نامه‌هاو صدای شما

نامه‌هاو صدای شما  12 اردیبهشت – 96
زباله به جای خاک، برای پرکردن استخر!؟ 

توسط شهرداری منطقه 4 ناحیه 8 از حدود 2 سال پیش در بوستان «ساحل» واقع در حکیمیه، ضلع شمالی آن کلنگ احداث «بزرگترین پارک آبی» زده شد. پس از گودبرداری و بتون ریزی چشممان دنبال آن بود که هرچه سریعتر این پارک آبی به بهره‌برداری برسد تا اینکه روز گذشته که از کنار این محوطه رد می‌شدیم نظرم را دیوار شکسته‌ای به خود جلب کرد و از همان روزنه دیدم داخل استخر را نه اینکه با خاک، بلکه با زباله پر می‌کنند و چه فاجعه زیست محیطی بعداً به وجود می‌آید، خدا می‌داند!؟از اهالی محل - تهران
وعده‌های ضد اخلاقی
برخی نامزدهای ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس در ادوار گذشته برای گرفتن رای، به مردم چلوکباب می‌دادند که این کار ضد ارزش شمرده شد، اما اکنون متاسفانه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری با وعده دادن یارانه و کارانه در صدد جمع‌آوری رای گرفتن هستند. بنویسید امثال این کارها تماماً ضد اخلاقی استیک شهروند تهرانی

*محمدی از اسلامشهر: ضمن احترام به مسئولان محترم،‌ خواستم یک سوالی از آنان بکنم و بنده را راهنمایی نمایند. من بازنشسته تامین اجتماعی هستم با 3 فرزند دانشجو و دختر دم‌بخت، چطور می‌توانم با حقوق ماهانه یک و نیم میلیون تومانی از پس مخارج روزافزون برآیم؟ لطفاً صدای من که صدای خیلی از بازنشستگان است را به گوش مسئولان ذیربط برسانید.
*حمیدی از تهران: در بزرگراه آزادگان، خروجی بهشت‌زهرا دست‌انداز و چاله چوله‌هایی وجود دارد که باعث آسیب‌رساندن به خودروها می‌شود. تذکر بدهید شاید گوش شنوایی پیدا شود.
*
اسماعیل حسینی از تهران: همه‌ روزه صبح‌ها در خیابان شهید مصطفی خمینی زیر پل چوبی و روزهای بارانی داخل ایستگاه اتوبوس "بی‌آرتی" پل چوبی، تردد قاچاق‌فروشان موادمخدر به صورت گروهی بیداد می‌کند و متاسفانه از ماموران نیروی انتظامی هم خبری نیست.
*
یک شهروند قمی: در مجمع عمومی همراه ‌اول مورخ 6 اردیبهشت‌ماه سال جاری برای عملکرد سال 95 مبلغ 7 میلیارد ریال به عنوان پاداش هیئت مدیره و 7 میلیون ریال حق حضور اعضای هیئت مدیره به ازای هرجلسه تصویب شد که این مبالغ علاوه بر حقوق‌هایی است که هر ماه به حساب آنان واریز می‌شود! آیا این مصوبه‌ها مخالفت با فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دریافت حقوق‌های نجومی نیست؟
*
رضایی از رشت: متاسفانه گردشگران در شهرستان رشت با فقدان سرویس بهداشتی مواجه هستند که این امر ناراحت‌کننده است. لطفاً صدای ما را به گوش مسئولان شهرداری رشت برسانید و بگویید برای ایجاد سرویس بهداشتی و همچنین نمازخانه در سطح شهر تدابیری بیندیشند.