كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 9 آذر - 96
كيهان و خوانندگان
*خامنه ای ثروتمندترین شهروند ایرانی  است .هرروز صدا معترضان ضدحکومتی مالباختگان علیه غارتگران مؤسسات مالی  واعتبار بلندترمی شود . همچنین پروسه فاش اختلاس های چندهزار میلیارد تومانی همچنان ادامه دارد .از سوی دیگر روحانی پاسداران را متهم به دولت با سلام وموشک ورسانه و اقتصاد کرد  و...  اما جالب است دررژیم قرون وسطایی که ازصدرتاذیل آن آلوده به فساد است وعنصر سالمی درآن وجودندارد چون ناشی ازجنگ قدرت و ثروت جناحی وباندی دارد .ولی سربازجو شریعت نداری تصور کرده که با جامعه کوران سر وکار دارد که درپیام قلابی و ساختگی خود چنین پیام داده است:

 يکي از عناصر قدرت نرم جمهوري اسلامي، بي اعتمادي مطلق به قدرت هاي پوشالي مادي است که متاسفانه برخي اين را نمي پذيرند. نتيجه اعتماد به شياطين مي شود 75 سال عقب ماندن. جنبش مشروطه چوب اعتماد به انگليس را خورد و ما نيز چوب اعتماد به آمريکا و غرب را در برجام!
    
بهشتي- اصفهان

    *
کاش آقاي رئيس جمهور يکي از آن مجموعه خدمات 100 روزه دولت دوازدهم را نام مي برد.
    98910918
    *
گويا آن زماني را که دولت حتي آب خوردن مردم را به توافق هسته اي وابسته دانسته بود آقاي روحاني در ياد ندارد! ايشان در برنامه زنده تلويزيوني ابراز کردند: «اين گونه نبود که بدون برجام هم نتوانيم کشور را اداره کنيم
    
کوشکستاني
    *
بالاخره دستاورد برجام براي مردم ايران مشخص شد: معضل بزرگ بين المللي را پاي ميز مذاکره حل کردند و از نظر اخلاقي پيروز شدند! اولاً که برنامه هسته اي ايران همواره صلح آميز بوده است و اين تبليغات دروغ دشمن بود که عليه برنامه هسته اي مي شد و در ضمن قرار بود دستاورد برجام گره گشايي از اقتصاد و معيشت و... باشد نه دستاورد اخلاقي که به قيمت امتياز دادن و تسليم شدن بود. اين دستاورد اخلاقي تا به حال چه فايده اي داشته است جز، افزايش تحريم هاي غرب و تهديد بر گزينه نظامي و...؟
    37670919
    *
چگونه اشتغالزايي صورت گرفته که آمار تعداد بيکاران نسبت به گذشته افزايش داشته است و صنايع مختلف کشور هم با رکود و تعطيلي بي سابقه اي مواجه اند؟
    0949021
    *
نکته جالب و قابل توجه در سخنان قبلي آقاي روحاني، آماري بود که ايشان در برنامه هاي زنده تلويزيوني اعلام مي کردند اما در آخرين برنامه زنده کمتر از اعداد و آمار گفتند و از جمله هايي همانند: مقداري، بهتر و... استفاده کردند. زيرا تا به حال آمار دولت با اوضاع حاکم بر جامعه در يک جهت نبوده است.
    
کيوان نژاد
    *
حدود 5 سال قبل هم دولت قرار بود اولويت را ريشه کن کردن فقر قرار دهد. اما فقط مرفهين و سودجويان که از شرايط بهره مند شدند و مردم گراني، بيکاري و فقر را بهتر لمس کردند.
    9866021
    *
مردم مطلع اند که موشک ها عامل بازدارنده از حمله نظامي دشمن است اما چرا رسانه هاي حامي دولت از طريق مطبوعات همسوي خود سعي در القاي اين مورد را دارند که مذاکرات موشکي با غرب بايد انجام گيرد! اما اگر ما را خلع سلاح کنند چه تضميني هست که مردم از حمله نظامي دشمنان در امان باشند؟
    
محبي
    *
مدعيان حقوق بشر و حقوق کودکان و حقوق زنان در غرب و دنباله هايشان در ايران چگونه در برابر قتل عام کودکان و زنان بي دفاع يمني خاموش و ساکتند؟! آيا همين يک مورد براي اثبات گزينشي و فرمايشي بودن اهداف اين جماعت کافي نيست؟
    50980990
    *
آقاي عراقچي عضو گروه مذاکره کننده هسته اي کشورمان اگر هنر دارند افتتاح دفتر جبهه مقاومت اسلامي را در اروپا پيشنهاد داده و پيگير آن باشند.
    30870914
    *
کسي مثل آقاي جهانگيري معاون اول رياست جمهوري لابد از ژن برتر برخوردار است که اين حق را به خود مي دهد که ديگران را پايين تر از خود ديده و با کفش، پا بر محل زندگي زلزله زده هاي کرمانشاه بگذارد و در ابتدا متوجه قبح کار خود نمي شود!
    81800903
    *
نماينده و نمايندگاني که نامه تشکر از رزمندگان مدافع حرم به فرماندهي سردار سليماني در شکست دادن داعشي ها را امضاء نکرده اند اين حق را به ما مردم بدهند که نسبت به صلاحيت آنان مشکوک بشوند.
    62100936
    *
آيا باز هم بايد نظاره گر باشيم تا FATF همانند برجام در ظرف 20 دقيقه به نمايندگان مردم تحميل شود و ما فقط دلخوش تذکر باشيم که تکليف خود را انجام داديم! آيا کاري از ما برنمي آيد؟ پس آتش به اختيار چه مي شود؟!
    
حسامي- تهران
    *
بعضي از سازمان ها و دستگاه هاي دولتي از ترس تحريم پيشرفت علمي را متوقف کردند و تصور مي کردند برجام معجزه خواهد کرد و مشکلات حل مي شود. هيچ خبري از ساخت و پرتاب ماهواره جديد نيست. چرا؟
    12580938
    *
علي رغم اعلام توقف افزايش قيمت نان، چطور برخي نانوايي ها اجراي اين مصوبه لغو شده را ادامه مي دهند و براساس نرخ جديد از مردم پول مي گيرند و چرا در اين مصوبه، قيمت هاي آرد آزاد و آرد دولتي را تفکيک نکردند. برخي ها با پاشيدن چند دانه کنجد نان سنگک را دو هزار تومان يعني با افزايش صددرصدي مي فروشند! در موج قبلي افزايش قيمت نان اعلام شد که اين افزايش قيمت با افزايش کيفيت نان همراه خواهد شد. اين وعده ها چرا عملي نشد؟ چرا نظارتي در کار نيست؟
    
نامجو و تعدادي ديگر از هموطنان تهراني
    *
کساني که اجازه نمي دهند ريالي به مزد کارگر نانوا اضافه شود با اين همه گراني و مشکلات اقتصادي چه پاسخي به زن و بچه هاي ما دارند؟!
    
يک کارگر نانوايي
    *
يکي از عناصر قدرت نرم جمهوري اسلامي، بي اعتمادي مطلق به قدرت هاي پوشالي مادي است که متاسفانه برخي اين را نمي پذيرند. نتيجه اعتماد به شياطين مي شود 75 سال عقب ماندن. جنبش مشروطه چوب اعتماد به انگليس را خورد و ما نيز چوب اعتماد به آمريکا و غرب را در برجام!
    
بهشتي- اصفهان
    *
مجازات فتنه گران کودتاي آمريکايي اسرائيلي سال 88 اعدام است. متاسفانه افراد فتنه گر از رافت نظام مقدس جمهوري اسلامي سوءاستفاده کرده و دست پيش گرفته اند که پس نيفتند.
    21380917
    *
احتمالاً منظور آقاي نايب رئيس دوم مجلس در زياد بودن تعطيلات، تعطيلات مکرر خودشان در مجلس است.
    
محمديان
    *
کارگردان فيلم هاي مستهجن قبل از انقلاب و نيز طلايه دار بازگشت به فيلمفارسي در بعد از انقلاب که بايد به خاطر عملکرد ضد فرهنگي اش با او برخورد شود، متاسفانه شهردار تهران با او عکس يادگاري مي گيرد؟!
    
نادري
    *
يکي از روزنامه ها در صفحه اول خود به نقل از نيويورک تايمز نوشته، سردار سليماني و دکتر ظريف محبوب همه مردم ايران هستند. عرض مي کنم تفاوت بين اين دو از زمين تا آسمان است. سردار سليماني با حرکت در مسير ولايت و با مقاومت دشمن را به زانو درآورد درحالي که دکتر ظريف ضمن احترام به شخصيت ايشان، با مذاکره خسارت محض را براي ما به ارمغان آورد.
    
هاشمي از کرج
    *
چاره فايق آمدن بر ناامني ها گسترش فرهنگ بسيجي و واگذاري امنيت به نيروهاي مقاومت مردمي و اسلامي است. اگر افغانستان و هر کشور ديگري دغدغه امنيت و گروهک هاي تروريستي دارد بايد با تشکيل بسيج مردمي بر اين مشکلات فايق آيد.
    53080916