جمع دانشجويان در اعتراض به بازرسي آژانس از دانشگاه ها

 جمع دانشجويان در اعتراض به بازرسي آژانس از دانشگاه ها
در دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد   8 مرداد –97

 این طرح لو رفته است که کلید توطئه ها علیه دولت روحانی و برجام و گرانی و کنسرت و.... از مشهد زده می شود چون کلیددارانش آخوند علم الهدا و  دامادش دژخیم وی ابراهیم رئیسی هستند . برای همین حامی شان در اوین نامه کیهان  این گزارش تصویری آتش به اختیاران بسبجی ذر مشهدرا بازتاب داده است .


    
جمعي از دانشجويان دانشگاههاي تهران ديروز در اعتراض به بازرسي بازرسان آژانس بين المللي انرژي اتمي از دانشگاه ها مقابل دانشکده هسته اي دانشگاه شهيد بهشتي تجمع کرده و با شعارهاي مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل اين حرکت خصمانه و مداخله جويانه را محکوم کردند.
    
    

    
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دانشجويان که تصاوير شهداي هسته اي و تراکت هاي حاوي جملات اعتراضي را در دست داشتند، مقابل دانشکده مهندسي هسته اي زنجيره انساني تشکيل دادند و با سر دادن شعارهايي مانند «دانشجو مي ميرد ذلت نمي پذيرد»، «بازرسي هسته اي خط قرمز ما»، «بازرس علم و صنعت مزدور آمريکايي» انزجار خود را از اين بازرسي اعلام کردند.
    
    

    
دانشجويان و اساتيد در اين تجمع خواستار پاسخگويي مسئولان به دليل بازديد آژانس انرژي اتمي از دانشگاه ها شدند و نسبت به بازديد از دانشگاه شهيد بهشتي هشدار دادند.
    
    

    
دانشجويان در بيانيه پاياني اين تجمع تاکيد کردند: اين تجمع چشمه کوچکي از اتحاد بزرگ ملت ايران علي الخصوص دانشجويان کشور است و اگر لازم باشد کفن پوش براي حفظ عزت و امنيت کشور تا پاي جان مي ايستيم و آتش به اختيار در برابر اين حرکت توهين آميز ايستادگي مي کنيم.
    
    

    در اين بيانيه همچنين آمده است: قطعا اين تجمع طليعه حرکتي بزرگ خواهد بود که به واسطه آن پاي جاسوسان بيگانه از دانشگاه هاي کشور قطع خواهد شد و دهان هايي که امر به خيانت مي کنند بسته خواهد شد و ما دانشگاهيان نخواهيم گذاشت تا در درون خانه خود مورد هجوم دشمنان قرار بگيريم چرا که ما ملت ذلت نيستيم و ملت عزت هستيم.