كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 12 اردیبهشت -96
كيهان و خوانندگان
*سربازجو شریعت نداری درپیام قلابی و ساختگی اوین نامه اش  هم پیش بینی وهم توصیه کرده است که رئیس جمهوری بعدی آخونددژخیم رئیسی است .چون همچون فتوای پدر همسرش آخوند علم الهدا با ممنوع کردن کنسرت و فیلترکردن فضای مجازی   موجب می شود تا خطای فرهنگی دولت روحانی  تکرار نشود:

 دولتمردان آينده بايد متعهد شوند که با عدم تکرار خطاهاي وزراي بي تدبير مانع انحطاط فرهنگي جوانان شوند.

    
سامانه پيام کوتاه 30002323
    *
آقاي روحاني! در برنامه تلويزيوني 96/2/9 گفتيد تهديدها و اهانت ها عليه ايران برطرف شده است! ولي همين چند روز گذشته بود که اردوغان مفلوک و آلت دست شياطين عليه ايران به عربده کشي پرداخت و دريغ از يک کلمه پاسخ!
    
طباطبائي - قم
    *
برجام خسارت محض بود و پس لرزه هاي آن تا به حال تحريم هاي جديد بوده است. آقاي روحاني و ضربه گير محترم ايشان قبل از آنکه مجددا کانديداي انتخابات رياست جمهوري شوند، بهتر بود ابتدا به وعده هايي که داده بودند عمل مي کردند.
    72070938
    *
برخي چشم هاي خود را بر فيش هاي نجومي حرام، اختلاس و صندوق هاي ذخيره فرهنگيان و... بستند و به موضوع بابک زنجاني اکتفا کردند، از تمرکز بر امکانات داخلي چشم پوشيدند و به دست خارجي ها چشم اميد دوختند!
    88950919
    *
آقاي روحاني مي گويد بابک زنجاني را نمي شناسد! عرض مي کنم حسين فريدون را چطور؟ وزراي ميلياردي را چطور؟ وزرا و مديران نجومي را چطور؟ رئيس جمهور بي اطلاع از دولت خود چگونه مي خواهد در جهت منافع ملت گام بردارد؟!
    86120912
    *
سفرهاي خارجي و تفريح و شغل و امکانات براي فرزندان مسئولان اجرائي و حقوق بگيران نجومي است و سربازي، مرزداري، فداکاري و شهادت براي ما شهرستاني ها و روستائيان؟! آن گاه از عدالت و اسلام هم دم مي زنند!
    80030917
    *
خوب است در مناظره ها مشخص شود کانديداها از چه قشري هستند؟ همچنين به اين سوالات پاسخ دهند که دائم از ايران و ايراني سخن مي گويند کدام ايران؟ ايران فقط تهران و شميران و ولنجک نيست؟ مشخص کنند که آيا داشتن نان و مسکن از حداقل هاي حقوق شهروندي نيست؟ وقتي از گردشگري سخن مي گويند معلوم کنند که آيا منظورشان همان گردشگري است که در ترکيه با چند ترقه بساطش به هم ريخت؟!
    
رستمي
    *
آقاي جهانگيري در اولين مناظره گفتند وقتي مامور شهرداري به مادر دستفروش سيلي زد بسيار ناراحت شدند به ايشان بفرمائيد بي حرمتي وزير شما به يک خانم در جمع خبرنگاران را ديديد چه احساسي کرديد؟! از صدها قولي که دولت شما به مردم داده و حال منکر آن شده و يا انجام نداده چه احساسي داريد؟ از اين همه تهمت و افترا که به دولت قبل مي زنيد چه احساسي داريد؟ گناه براي ديگران گناه است ولي براي شما صواب؟!
    95900914
    *
اي کاش از نامزدهاي دوره دوازدهم رياست جمهوري تضميني گرفته مي شد که در اجراي فرامين و اوامر مقام عظماي ولايت جديت داشته باشند. اگر اوامر معظم له به دقت در کشور اجرا شود هيچ مشکلي باقي نمي ماند. ايشان همواره مشکلات را به طور دقيق پيش بيني کرده و راهکار برون رفت را هم ارائه نموده اند.
    11940912
    *
آقاي روحاني در ابتداي شروع به کار دولت يازدهم اظهار داشت براي حل مشکلات کشور بايد دم کدخدا را ديد و ما کار مي کنيم که هم چرخ اقتصاد بچرخد و هم سانتريفيوژها! عرض مي کنم دم کدخدا را که ديديد ولي به جاي گردش اقتصاد داخلي، به گردش اقتصاد غربي ها کمک کرديد و اکنون پس از 4 سال نه چرخ اقتصاد کشور مي چرخد و نه سانتريفيوژها! چطور با اين بي تدبيري ها و دستاوردهاي تقريبا هيچ، باز مدعي اداره کشور شده ايد؟
    
خليلي - قم
    *
يک آقاي مسئولي در اين روزها از مبارزه با فساد سخن مي گويد ولي خودش بابت عضويت در هيئت مديره يک شرکت توليد سيمان پانصد ميليون حقوق گرفته است. چنين فردي چگونه مي خواهد با فساد مبارزه کند؟!
    7740091‍6
    *
آقاي جهانگيري! بيست سال بر مقدرات کشور حکم رانديد و خسارات معنوي غيرقابل جبراني غير از خسارت هاي مادي به ارکان کشور وارد شد. مديريت اشرافي، کرنش در برابر کدخدا و ترويج اباحه گري از جمله ثمرات دولت هاي سازندگي، اصلاحات و تدبير و اميد بود. فتنه هاي 78 و 88 هم از جمله ميراث هاي همفکران اصلاح طلب شماست. باز هم صداي خود را بلند مي کنيد و خود را طلبکار نظام مي دانيد؟
    
نيک نام
    *
از کانديداها انتظار مي رود طوري سخن بر زبان نرانند که غرب برايشان کف و سوت بزند. به ياد بياورند که بيش از دويست هزار شهيد براي استقلال کشور جان شيرين شان را تقديم کرده اند. به توانمندي هاي داخلي تکيه کنند.
    
وحيدي
    *
دولت را 4 سال ديگر بدون انتخابات بدهيد به مدعيان اصلاح طلبي! دل ما طاقت اهانت به امام رئوف را ندارد. تا کي بايد شاهد اهانت به مقدسات و شهدا باشيم؟! خدايا به تو شکايت مي کنيم.
    77040919
    *
از مردم ولايتمدار و امام رضايي درخواست مي کنم پاسخ بي ادبي هاي ستاد توهين کننده به ساحت مقدس امام رضا(ع) را در پاي صندوق هاي راي بدهند. از کيهان هم انتظار مي رود به روشنگري درباره تفکرات و عملکرد اين طيف بيشتر بپردازد تا ان شاءالله مردم با ديدي بازتر به پاي صندوق هاي راي بروند.
    
رياحي- درود
    *
آقاي روحاني! آن مسکن مهري را که مي گوييد افراد حاضر نيستند در آنجا سکونت کنند به ما بدهيد تا به جاي رفتن به روستاهاي شهرهاي اسلامشهر، شهريار، رباط کريم و... در اين مسکن ها به گذران زندگي خود اقدام کنيم چرا که از مستاجري خسته شده ايم!
    
قهرماني
    *
چهره آقاي روحاني در هنگام مناظره خيلي مضطرب و پريشان بود به حدي که وعده هاي قبلي خود را که به مردم داده بود فراموش کرد...!
    
سام دليري- چالوس
    *
از خداوند مي خواهم شر دروغگويان را به خودشان برگرداند و ملت هم بابصيرت به فردي راي دهند که خوي کاخ نشيني نداشته باشد.
    86120912
    *
چرا مسئولين استان خوزستان از تخريب کانديداها و پخش شب نامه عليه برخي از نامزدها جلوگيري نمي کنند؟ به اين صورت، شائبه همکاري بين مسئولين و توزيع کنندگان شب نامه تقويت مي شود.
    
حيدري- خوزستان
    *
دولتمردان آينده بايد متعهد شوند که با عدم تکرار خطاهاي وزراي بي تدبير مانع انحطاط فرهنگي جوانان شوند.
    
احصائي
    *
آقاي روحاني! اگر چهارسال قبل يک بيابان را به يک کشاورز مي سپرديد آن کشاورز مي توانست در طي اين چند سال نهال بکارد و با مراقبت و آبياري بعد از مدتي محصول باغ سرسبزش را برداشت کند. اما دولت شما با وجود ظرفيت هاي زياد کشور نتوانست از باغ سيب و گلابي ادعايي اش ميوه اي برداشت کند. اعتماد به غرب هيچ وقت براي کشور امتيازي به همراه نخواهد داشت جز ويراني.
    
افشار- تهران
    *
واقعا آقاي روحاني نمي خواهد براي به سرانجام نرسيدن شعارهاي 4 سال قبل از مردم عذرخواهي کند؟ حالا که حضور فعال دولت در تبليغات انتخاباتي موجب شده است که امور کشور و جامعه رها شود و دولت سرتا پا به ستاد انتخاباتي تغيير ماهيت دهد، حداقل اين کار را بکند!
    
سلطان ويس
    *
در مناظره هاي انتخاباتي مردم انتظار دارند، مطالباتشان محور اصلي مناظره باشد. همان وعده هايي که اين روزها مسئولان فعلي در قبال آنها دچار آلزايمر شده اند و گاه به کلي آنها را انکار مي کنند!
    0676021
    *
از مسئولين امر درخواست مي شود در جهت برقراري عدالت و انصاف در پرداخت قبوض آب، برق و گاز ساکنان منازل، آپارتمان ها و مراکز تجاري داراي کنتور مشترک، اجراي طرح نصب کنتورهاي جداگانه را با قرار دادن مزايا و تسهيلات ويژه و آسان، الزامي نمايند.
    62630938