نصرالله در پیامی به الحریری؛ چه ظالم باشی و چه مظلوم، از تو حمایت می‌کنیم


این پیام دریافتی و انتقالی از بیت خامنه ای خلاف واقعیت است . برای اینکه در تضاد کامل بااعتراف شیخ حسن نصرالله دارد که مدتی پیش اذعان کرد پول وسلاح حزب الشیطان ازسوی رژیم جنگ افروز و قرون وسطایی ولایت فقیه دریافت وتأمین می شود .بنابراین حزب الشیطان لبنان یک این جریان ملی ومستقل لبنانی- عربی نیست تاد رخدمت ملت لبنان باشد وازمنافع ملی لبنان دفاع کند. اکنون چون حزب الشیطان متهم به همکاری با پاسداران در جنگ افروزی درسوریه و عراق ویمن وبحرین شده برای رد گم کردن چنین آدرس وارونه داده شده که خطاب به سعد حریری گفته شده است " چه ظالم باشی و چه مظلوم، از تو حمایت می‌کنیم"
دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی به نخست‌وزیر این کشور، اعلام کرده است که حزب‌الله از وی چه ظالم باشد و چه مظلوم حمایت می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از النشره، منابع سیاسی نزدیک به حزب‌الله دیدار قریب‌الوقوع «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان را نه رد و نه تایید می‌کنند
طبق اعلام این منابع، در حال حاضر موانع زیادی در مسیر این دیدار وجود دارد. به‌نظر می‌رسد الحریری برای این‌کار منتظر چراغ سبز عربستان سعودی است.
این منابع خاطرنشان کردند که نشست‌های دوره‌ای میان «نادر الحریری» مدیر دفتر سعد الحریری و «حاج حسن الخلیل» معاون سیاسی دبیرکل حزب‌الله لبنان طی حضور الحریری در عربستان و بعد از بازگشتش، از سرگرفته شده است.
منابع مذکور افزودند، یک مسئول بلندپایه در حزب‌الله بعد از بازگشت الحریری از عربستان سعودی، با وی دیدار و پیام سید حسن نصرالله را به او منتقل کرده است که در این نامه، سید حسن نصرالله تأکید کرده است که حزب‌الله با الحریری برای تقویت ثبات لبنان، جلوگیری از فتنه، حفظ دولت و حفظ جان الحریری همکاری خواهد کرد.
به گفته این منابع، این مسئول بلندپایه حزب‌الله به الحریری اطمینان‌خاطر داده است که حزب‌الله در تمامی پرونده‌های مورد اختلاف، با او هماهنگی خواهد کرد.

براین اساس، سیدحسن نصرالله همچنین در این نامه، متذکر شده است که حزب‌الله به «میشل عون» رئیس‌جمهوری و «نبیه بری» رئیس پارلمان اعلام کرده‌ است که از الحریری، چه ظالم باشد و چه مظلوم، حمایت خواهد کرد.