و بویراحمد: دانشگاه های ما تبدیل به تجارتخانه شده اند/

و بویراحمد:
دانشگاه های ما تبدیل به تجارتخانه شده اند/ از مصادیق نفوذ عدم برخورد با دزدان بیت المال است
امام جمعه باشت : دانشگاه های ما تبدیل به تجارتخانه شده اند و نه دانشگاه، گفت: چرا مسئولین در تجارتخانه هایی که به اسم دانشگاه وجود دارند را نمی بندند.
لینک کوتاهhttp://www.bso.ir/id/52338
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کهگیلویه و بویراحمد؛ حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی صبح امروز در نشست مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ضمن تاکید بر اینکه در قصه برجام چیزی بدست نیاوردیم، گفت: در هر عرصه ای نگاه کنیم به قول ها عمل نکردند و این را مسئولین ما به صراحت اعلام کردند که آمریکا بد عهدی کرده است.
 
وی افزود: البته باید متوجه باشیم که آمریکایی ها سرشان درد نمی کند که به آنها بگوییم بد عهدی کرده اند و اگر مصاحبه مقامات آمریکایی را بخوانید بیان می کنند که ما آن اهدافی را که دنبالش بودیم و با جنگ نظامی به آن نرسیدیم الان با مذاکره بدست آوردیم.

امام جمعه باشت با اشاره به شیوه های مختلف نفوذ به بیان بعضی از آنها پرداخت و تصریح کرد: شیوه اول در بحث نفوذ تعامل است و اکنون خیلی از سیاستمداران ما می گویند باید با دنیا یعنی آمریکا و غرب تعامل داشته باشیم تا مشکلات ما برطرف شود.
 
عبودی تاکید کرد: در جواب افرادی که بحث تعامل را مطرح می کنند باید پرسید، تعامل به چه قیمتی؟ تعاملی که در بحث هسته ای انجام شد و نتیجه آن پر شدن قلب راکتور اراک بود و تقلیل بیش از اندازه سانتریفیوژهای ما چه سودی برای ما داشت.
 
وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص که؛ مواظب مذاکرات باشید و جوری مذاکره نکنید که بعد بخواهید به خواهش و التماس بیفتید، بیان کرد: الان این اتفاق افتاده است و نفوذ که همان تعامل اشتباه بود محقق شده است.
 
امام جمعه باشت به شیوه دیگری از نفوذ اشاره کرد و افزود: تهدید از دیگر شیوه های نفوذ است که دشمن از دور تهدید بکند و ما بترسیم.
 
عبودی با تاکید بر اینکه: ترسیدن از تهدیدهای دشمن باعث عقب نشینی ما می شود، اذعان کرد: نترسیدن به این معنا نیست که ما فکر کنیم از همه دنیا قوی تر هستیم و همه دنیا را با خاک یکسان می کنیم، اما ما یک توان متفاوت دیگر داریم و آن توان باور دینی ماست.
 
وی اظهار کرد: در بحث اقتصادی کار به جایی رسید که بعضی از مسئولین ما گفتند تنها راه برطرف شدن مشکلات معیشتی و اقتصادی در ارتباط با دشمن، آمریکا و غرب است ولی الان باید پرسید که کجاست رفع مشکلاتی که از آن حرف می زدید.
 
امام جمعه باشت با اشاره به بحث اختلاس ها و فسادهای اقتصادی گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان که 900 هزار معلم در آن سرمایه گزاری کرده اند را عده ای فله ای می خوردند و کسی پاسخگو نیست.
 
عبودی تصریح کرد: نفوذ در بحث اختلاس ها خود دزدی ها نیست بلکه عدم برخورد با دزدان بیت المال است.
 
وی به نفوذ در بحث علمی اشاره کرد و افزود: دانشگاه های ما تبدیل به تجارتخانه شده اند و نه دانشگاه، چرا مسئولین در تجارتخانه هایی که به اسم دانشگاه وجود دارند را نمی بندند؟ چرا باید به هر قیمتی دانشجو بگیرند و کاری به درس خواندن دانشجو و تدریس استاد نداشته باشند.
 
امام جمعه باشت گفت: نتیجه تجارتخانه شدن دانشگاه ها می شود مسئولانی که الان زمینه ساز نفوذ در کشور هستند.