کنسروهای هروئین به کیش نرسید

اگر  کنسروهای هروئین به کیش نرسیدند.درمقابل از سوی باندمافیایی پاسداران به اروپا وجنوب شرق آسیا و.... خواهندرسید.
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش از کشف 11 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین جاسازی شده در یک خودرو قبل از ورود به جزیره کیش خبر داد و گفت که سه سوداگر مرگ و قاچاقچی در این ارتباط دستگیر شدند.

سرهنگ قاسم پوریایی عصر پنجشنبه در مورد جزئیات دستگیری سوداگران مرگ و کشف این مقدار مواد مخدر به خبرنگار ایرنا گفت : امروز نیز همچون روزهای گذشته خودروهایی از سرزمین اصلی وارد جزیره کیش شدند که نیروهای پاسگاه دریابانی کیش پس از مشکوک شدن به خودروی مورد نظر آن را مورد بازرسی پلیسی قرار دادند.

وی اظهار کرد: پس از بررسی های تخصصی و با هوشیاری نیروهای دریابانی کیش از این خودرو 11 کیلو مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه ای در قوطی های کنسرو جاسازی شده بود کشف شد و در این ارتباط 3 نفر دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی کیش تصریح کرد :این مقدار مواد در 24 قوطی انواع کنسرو کوچک و بزرگ جاسازی شده بود که با هوشیاری نیروهای خدوم دریابانی و انتظامی کیش کشف شد.

سرهنگ پوریایی افزود:افراد دستگیر شده از استان سیستان و بلوچستان بودند که قصد داشتند این مواد را وارد کیش کنند.

وی گفت: دستگیر شدگان پس از تکمیل پرونده به مقامات قضایی تحویل خواهند شد.

افزایش 100 درصدی کشفیات از ابتدای سال 96 تا کنون
سرهنگ پوریایی در مورد کشفیات مواد مخدر در کیش از ابتدای سال به ایرنا گفت: با همکاری و تلاش نیروهای انتظامی و دریابانی کیش در سه ماه نخست و تا کنون 96 کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است که این مقدار نشان دهنده افزایش صد درصدی کشفیات در این بازه زمانی نسبت به سال گذشته است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کیش گفت: نیروی انتظامی کیش با کشف این مقدار مواد مخدر از مبتلا شدن جوانان و کسانی که نااگاهانه به سمت مواد افیونی کشیده می شوند جلوگیری می کند.

وی از خانواده ها خواست تا از جوانان خود به خوبی مراقبت کنند و نسبت به دوستان، اطرافیان و روابط انها حساس باشند.


سرهنگ پوریایی به کسانی که می خواهند با فروش مواد مخدر و افیونی سودهای کلان و بادآورده به جیب بزنند هشدار داد و افزود:نیروی انتظامی شامل مرزبانی و دریابانی با هوشیاری کامل اجازه نخواهند داد تا این افراد در آرامش و اسایش باشند و برابر قانون و با شدت تمام با آنها برخورد خواهد کرد.