23هزار حمله به وب سایت وزارت امورخارجه عراق در 24 ساعت گذشته

23هزار حمله به وب سایت وزارت امورخارجه عراق در 24 ساعت گذشته 13 خرداد - 96
این حمله  باید به دلیل حمایت وزیرامورخارجه دست نشانده عراق از رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه باشد.
بغداد - ایرنا - در پی حملات سایبری به تعدادی از وزارت خانه‌های عراق در روزهای اخیر، وزارت امورخارجه این کشور روز جمعه اعلام کرد که طرف‌های ناشناس در 24 ساعت گذشته، 23 هزار بار برای نفوذ به وب سایت این وزارت خانه تلاش کردند.

به گزارش ایرنا، احمد جمال سخنگوی وزارت امورخارجه عراق در بیانیه‌ای، علل این حملات را ناشناخته خواند و در عین حال تاکید کرد که این حملات برای نفوذ به وب سایت وزارت امورخارجه عراق، ناکام مانده است.
وی گفت که این حملات سازمان یافته و بصورت متمرکز انجام شده است.
بر اساس گزارش‌ها، وب سایت‌های وزارت‌خانه‌های ورزش و جوانان و شهرداری‌ها نیز با حملات مشابهی رو به رو شده‌اند که برای ساعاتی منجر به توقف فعالیت‌های آنان شد.
سازمان امنیت ملی عراق نیز روز چهارشنبه مورد حمله سایبری قرار گرفته بود که این سازمان یک روز بعد اعلام کرد، در 24 ساعت هکر یا مهاجم را دستگیر کرده است.
مهاجمان بر روی سایت سازمان امنیت ملی عراق جملاتی را در انتقاد از نظام سهمیه بندی در قدرت حاکم، فساد و استخدام‌های اداری درج کرده بودند که این موضوعات اساسا ارتباطی با این سازمان ندارد.
همچنین گفته شده که مهاجمان، بر روی وب سایت وزارت امورخارجه واژه 'هکر' و بر روی وب سایت‌های دو وزارت خانه شهرداری‌ها و ورزش و جوانان نیز جملاتی حک کرده بودند.
خاورم*4*1770*شبس*1613*انتشاردهنده: عبدالله غفاری