رئيس بسيج زنان كشور: حركت به سمت سالخوردگي به ضرر امنيت و اقتصاد كشور است

    رئيس بسيج زنان كشور: حركت به سمت سالخوردگي به ضرر امنيت و اقتصاد كشور است  6دی-96
درشرایطی که هر صدای اعتراضی محوررشد بیکاری درجامعه بلندتر می شود ولی رئیس زنان بسیج اخطار کرده است حركت به سمت سالخوردگي به ضرر امنيت و اقتصاد كشور است  .

رئيس بسيج زنان کشورگفت: حرکت به سمت سالخوردگي و محدوديت رشد در جمعيت مي تواند حوزه هاي مختلف کشور را با بحران هاي بسياري روبه رو کند، به طوري که امنيت و اقتصاد کشور زير سوال رفته و دچار اشکال شود.
    به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، مينو اصلاني با اشاره به اينکه امروزه بحران جمعيت به يکي از مهم ترين چالش ها و دغدغه هاي مردم و مسئولان کشور مبدل شده است، افزود: شاخص جمعيت همواره در عرصه هاي مختلف يک کشور نقش چشمگيري دارد.

    اصلاني ادامه داد: حضور جوانان و جمعيت در عرصه فرهنگي کشور مي تواند پويش هاي بسيار مهم فرهنگي و اجتماعي را به سرمايه هاي فرهنگي تبديل کند و زمينه پيشرفت هاي فرهنگي و علمي و اجتماعي را فراهم آورد.

    وي با بيان اينکه نيروي انساني يکي از مهم ترين عوامل توسعه کشورهاست، گفت: دور شدن از نقطه جمعيت کثير بدون شک پيشرفت کشور در حوزه هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و ... را دچار آسيب خواهد کرد.

    رئيس بسيج زنان کشور با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي همواره به نيرو هاي جوان و توانمند و با انگيزه نياز دارد، اظهار داشت: بدون شک انقلاب اسلامي ايران با حضور و وجود جمعيت مي تواند در مسير روشن و الهي خود گام بردارد و پيشرفتي روز افزون داشته باشد.

    اصلاني با بيان اينکه ايجاد محدوديت در جمعيت همواره آينده مبهمي را براي کشور رقم مي زند، گفت: سياست هاي تشويقي در افزايش جمعيت يکي از مهم ترين رکن هاي افزايش و کنترل جمعيت است.

    وي با بيان اينکه شايسته است که حوزه هاي علميه در راستاي ترغيب مردم به فرزندآوري عملکردي موثر و بهنگام داشته باشند، به طرح هاي تشويقي افزايش جمعيت در کشور اشاره کرد و گفت: افزايش فرزندآوري در کشور بيش از ترغيب به حمايت هاي متعدد نياز دارد، به طوري که سياست هاي تشويقي همواره مبتني بر آموزه ها و فرهنگ سازي هاي گوناگون باشد.