ريشه حاشيه سازي ها عليه چند بند شعر انتقادي،اتاق فكرهاي دشمنان انقلاب است

اوین نامه کیهان  8 تیر- 96
جمعي از اساتيد حوزه و دانشگاه خطاب به ميثم مطيعي: ريشه حاشيه سازي ها عليه چند بند شعر انتقادي،اتاق فكرهاي دشمنان انقلاب است
چرااین اساتید حوزه و دانشگا ه های حامی مداح هتاک وفحاش .... میثم مطیعی جزو سربازان گمنام امام زمان ویاازقماش مداح آتش به اختیارند ونام و نشان ندارند؟
جمعي از اساتيد حوزه و دانشگاه در نامه اي به ميثم مطيعي اعلام کردند: حاشيه سازي ها و به انحراف کشاندن افکار عمومي به واسطه چند بند شعر و انتقاد سياسيِ درون گفتماني ريشه اي جز اتاق هاي فکر دشمنان خارجي و داخلي انقلاب ندارد.
    
در نامه اساتيد حوزه و دانشگاه، دانشجويان و طلاب خطاب به ميثم مطيعي مداح اهل بيت(ع) آمده است: همان طور که مستحضريد انقلاب اسلامي ايران به مثابه امتداد حرکت عظيم و مصلحانه انبياء الهي والاترين ارزش ها و کمالات انساني را براي بشر در جهان معاصر به ارمغان آورده است. مسلماً اين رستاخيز انساني که افق هاي روشني را در سپهر انديشه­ ها و مکاتب فکري رقم زده و زنگار از جوهره ناب معارف ديني در تفسير صحيح هستي شناسانه از عالم ماده و غيب زدوده است، ارکان منافع پست و مادي طواغيت سراسر گيتي را درهم کوبيد و آنها را بر آن داشت تا از هيچ دسيسه و نيرنگي در خاموش کردن اين نور الهي دريغ نورزند.
    
در ادامه اين نامه تصريح شده است : ليکن همان طور که آيات روشن باري تعالي فرموده است «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِاَفْوَاهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ –الصف/8» (آنان مي خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولي خدا نور خود را کامل مي کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!) و لذا هرآنچه به کار بستند تا ريشه هاي اين شجره طيبه را به کوير کفر و الحاد کشانده و از هستي ساقط کنند، ثمره ­اي بر کارشان مترتب نبوده و ره به جايي نبردند. امروز اين درخت تنومند با وحدت و بصيرت شگفت انگيز مردماني که با جان و ايمان فزاينده خود آن را به سرمنزل مقصود نزديک و نزديک­تر کرده اند، چنان قوي و مستحکم گشته که بادهاي خزان و زودگذر فصول تاريخ نمي تواند آن را از جاي خود به کنج انزوا و انفعال سوق دهد.
    
اين اساتيد حوزه و دانشگاه در نامه خود اعلام کردند: از طرف ديگر اندماج سياست و مذهب که از دستاوردهاي مستمر اين انقلاب نوراني بوده است، با رويش مداحان عالم، جوان و باانگيزه جاني دوباره به کالبد هيئات و محافل مذهبي اين مرز و بوم بخشيد. لذا نبايد از ذهن دور پنداشت که مديحه سراييِ يکي از بزرگ ترين اجتماعات امت اسلامي در عيد سعيد فطر که روز دريافت بالاترين پاداش يک ماه عبوديت و بندگي درگاه الهي است، پالايش شده از هرگونه مفهوم و سخن سياسي مشفقانه و دلسوزانه باشد. مضامين و تذکراتي که خاستگاه­ش درددل هاي يک امت و رستنگاهش اذهان لطيف شاعران و بيان شيواي مداحان جوان انقلابي است. به گزارش فارس در ادامه اين نامه عنوان شده است: اينجانبان اساتيد حوزه و دانشگاه، دانشجويان و طلاب با حمايت از مشي و سلوک تمامي مادحان انقلابي موکداً بيان مي داريم امروز که دوران گذار انقلاب اسلامي به حيات نوين و تمدني توحيدي است، آنچه شجره طيبه انقلاب اسلامي را از گزند حوادث و طوفان هاي فتنه انگيز حفظ و مصون مي دارد، اجتماع بر وحدت ملي و پرداختن به مسائل اصلي جامعه با هدف مرتفع کردن مشکلات و مسائلي است که مي تواند در حرکت عظيم انقلاب به سمت آرمان هاي خود خلل و توقف ايجاد کند. حاشيه سازي هاي پي در پي و به انحراف کشاندن افکار عمومي به واسطه چند بند شعر و انتقاد سياسيِ درون گفتماني که حاکي از پويايي و سرزندگي امت اسلامي است، منشا و مبدايي ندارد جز، اتاق هاي فکر دشمنان خارجي و داخلي اين انقلاب. در اين نامه آمده است: کساني که درصدد هستند با تشنج و بلوا عطف توجه به نقاط ضعف در برخي سياست هاي گذشته و حال را به دوقطبي شدن هاي سياسي تبديل کرده و فرصت نقد عالمانه خطاهاي گذشته و جبران آن در آينده را از ملت و مسئولان به يغما برند.
    
اين اساتيد و دانشگاهيان اعلام کردند: اميدواريم به برکت اين ماه مبارک و پرفيض تمامي نقشه ها و دسيسه هاي فريب خوردگان داخلي و دشمنان خارجي با وحدت و درايت هميشگي مردم و مسئولان اين مرز و بوم، همچون گذشته نقش برآب گشته و به سرانجام مقصود ظالمان و مستکبران ملحد نرسد.