حرف هاي روحاني پاسخ دغدغه هاي مردم متوسط و پايين جامعه نبود

خبر ويژه 
حرف هاي روحاني پاسخ دغدغه هاي مردم متوسط و پايين جامعه نبود 16 مرداد-95
اشکال روحانی است که دارد با سیاست یک گام به پیش دو گام به عقب فرصت هارا ازدست می دهد . زیرا به جای اینکه تندو تیز ترو بدون لکنت زبان سخنرانی و گفت گووافشاگری کند .به خصوص نقش کلیدی و بس مخرب پاسداران در همه زمینه ها را فاش نماید .در مقابل مخافظه کارانه ودست به عصا مقابل ارگان فاشیستی پاسداران حرکت می کند .برای همین میدان تاخت و تاز پاسداران علیه دولت وبرجام و انتقاد به خودش راهموار کرده است.

يک سايت حامي دولت، نسبت به تاثير منفي سخنان روحاني در گفت وگوي تلويزيوني ابراز نگراني کرد.
    نامه نيوز نوشت: رئيس جمهور در تلويزيون از اقدامات مثبت دولت يازدهم گفت، نمودار نشان داد و تاکيد کرد که تحرکات خوب و مثبتي در سه سال گذشته در کشور انجام شده است، از کاهش نرخ تورم تا افزايش صادرات غيرنفتي و کاهش واردات اما آنچه در اين بين مغفول ماند سفره معيشت مردم بود. کاش روحاني به دغدغه مردم طبقه متوسط و پايين جامعه پاسخ مي داد و چند نمونه و مثال ملموس از اقدامات انجام شده در دولت يازدهم مي گفت.

    نويسنده مي افزايد: حسن روحاني به خوبي و با آرامش و با لبخندي برگوشه لب سخن گفت، اسير بازي سازي هاي مخالفانش نشد و در دام آنها نيفتاد ولي اي کاش همانند رئيس جمهوري سخن مي گفت که تنها 10 ماه تا پايان مسئوليتش زمان باقي مانده است نه رئيس جمهوري که گويي اطمينان دارد همچنان بر مسند رياست جمهوري تکيه زده است آن هم در شرايطي که دولتش که با راي بيش از 18 ميليون ايراني در شرايط بد سياسي و اقتصادي بر سر کار آمد ولي اين روزها مورد انتقادات برنامه ريزي شده واقع شده است.

    روحاني گفت که اميدوار است اما هيچ برنامه اي ارائه نکرد، نقشه راهي نشان نداد، تجار، کسبه، فعالان بازار، جوانان، بيکاران، افراد فاقد مسکن و... منتظر بودند تا رئيس جمهور براي زمان باقي مانده طرح و برنامه ارائه دهد و چراغي براي مردم روشن کند.