گفت و شنود حرف نداره!


 دروغ نامه ی کیهان 7 آبان - 97
گفت و شنود 
حرف نداره!
همانگونه که پیش بینی شده بود که سربازجو شریعت نداری با لهجه لمپنی وبازجویی واتهام زنی یقه احمدشیرزاد را می گیرد که چرا موضع تیتر خبری روز گذشته ویدر اوین نامه اش علیه برجام  را هدیه به ترامپ دانسته است . برای همین  سربازجو شریعت نداری جواب احمدشیرزاد را داده است.

گفت: احمد شيرزاد نماينده مجلس ششم تيتر ديروز کيهان را که به انفعال دولت در مقابل عهدشکني هاي آمريکا انتقاد کرده بود، به نفع ترامپ دانسته است!
    گفتم: يعني از نظر او انفعال و وادادگي دولت در مقابل باج خواهي و زورگويي آمريکا به ضرر ترامپ است؟! و اگر دولت نسبت به اين عهدشکني ها واکنش نشان بدهد به نفع ترامپ خواهد بود؟!

    گفت: چه عرض کنم؟! احمد شيرزاد همان نماينده مجلس ششم است که در اوج فضاسازي هاي آمريکا و اسرائيل عليه برنامه هسته اي کشورمان پشت تريبون رفته و گفته بود «19 سال درباره برنامه هسته اي خود به دنيا دروغ گفته ايم»! و کروبي به او اعتراض کرده بود که چرا به جاي راديو اسرائيل حرف مي زني؟!

    گفتم: از کسي که آن حرفهاي خيانت آلود را عليه مردم وطن خود بر زبان آورده، چه انتظاري هست که از تاکيد کيهان بر ايستادگي در مقابل آمريکا عصباني نباشد؟!

    گفت: چه عرض کنم؟!

    گفتم: معلم اکابر از يکي که خيلي کشته و مرده آمريکا بود پرسيد؛ آمريکا چند حرف دارد؟ و يارو گفت؛ آقا معلم! اين چه سوالي است؟ آمريکا قربونش برم اصلاحرف نداره!