مصباح یزدی: در احمدی‌نژاد حالت انحرافی می‌بینم

مصباح یزدی: در احمدی‌نژاد حالت انحرافی می‌بینم  10 آذر – 96
مصباح یزدی  آخوندیست بسیار فرصت طلب که برای حفظ منافع وموقعیت خود پیوسته به مراکزا صلی قدرت چشم دوخته است . برای همین سینه چاک خامنه ای شده است. زیرا  زیر سنگر وی به رفسنجانی حذف شده تاتوانت تاخت  قبل ازر فسنجانی به مدعیان اصلاح طلب وخاتمی تاخت .طوریکه سعید حنایی بسیجی قاتل 19 زن نگون بخت درمشهدو جنایات مشابه در کرمان  مریدان مصباح یزدی درخطبه هایز ن ستیزانه نماز جمعه تهران مصباح یزدی  بودند .مهمتر اینکه  مصباح یزدی ازمدافعان سرسخت احمدی نژاد بود طوریکه مرشد احمدی نژاد شده بود ولی حال می گوید دراحمدی نژاد حالت انحراف می بیند. در حقیقت مصباح یزدی  ازخودش دفاع کرده است تا زیر سئوال نرود چرا ازوی حمایت می کرد؟
محمدتقی مصباح یزدی
مصباح یزدی در زمان ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد از مهم‌ترین حامیان او به شمار می‌رفت
محمدتقی مصباح یزدی، از روحانیون بانفوذ قم که از حامیان محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری سابق ایران به شمار می‌رفت گفته است اعمال و رفتار "امروز" او را تائید نمی‌کند.
آقای مصباح یزدی به سایت خبرآنلاین گفته است در آقای احمدی‌نژاد "اکنون یک حالت انحرافی" می‌بیند.
آقای مصباح یزدی در زمان ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد از مهم‌ترین حامیان او به شمار می‌رفت و در مقطعی حتی گفته بود "اطاعت از احمدی نژاد اطاعت از خداست."
محمود احمدی نژاد م مصباح یزدی
ی مصباح یزدی گفته است در آقای احمدی‌نژاد "اکنون یک حالت انحرافی" می‌بیند
آقای مصباح یزدی گفته است "ما هر کسی را، تا مادامی که در مسیر اسلام کار میکند، حمایت میکنیم؛ طرفداریاش می کنیم؛ هر وقت منحرف شد، ما هم از او جدا می‌شویم."
محمدتقی مصباح یزدی از منتقدان سرسخت اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، و حسن روحانی و اصلاح‌طلبان در ایران بوده است.
آقای مصباح یزدی در دور پیشین مجلس خبرگان به دنبال راه افتادن کارزاری علیه او به این مجلس راه نیافت و آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران حضور نداشتن او در مجلس خبرگان را "خسارت" خواند.
محمود احمدی نژاد در ماه‌های اخیر، به شدت از قوه قضائیه و خانواده لاریجانی انتقاد کرده است.
او همچنین وضعیت مدیریت در کشور را زیر سئوال برده و در نامه به آیت‌الله خامنه‌ای هشدار داده است اعتماد مردم "مدت‌هاست از خطوط قرمز عبور کرده و به صفر نزدیک شده است".
تحرکات سیاسی اخیر آقای احمدی‌نژاد در ایران واکنش‌هایی را همراه داشته است. سیاستمداران اصلاح‌طلب از این اقدامات به شدت انتقاد کرده و گفتند که بارها نسبت به مواضع رئیس‌جمهوری پیشین هشدار داده بودند.
قوه قضائیه هم واکنش شدیدی نشان داده و سخنگوی این قوه آقای احمدی‌نژاد را به "لاتی که یک مدت از چشم‌ها افتاده بود و رنج می‌برد" تشبیه کرد و گفت زبان او "هرز شده است و هرچه به زبانش بیاید می‌گوید."