انتخابات به صورت کاملا سالم برگزار شد

وزیر کشور در نشست استانداران:

انتخابات به صورت کاملا سالم برگزار شد 9خرداد-96

درشرایطی که وزیر کشور روحانی مهرتأیید برصحت نمایش انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم می زند .از طرف دیگر باندهای شکست خورده مهندسی پاسداران درنمایش انتخابات ریاست جمهوری درحال لشکر کشی تهاجم همه جانبه اند تا بگویند تخلفات که برگردان تقلبات است فراگستر بوده است . تاجاییکه باادعای دین ا بزار شده صحبت ازآرای  حلال یا حق دژخیم رئیسی و آرای حرام یاباطل روحانی می کنند وخواهان افزایش 3 میلیون آرای دژخیم رئیسی وکاهش 2 میلیون آرای روحانی هستند .برای همین اطلاعات سپاه ازقوه فاسد قضاییه وشیخ مترسک ممدصادق لاری جانی رئیس انتصابی آن تا شورای نگهبان آلت دست ورئیس طوطی پیر92 ساله اش را همراه باا مام جمعه ها وصدا وسیمای خامنه ای ورسانه های خبری وابسته را بسیج کرده که بگویند باید به تخلفات آرای حوزه ها رسیدگی شود تا ازحق الناس صیانت شود.

رحمانی فضلی

وزیر کشور گفت: انتخاباتی شکوهمند به صورت کاملا سلامت، قانونی و توام با مشارکت بالا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور که عصر امروز دو شنبه 8 خرداد در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار داشت: توفیق انجام انتخابات شکوهمند که به صورت کاملا سلامت، قانونی، و توام با مشارکت بالا که با هماهنگی دستگاه های مرتبط انجام شد را داشتیم.
وی تصریح کرد: مسئولیت و تعهد ما نسبت به مردم افزایش پیدا کرده و شکرگذاری عمل ما این خواهد بود که کارها را با سرعت بالا دقت و صحت پیش ببریم.
وزیر کشور با اشاره به برگزاری نشست مشترک با استانداران گفت: این جلسه برای تشکر از استانداران است که انتخاباتی سالم قانونی وشکوهمند برگزار کردند و امیدواریم که بتوانیم اهداف دولت تدبیر و امید را پیش ببریم.
رحمانی فضلی  تأکید کرد: بعد از پایان انتخابات رقابت‌ها باید به رفاقت‌ها و همدلی تبدیل شود و همه مسئولان کشور در جهت پیشبرد اهداف تلاش کنند.