بدخواهان پرسپولیس به آزار دادن طاهری ادامه دهند نامشان را رسانه‌ای می‌کنم


بدخواهان پرسپولیس به آزار دادن طاهری ادامه دهند نامشان را رسانه‌ای می‌کنم

12خرداد-96

 

پیشکسوت پرسپولیس نسبت به اتفاقات این باشگاه و استعفای طاهری واکنش نشان داد.
مهرداد میناوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اتفاقات اخیر پرسپولیس که منجر به استعفای طاهری شد اظهار داشت: من همیشه از حامیان مدیریت طاهری بودم و هستم و یکی از دلایلی که به دولت روحانی رای دادم آرامشی بود که پس از سال‌ها بر پرسپولیس حکم‌فرما شده است و نقش عمده این آرامش هم مرهون مدیریت طاهری است که عملکرد خودش هم گواه این موضوع است.
وی افزود: متاسفانه عده‌ای از بیرون باشگاه در حال ضربه زدن هستند و طاهری را آزار می‌دهند. مشخص است که طاهری تحت فشار است تا تصمیمات این افراد را اجرا کند و زیر بار نمی‌رود. آنها به دنبال شهرت هستند و می‌خواهند با تضعیف پرسپولیس خودش را روی کار بیاورند و موفقیت این باشگاه را به نام خودشان ثبت کنند.
پیکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: در حال حاضر نمی‌خواهم اسمی از این افراد بیاورم ولی اگر این رفتارها ادامه پیدا کند شک نکنید من به عنوان یک هوادار سکوت نمی‌کنم و نامشان را رسانه‌ای خواهم کرد.
میناوند با درخواست از وزیر ورزش برای ورود به این موضوع عنوان کرد: با تمام ارادتی که به سلطانی‌فر دارم انتظار دارم در این مورد ورود کند و با حمایت از طاهری دست این افراد را از باشگاه کوتاه کند. مطمئناً با ادامه این روند پرسپولیس ضربه خواهد خورد.