امروز بیکاری و رکود دغدغه اصلی مردم است/

کبیری در نطق میان‌دستور:
امروز بیکاری و رکود دغدغه اصلی مردم است/ تأکید بر انجام اقدامات لازم برای رفع مشکل رکود و بیکاری در کشور   6 آبان – 95
این دغدغه  بیکاری و فقر و گرانی وفاصله طبقاتی  مشکل امروز مردم ایران نیست چون تاریخچه 38 ساله دارد .برای همین خمینی شیاد تلاش مذبوحانه کرد برای انحراف اذهان عمومی  یادور زدن مطالبات محرومان به خصوص کارگران زحمتکش فتواداد اقتصاد مال خراست وافزود ملت نه برایا رزان شدن قیمت خربزه که برای اسلام انقلاب کرد .چون اسلام نام مستغارخودش بود.
خبرگزاری فارس: امروز بیکاری و رکود دغدغه اصلی مردم است/ تأکید بر انجام اقدامات لازم برای رفع مشکل رکود و بیکاری در کشور
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بیکاری، رکود و گرانی دغدغه اصلی مردم است و روزبه‌روز به مردم فشار می‌آورد، لذا‌ آنچه مهم است برنامه‌ریزی جدی برای اقدام و عمل در راستای حل این مشکلات است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (5 آبان 95) گفت: امروز اقتصاد و فرهنگ از مسائل مهم و اساسی کشور محسوب می‌شود و باید همگان دست به دست هم دهند تا انقلاب اسلامی را به عنوان الگو به جهانیان عرضه کنیم. 
وی افزود: امروز بیکاری، رکود و گرانی دغدغه اصلی مردم است و روزبه‌روز به مردم فشار می‌آورد، لذا‌ آنچه مهم است برنامه‌ریزی جدی برای اقدام و عمل در راستای حل این مشکلات است.
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این سیاست‌ها به شفاف‌سازی منابع و هزینه‌های انتخاباتی داوطلبان و تشکل‌های سیاسی تصریح شده است؛ چراکه برخی سعی دارند با اتکا به مراکز قدرت و ثروت بر کسی خطیر نمایندگی مجلس تکیه زده و به جای خدمتگزاری، منافع فردی و گروهی خود را تأمین کنند. 
کبیری اضافه کرد: البته مردم ما هوشیارتر از آنند که چنین مراکزی بتوانند در تشخیص و انتخاب مردم تأثیرگذار باشند. 

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف، از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.