نماينده مردم خرم آبا دليل فقر و محروميت لرستان بيكاري است

نماينده مردم خرم آباد در مجلس: دليل فقر و محروميت لرستان بيكاري است  16 مرداد - 95
 خوب چرا گفته نشده است که دلیل فقر چیست ؟ مگر خامنه ای و سایر کارگزاران مدعی نیستند که پیرو خمینی اند؟ مگرخمینی نگفته بود حکومت ازآن مستضعفان وپابرهنگان است؟ چرا وعده این شیاد وارونه شده است؟بنابراین عامل فقر وبیکاری غارتگری های 38 ساله همراه با تبعیض وبی عدالتی قوه فاسد قضاییه است که تاریخچه 38 ساله دارد که بهم اهیت ابزاری شدن دین در حکومت بر می گردد .

نماينده مردم خرم آباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: دليل فقر و محروميت استان لرستان بيکاري است.
    محمدرضا ملکشاهي راد در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار داشت: استان لرستان جسم بسيار نحيفي در زمينه جذب سرمايه گذار و اجراي اصل 44 قانون اساسي دارد. وي اظهار داشت: اشتغال فصلي و ناپايدار دردي از استان ما را دوا نمي کند، اما در برآوردهاي آمار بيکاري مي بينيم که از آمارهاي اشتغال فصلي و ناپايدار استفاده مي شود.

    نماينده مردم خرم آباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: اختلاف نظر بين نمايندگان استان بيشتر بر سر انتخاب مديران است و هيچ کدام از نمايندگان در حوزه توسعه استان اختلاف نظر ندارند.

    وي افزود: امروز در حوزه انتخاب مديريت بيش از اينکه به کارآمدي مديران توجه شود، به مسائل سياسي توجه مي شود و يکي از نقاط ضعف در کشور نگاه غيرکارشناسانه به حوزه مديريت است و نگراني ما اين است که برخي مديران سياسي فکر مي کنند.

    اين نماينده مجلس عنوان کرد: مرکز استان لرستان در آينده به منطقه ويژه اقتصادي تبديل مي شود لايحه اين طرح به مجلس آمده است.

    نماينده مردم خرم آباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي رفع بيکاري در استان لرستان تلاش خود را دوچندان کرده و نمايندگان و مسئولان لرستان بايد شرايط را براي حضور مردم در تحقق اقتصاد مقاومتي و اشتغالزايي فراهم کنند.