گفت و شنود مانور

دروغ نامه ی کیهان  13  اردیبهشت - 96
گفت و شنود 
مانور
سربازی چموش
زیادی دراز گوش
شده بازیگوش
سور زده به خرگوش
هست سخت کوش
نقب میزنه مثل موش
فضله میکنه نوش
تا بکنه فراموش
نگوید این مُنگل
درمورد قول
نه 4 سال
که 38 سال
رهبران فریبکار
دروغگو وفریبکار
 حتی فراموشکار
مردم گذاشتن سرکار


گفت: دولت در آستانه انتخابات براي وعده هاي فراواني که به مردم داده ولي عملي نشده و بر زمين مانده است، چه توضيحي دارد؟
    گفتم: دولت مي گويد به همه وعده ها عمل کرده و شرمنده مردم نشده است!

     گفت: اين ادعا را که خودشان هم قبول ندارند و مردم هم به وضوح مي بينند که به وعده ها عمل نشده است.

    گفتم: البته اخيرا خط عوض کرده و مي گويند 4 سال گذشته تا نيمه راه آمده ايم و در 4 سال بعد که نيمه دوم راه است همه وعده ها عملي خواهد شد!

    گفت: در حالي که انجام وعده ها از صد روز به يکسال و از يکسال به 3 سال و از 3 سال به 4 سال کشيده شده، چطوري انتظار دارند که مردم به 4 سال بعد اميد داشته باشند؟

    گفتم: منظورشان اين است که 4 سال اول آزمايشي بوده و...!

    گفت: چه عرض کنم؟!

    گفتم: طرف در جريان يک مانور، با چتر نجات از هواپيما پائين پريد ولي هرچه کرد، چتر باز نشد، با خودش گفت؛ خدا را شکر که مانور است و جنگ واقعي نيست!