ورود قدرتمند سپاه در عرصه نظامی و سازندگی سبب خشم دشمن شده

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

ورود قدرتمند سپاه در عرصه نظامی و سازندگی سبب خشم دشمن شده / حمایت از نیروهای اثرگذار وظیفه همگانی است   9تیر-96

امام جمعه شیراز برای این نماینده خامنه ای شده است تا تبدیل به آتش به اختیارش شود  و بتواند دردفاع از خامنه ای ودولت نفنگ وموشک و رسانه پاسداران به رقیب حمله کند . برای همین روحانی را متهم به دشمن کرده است که چرا انتقاد به مداخله جویی پاسداران درامور اقتصادی کرده و روشنگری کرده است سپاه مانعازواگذاری اقتصاد به بخش خصوصی شده است؟

 

آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: آمریکا و تمام اذناب آن ناراحت هستند که سپاه در میدان رزم آنچنان می‌درخشد و در میدان سازندگی این چنین مردانگی دارد و فداکاری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به جنایاتی که آمریکا در حق ملت ایران انجام داده است، اظهار داشت: اگر مرور اجمالی از ششم تیرماه تا دوازدهم تیرماه داشته باشیم می‌بینیم که آمریکا چه جنایاتی در کشور ما انجام داده است.
وی گفت: در ششم تیرماه سال 1360 شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر تهران در حال سخنرانی مورد ترور منافقین کوردل قرار می‌گیرد، در هفتم تیرماه مرحوم آیت‌الله شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از همراهان او در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین به شهادت می‌رسند، در غروب روز هفتم تیر سال 66 صدام با حمایت امریکا و قدرت‌های غربی در چهار نقطه شهر سردشت را بمباران شیمیایی می‌کند
آیت‌الله ایمانی درباره جنایت سردشت افزود: در این واقعه  110 نفر زن و کودک بیگناه کشته و بیش از هشت هزار نفر مصدوم و مجروح می‌شوند اما تمام مجامع بین‌المللی حقوق بشر سکوت مرگبار را انتخاب می‌کنند. صدام بمب شیمیایی را از آلمان، هواپیماها را از غرب و اطلاعات را از فرانسه و امریکا دریافت کرده و چهار نقطه شهر سردشت را بمباران شیمیایی می‌کند آنگاه این واقعه با سکوت معنادار مجامع جهانی روبه‌رو شده است.
امام جمعه شیراز در ادامه بیان جنایات آمریکا در تیرماه بیان کرد: یازدهم تیرماه شاهد به شهادت رساندن شهید بزرگوار شهید محراب مرحوم آیت‌الله صدوقی نماینده امام و امام جمعه شهر یزد بودیم که منافقین کوردل او را به شهادت رساندند و دوازدهم تیرماه حمله موشکی به هواپیمای ایرباس، آیا امریکا با این جنایت که برای یک هفته او هست می‌تواند دم از حقوق بشر بزند؟ آیا خجالت نمی‌کشد که خود را مدعی حقوق بشر بخواند؟
نماینده ولی فقیه در استان فارس عنوان کرد: امریکایی‌که با عربستان کنار هم می‌نشیند و رقص شمشیر انجام می‌دهد در حالی که کودکان و زنان یمنی زیر بمب‌ها و آتش‌های عربستان دارند می‌سوزند این امریکا طرفدار حقوق بشر است؟ هر کس دم از حقوق بشر بزند امریکا باید خفه شود.
وی با بیان اینکه آمریکا با این سوابق چگونه می‌تواند ادعای حقوق بشر بکند و دم از حقوق بشر بزند، تصریح کرد: کار دنیا به کجا می‌رسد که قصاب بیاید به جای چوپان خودش را قالب بزند و خود را نگهبان گوسفند معرفی بکند آیا ما می‌توانیم به این امریکا امید داشته باشیم که یک قدم به نفع ما بردارد؟
امام جمعه شیراز با طرح این سوال که چرا امریکا این تحریم‌ها را امروز تکرار می‌کند؟ چرا سپاه را تحریم می‌کند؟ گفت: دلیل این تحریم‌ها این است که می‌بیند سپاه غیر از آنکه در عرصه نبرد و مبارزه با تروریست آنچنان قدرتمند ظاهر می‌شود  در عرصه سازندگی تمام امکاناتش را برای بهبود وضع اقتصاد کشور به کار گرفته است
وی عنوان کرد: امریکا و تمام اذناب امریکا ناراحت هستند که این سپاه در میدان رزم آنچنان می‌درخشد و در میدان سازندگی این چنین مردانگی دارد و فداکاری می‌کند، میلیاردها از دولت طلبکار است اما در عین حال کارهای عمرانی سنگین دولت را برعهده گرفته است
آیت‌الله ایمانی با طرح این سوال که آیا در مقابل موضعی که دشمن می‌گیرد ما وظیفه نداریم موضع مقابل دشمن در حمایت از نیروهای اثرگذار نظاممان داشته باشیم؟ بیان کرد: نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی  اینها همه در خدمت نظام هستند و ما باید ضمن حمایت از آنها اعتبارات لازم برای فعالیتشان را تأمین بکنیم، فضای کار را برای آنها فراهم بکنیم تا دشمن بفهمد در مقابل تحریم‌ها، ملت ما یک دست و یک زبان از حامیان نظام دفاع می‌کند