امامی کاشانی: امام اسلام را به میان مردم آورn

امامی کاشانی:

امام (ره) اسلام را به میان مردم آورد   12خرداد-96

چون سال مرگ خمینی شیاد نزدیک است بنابراین یک امام جمعهم وقت خنثی خطبه خوان نماز جمعه تهران شده است .برای اینکه نیازبه سیاهی لشکر بیشتر دراین معرکه گیری هست.

امامی کاشانی
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: امام(ره) اسلام را از حوزه‌های علمیه و کتاب‌ها و مجالس دینی خارج و در همه دنیا آن را مطرح کرد و به رسانه‌ها و میان مردم آورد.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان این‌که «شب قدر، شب توسل به وجود امام عصر(عج) است»، گفت: توجه ما به امام عصر (عج)در لیالی قدر و خواندن دعای ابوحمزه اهمیت فراوانی دارد و ما را متوجه آخرت می‌‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش رو بودن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار  داشت: امام(ره) اسلام را به دنیا ارائه کرد، اسلامی که مرده بود و جز اسمی و رسمی از آن نبود. البته یک گوشه‌ای از رقیقه اسلام ارائه شد و تمام آن را امام زمان(عج) ارائه خواهد کرد.
وی افزود: امام(ره) اسلام را از حوزه‌های علمیه و کتاب‌ها و مجالس دینی خارج و در همه دنیا آن را مطرح کرد و به رسانه‌ها و میان مردم آورد.
امامی کاشانی تاکید کرد: موضوع انتخابات طوری برگزار شد که با حماسه‌ای که ملت عظیم ما آفرید، چشم دنیا را به صف‌های طولانی که برای رای ایجاد شده بود، خیره کرد و این جای تشکر و قدردانی دارد که مردم ما این قدر فهیم هستند و این‌گونه به دعوت رهبری برای حضور در انتخابات لبیک گفتند.