كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 8 تیر - 96
كيهان و خوانندگان
درشرایطی که از مهره های جناج رقیب خامنه ای وپاسداران و دلواپسان نگران  کسی جرأت نمی کنند انتقاد کنند چون درصورت ا نتقاد با تهدیدآتش به اختیاران خامنه ای یا مداح لمپن پاسدار یا دولت با تفنگ و موشک های پاسداران مواجه می شود .ولی سربازجو شریعت نداری ازموضع بازجویی درپیام قلابی ودروغین خودخطاب به روحانی چنین سئوال کرده است:

  چرا آقاي روحاني در برابر انتقادات داخلي نيز از همان ديپلماسي لبخند بهره نمي برند؟ لبخند به دشمنان حاصلش برجام و گستاخي عربستان و... شد و نقدپذير نبودن دولت به انتقادات داخلي موجب شد ادبيات زشت وارد فضاي سياسي کشور شود و حادثه نامطلوب روز قدس نشات گرفته از همين ادبيات دولت بود.
    * 
ما مردم ايران از رئيس جمهور و کابينه ايشان درخواست مي کنيم که به حاشيه سازي هاي کاذب سياسي پايان داده و به کار و توليد و اشتغال و اقتصاد مقاومتي اهتمام ورزند و کشور را در مسير خطرناک دو قطبي قرار ندهند.
    
مينائي
    * 
اميدوارم در دولت جديد اشتغال جوانان، اولويت کار دولت باشد و حواشي روز قدس باعث نشود که دولت به جاي وظيفه اصلي اش که خدمت به مردم است مشتاقانه به سوي حاشيه ها برود.
    
کشميري- پاکدشت
    * 
شيطان بزرگ سپاه را تحريم مي کند در همان حال عده اي مرعوب غرب در داخل سپاه را مي کوبند! و سعي در محدود کردن آن دارند. اين زبان مشترک آيا اتفاقي است؟
    29070912
    * 
يک دولت اگر مدعي است که ولايتمدار است بايد با مبارزه با بيکاري و ايجاد شغل به فرمان رهبري لبيک گويد، خواست مردم ولايتي ايران اسلامي اين است.
    01460938
    * 
چرا اين روزها بلافاصله پس از انتخابات، ناگهان از افتتاح هاي دولت خبري نيست؟ مگر فقط به خاطر انتخابات بود که دولت با سفرهاي متعدد استاني به افتتاح پروژه ها اقدام مي کرد؟! نکند مي گوييد خر ما از پل گذشت و مردم بي مردم!
    
عسگري
    * 
ياد و خاطره شهادت دکتر بهشتي مظلوم و 72 تن از يارانش را گرامي مي داريم. رهروان گروهک نفاق امروز در قالب گروهک تکفيري داعش همان نقش جنايتکارانه را ايفا مي کنند و روزنامه ها و رسانه هاي مجازي زنجيره اي نيز به پيروي از شيوه تبليغاتي مخالفان نظام در سال هاي 59 و 60 نقد منصفانه و حقيقي يک استاد دانشگاه که ذاکر مناقب اهل بيت(ع) است را برنمي تابند.
    
عباسي- فرخي- طاهري و 72500919
    * 
آقاي وزير کشور از تشکيل کميته حقيقت ياب توهين به رئيس جمهور خبر مي دهند. بسيار خوب، تشکيل بدهند. ولي به ايشان عرض مي شود بيش از 50 بار رئيس جمهور به منتقدين و ملت توهين کرد. چرا چنين کميته اي تشکيل نشد؟! آيا علاوه بر توهين هاي مکرر چهارساله گفتن، پيروزي اعتدال و تدبير بر خشونت و افراط گرايي، توهين به صاحبان 16 ميليون راي مقابل نبود؟ چرا پيگيري نشد؟ چرا وقتي يک مرجع خودخوانده در سال 88 به رئيس دولت نهم انگ حرام زادگي زد کسي پيگيري نکرد؟!
    
حسامي
    * 
ديوانعالي شيطان بزرگ با بررسي پرونده انفجار در سرزمين هاي اشغالي، پرداخت غرامت به قربانيان آن را از محل فروش آثار باستاني ايران تصويب کرد! بايد گفت فداي سر ديپلماسي کاربلدهاي دولت يازدهم!
    
سوري
    * 
چرا آقاي روحاني در برابر انتقادات داخلي نيز از همان ديپلماسي لبخند بهره نمي برند؟ لبخند به دشمنان حاصلش برجام و گستاخي عربستان و... شد و نقدپذير نبودن دولت به انتقادات داخلي موجب شد ادبيات زشت وارد فضاي سياسي کشور شود و حادثه نامطلوب روز قدس نشات گرفته از همين ادبيات دولت بود.
    98910918
    * 
کمک هزينه بيماران خاص و صعب العلاج بازنشستگان نيروهاي مسلح قطع شده است و فقط بيماران سرطاني مشمول آن هستند در حالي که بيماري هاي بسياري هست که مي تواند حاد و پرهزينه باشد. اين تصميم مسئولان خدمات درماني نيروهاي مسلح بايد با بررسي دقيق تري صورت مي گرفت تا ساير بازنشستگان از حق خود محروم نشوند.
    
احمد دسته باشي
    * 
از دولت محترم درخواست مي شود ماده 31 قانون مربوط به شوراي حل اختلاف مصوبه بهمن 94 مجلس شوراي اسلامي را عملياتي کنند. واقعا با حقوق 200 هزار توماني قادر به ادامه حيات نيستيم؟!
    43010911
و44740936 و...
    * 
يک سال است که از زمان تصحيح اوراق امتحاني سال گذشته دانش آموزان دبيرستاني مي گذرد و آموزش و پرورش حق الزحمه آن را به معلمان به کارگيري شده نپرداخته است. خداوکيلي بگويند پول اين معلمان در کجا مصرف شده است؟
    
صادقي
    * 
حدود 15 سال است که ساکن شهرک راه آهن- گلستان در منطقه 22 (به اصطلاح منطقه قطب گردشگري تهران) هستم! بنده در ايام ماه مبارک و غير از آن تا به حال نديده ام مامورين انتظامي با هنجارشکني (روزه خواري، و مظاهر بي بند و باري و...) برخورد نمايند. چرا؟ آيا به صرف صدور اطلاعيه کليشه اي مشکل حل مي شود؟ آيا با اين بي عملي و رخوت و سستي، متجاهرين به گناه گستاخ تر نمي شوند؟!
    24700919
    * 
به نظر مي رسد استان مازندران در مقايسه با برخي استان ها چون اصفهان در جذب گردشگري داخلي و رونق بخشيدن به استان موفق عمل نکرده است. شايسته است با توجه به کثرت مسافران شمال مسئولين استان امکانات ارزان مثل مدارس را در فصل تعطيلات در اختيار مسافران قرار دهند تا هم رونق بيشتري به استان داده شود و هم مسافران با مشکلات کمتري روبه رو شوند و رغبت بيشتري براي سفر به اين استان داشته باشند.
    
يک هم وطن- ساري
    * 
يک سال است که يک دستگاه خودرو از شرکت داتيس خودرو پيش خريد و تمام وجه آن را پرداخت کرده ام. قرار بود اسفند 95 خودرو را تحويل بدهند ولي خلف وعده کرده و مشکل را به گردن دولت و گمرک مي اندازند. چرا اجازه داده مي شود يک عده از راه اجحاف به هم وطنان دست به ثروت اندوزي بزنند.
    46680935
    * 
با اينکه از کارافتاده و نيازمند بودن بنده براي مسئولان کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان ملاير مسجل شده مع الوصف براي تحت پوشش قرار دادن خانواده ام تعلل مي کنند چرا؟
    11290912
    * 
علي رغم اينکه معلول و صاحب شغل کم درآمدي هستم چاره اي نداشتم که سرپرستي خواهر بيمار همسرم را نيز به عهده بگيرم ولي مستمري ايشان را قطع کرده اند و مشکل ما دوچندان شده است.
    57750935
    * 
موضوع عدم پرداخت کارانه 12 ماهه پزشکان طرح سلامت استان گيلان از وزارت بهداشت مطالبه شود.
    83730930
    * 
بنده از شرکت نفت فلات قاره بدون هيچ توجيهي اخراج شدم، تنها به يک دليل که يک فرد بازنشسته دعوت به کار شد و جاي بنده براي ايشان در نظر گرفته شد. حالا بنده که حتي يک مورد بي انضباطي هم نداشتم بايد دنبال کار بروم و يا خانه نشين شوم. ايجاد اشتغال براي جوانان اگر قرار است در به کارگيري مجدد بازنشستگان معني شود نبايد اميدي به پيدا کردن شغلي داشت!
    2149021
    * 
در شهر بهبهان تنها يک متخصص بيهوشي مشغول کار است و جان بيماران در نبود متخصص بيهوشي در خطر است زيرا کادر غيرمتخصص در مورد بيهوشي بيماران نظارت دارد از وزير بهداشت تقاضامندم براي حفظ جان و سلامتي مردم اقدام موثري داشته باشند.
    3478021
    * 
شرکت ايرانسل دکلي را در بالاي پشت بام يکي از اهالي محل در خيابان بعثت شهرک کيانشهر نصب نموده است که گفته مي شود سلامت ساکنين را به مخاطره انداخته است. از مسئولين امر درخواست مي شود نسبت به جابه جايي دکل ياد شده اقدام نمايند.
    
جمعي از اهالي محل