اندازي و خيانت به بيت المال بوده روشن کند تا مشخص شود با غارت بيت المال مخالف است.
    95520916
    
همه بايد از افشاي حقوق هاي نجومي خوشحال باشند. کساني که از اين حرام خوري و غارت دفاع مي کنند يا خود يا نزديکانشان در اين حرام خوري دخيلند!
    45170912
    
قيمت مرغ از کيلويي 4500 تومان به 8 هزار تومان و برنج از 8 هزار تومان به 11 هزار تومان افزايش يافته ولي دولت اعلام مي کند تورم و گراني را مهار کرده است. عرض بنده اين است که دولتمردان با لج بازي راه به جايي نخواهند برد. بهتر است راه صداقت با ملت را در پيش بگيرند.
    84550912
    
دولت در موضوع انتخاب رشته تحصيلي دانش آموزان کاري کرده بود که خانواده ها با پرداخت هزينه بتوانند فرزندانشان را به رشته تجربي بفرستند. با اين روش پزشکان آينده کشور به اقشار خاص و متمکن و مرفه اختصاص داشتند که از ابتدا با درد توده هاي محروم جامعه بيگانه بودند.
    38930911
    
با دستور کاري که دولت براي خصوصي سازي مدارس به بهانه هدايت تحصيلي در پيش گرفته و عمل مي کرد در چند سال آينده شاهد ترک تحصيل قشر ضعيف دانش آموزان کشور بوديم و فاجعه بزرگي بوجود مي آمد.
    26650912
    
در حوادث اخير پالايشگاه ها و تاسيسات پتروشيمي که با آتش سوزي گسترده همراه بود توانايي در مهار آتش براي مسئولان نفتي و وزير محترم نفت کاملاً مشخص شد. آتش سوزي تهديد بزرگي براي پالايشگاه ها به حساب مي آيد. آيا وزير محترم نفت برنامه اي براي مهار اين آتش سوزي ها نمي خواهد داشته باشد؟
    7364021
    
اقامه نماز جمعه هفته هاي گذشته در مصلي براي نمازگزاران در فضايي بسيار گرم بوده است از مسئولان مصلي تقاضا دارم قبل از فرا رسيدن موعد نماز جمعه بعدي فکري براي تهويه داخل مصلي بکنند.
    5856021
    
مشکل رشته «پرتو پزشکي» که از سال 72 اولين دانشجويان آن فارغ التحصيل شده اند هر روز رو به گسترش است. متاسفانه اختلافي که بين 2 وزارتخانه علوم و بهداشت وجود دارد فارغ التحصيلان را طي قريب به سه دهه در برزخ نگه داشته است. وزارت بهداشت زير بار نمي رود که فارغ التحصيلان در بيمارستانها مشغول فعاليت شوند چرا که وزارت علوم هنگام تاسيس اين رشته با وزارت بهداشت هماهنگ نکرده است. به فرض صحت سخن وزارت بهداشت فارغ التحصيلان آن که طي 25 سال اخير به هزاران نفر افزايش يافته اند چه تقصيري دارند؟ چه کساني بايد اين مشکل را حل کنند؟
    
جمعي از دانشجويان فارغ التحصيل رشته پرتو پزشکي