اقتدار نظام جمهوری اسلامی در خاورمیانه آمریکا را خلع سلاح کرده است

اقتدار نظام جمهوری اسلامی در خاورمیانه آمریکا را خلع سلاح کرده است    10 تیر-96
مسخره وپوچ ترین شعاری که وزیرآموزش وپرورش احمدی نژاد وعضو فعال جمعنا مغلوب شده وعضو مجلس ارتجانی کنونی سرداده است .چون درشرایطی که کنگره آمریکا مدام تحریم های بیشتری تصویب می کند و یک قلم آمریکا 110 میلیارددلارفروش تسلیحات به عربستان فروخته است وتنش عربستان بارژیم قرون وسطایی بسیار حاد وجدی شده است . مهمتر اینکه آمریکا درشرف حمله نظامی به سوریه است ولی ادعا شده اقتدار رژیم جنگ افروز ومنزوی ولایت فقیه درخاورمیانه آمریکارا خلع سلاح کرده است.
اراک - ایرنا - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار نظامی و موشکی نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه، آمریکا و متحدانش را خلع سلاح کرده است.

به گزارش ایرنا، حمید رضا حاجی بابایی عصر پنجشنبه در دهمین یادواره شهدای هفتم تیر و یکصد شهید منطقه سنجان شهر اراک در مصلی سنجان، افزود: اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب مشخص شده و نظام اسلامی به برکت وجود نیروهای انقلابی و مردمی هر روز به اهداف والای خود نزدیک تر می شود.
وی ادامه داد: حمله نظامی سپاه پاسداران به مواضع داعش نبود بلکه نیروهای انقلابی ایران اسلامی با این اقدام خود پیشانی استکبار جهانی را نشانه رفتند و قدرت نظامی ایران به همه جهان ثابت شد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی رهبری، مردم و قرآن را سه رکن جدایی ناپذیر نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: حفظ ارزش های نظام اسلامی و خون مقدس شهدا در گرو اتحاد مردم، پشتیبانی از رهبری و بهره گیری از آموزه های قرآن کریم است.
وی اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با بهره گیری از موزه های قرآن کریم با پشتیبانی جانانه از الگوی حکومتداری امام راحل و انقلاب اسلامی توانستند نمونه جدی از حاکمیت دینی را با راهبری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی در سال 57 به پیروی برسانند.
حاجی بابایی اضافه کرد: پس از امام راحل نیز ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی در هر دوره ای حمایت و پشتیبانی خود را از مقام معظم رهبری به منصه ظهور گذاشتند و نتیجه این آگاهی اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در منطقه و حتی جهان است.
وی ادامه داد: 252 شبکه ماهواره ای از سوی آمریکا و اسرائیل جنایتکار ایران اسلامی را مورد هجمه های بی امان فرهنگی قرار داده اند و سعی در ایجاد تفرقه بین ملت و همچنین جدایی از رهبر انقلابشان دارند اما، ملت هر روز هوشیارتر از دیروز از رهبر معظم انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی با تبیلغات و هجمه های فرهنگی ملت ایران را به جدایی از رهبر معظم انقلاب هدایت می کنند اما ملت همواره در رخدادهایی مانند روز قدس، 22 بهمن و یا انتخابات همه توطئه های آن ها را خنثی و نقشه های شومشان را نقش برآب کرده است.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه برخی از اقشار جامعه ایران اسلامی در شرایط نامناسب اقتصادی قرار دارند اما، این شرایط آنان را از ادامه مسیر انقلاب خارج نکرده و دولتمردان و مسئولان باید قدردان این ملت فهیم و آگاه باشند.
حاجی بابایی تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند این نظام ریشه در مکتب عاشورا، فرهنگ اهل بیت(ع) و خون 230 هزار شهید دارد و ملت تا آخرین قطره خون خود از آرمان های این نظام مقدس صیانت می کنند.
وی، مشکلات داخلی کشور را نیز حل شدنی عنوان کرد و گفت: اگر امروز سپاه پاسدارن موشک هایی با برد بیش از 2 هزار کیلومتر ساخته است به دلیل نظارت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است و اگر صنعت خودروسازی ما پیشرفتی نداشته است به دلیل بی تفاوتی مسئولان امر است بنابراین رفتار و منش رهبر معظم انقلاب باید به عنوان چراغ راه مسئولان قرار گیرد تا بتوانیم در همه امور اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عملکرد مناسبی داشته باشیم.
وی گفت: برخی از مسئولان در همه جناح های سیاسی گمان می کنند که سفره انقلاب اسلامی برای آنان پهن شده است تا هر چقدر می خواهند اموال مسلمین را چپاول کنند اما آنان باید بدانند دیری نمی گذرد که بین مردم رسوا و بی آبرو می شوند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: 72 درصد از مردم ایران اسلامی در جریان انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال در پای صندوق های رای حاضر شدند که این اقدام ملت حجت را برای مسئولان تمام کرد و دولت و مجلس باید همه ظرفیت های خود را برای ارتقای سطح معیشتی مردم و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان به کار بگیرند.
وی با انتقاد از اینکه برخی دعواهای سیاسی قبل از انتخابات همچنان ادامه دارد یادآور شد: این مهم نه تنها نفعی برای کشور و مردم ندارد بلکه باعث می شود فرصت های خدمتگذاری از دست برود بنابراین همه جناح های سیاسی باید انتخاب مردم را ارج نهاده و تمام قد در راستای اعتلای نظام اسلامی تلاش کنند.
حاجی بابایی تاکید کرد: هم اکنون بیش از سه میلیون و 300 هزار بیکار در جامعه ایران اسلامی وجود دارد که بیش از 2 سوم این افراد دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و این در حالی است که سالانه یک میلیون 200 هزار بیکار نیز به آنان اضافه می شود و دولتمردان در این مهم باید خود را مسئول بدانند.
وی اضافه کرد: ایجاد سالانه یک میلیون و 500 هزار شغل پایدار یکی از موارد مهم برنامه ششم توسعه است و دولت و مجلس باید همه ظرفیت های خود را برای تحقق این مهم به کار بگیرند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تلاش های دولت یازدهم در بخش سیاست خارجی را قابل تقدیر دانست و گفت: با وجود اینکه آمریکا در شبکه های ماهواره ای به ملت ایران عده داده بود که در صورت حذف فعالیت های هسته ای آینده ای درخشان در انتظارتان خواهد بود اما به هیچ یک از وعده های خود عمل نکرد و این مهم را رهبر معظم انقلاب پیش از توافق هسته ای به مسئولان هشدار داده بود.
وی گفت: هم اکنون که جمهوری اسلامی ایران بسیاری از دستاوردهای هسته ای خود را از دست داده است دولت آمریکا ایران را از فعالیت های موشکی نیز منع کرده است در صورتی که کمتر از یک ماه پیش قرارداد 400 میلیارد دلاری برای فروش تسهیلات نظامی با عربستان سعودی منعقد کرده است و این نشان می دهد که دشمنی آمریکا با ملت ایران پایان ناپذیر است.
حاجی بابایی افزود: امروزه بیشتر کشورهای منطقه از قبیل عراق، سوریه و یمن پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستند و به زودی اسلام ناب محمدی(ص) جایگزین اسلام آمریکایی و وهابیتی خواهد شد.
استان مرکزی پنج شهید به اسامی حجت‌الاسلام علی هاشمی سنجانی، حجت‌الاسلام محمد حسین صادقی، محمود بالاگر، حجت الاسلام غلامرضا دانش آشتیانی و علی اصغر آقازمانی در حادثه هفتم تیر تقدیم میهن اسلامی‌مان کرده است.
در فاجعه هفتم تیر علاوه بر شهید ‌آیت‌الله بهشتی رئیس دیوان عالی کشور، ۷۲ نفر دیگر از جمله چهاروزیر، چند معاون وزیر، ۲۷ نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.
3017/ 6013/
خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشار دهنده:مژگان حیدری