سید حسن خمینی: عزل میرزاده از وجاهت قانونی برخوردار نیست

سید حسن خمینی: عزل میرزاده از وجاهت قانونی برخوردار نیست9خرداد-96
مگر با وجود رهبرولی فقیه انتصابی همه کاره قانون شکن که اطلاعات بیت  وی  واطلاعات سپاه رفسنجانی را حذف کردند تادانشگاه آزاد مصادره و عوامل رفسنجانی اخراج شوند قانون معنی ومفهوم دارد که عزل میرزاده و برکناری یاسرر فسنجانی دارای وجاهت قانونی نداشته باشد؟
شهرری - ایرنا - عضو هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری ضمن اعلام فقدان وجاهت قانونی درموضوع عزل رییس این دانشگاه و نصب سرپرست جدید بدون رای گیری در هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی از وی خواست نسبت به مسئله برای راهگشایی ورود کند.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از جماران، در نامه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به دکتر روحانی رئیس جمهوری آمده است:«به نظر اینجانب روند عزل برادرمان آقای میرزاده از وجاهت قانونی برخوردار نیست و حداقل آن است که شبهه غیر قانونی بودن آن بسیار قوی است
در ادامه این نامه آمده است : همچنین نصب سرپرست نیز بدون رای گیری در هیات امنا بوده است و ورود حضرتعالی در مسئله حتما مفید و راهگشا خواهد بود.
علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد طی جلسه‌ای حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد را برکنار کرد و علی محمد نوریان سرپرست موقت این دانشگاه شد.
شبد*6139*خبرنگار: محمد بیدارمنش* انتشار دهنده: مهدی نعمتی