نامه‌های شما


بُرج سازی را متوقف کنید
هر روز شاهد انعکاس اخبار گوناگون از وضعیت بحران آب در شهرها و حتی روستاهای کشورمان به ویژه در کلان شهرها هستیم. دهه 50 قرار شد که برج سازی یا آسمان خراش‌ها بطور کلی متوقف شود و مجوز ساخت بیش از 4 طبقه در تهران و دیگر شهرها داده نشود، اما در 4 دهه اخیر برج سازی و ساخت آسمان خراش‌ها به شدت اوج گرفت و امروزه شاهد نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌های گسترده در تمامی نقاط کشور هستیم که این رویه غلط موجب مصرف آب، برق و گاز شده است. از اینرو انتظار می‌رود مسئولان وزارت مسکن و شهرسازی و مدیران شهری، به ویژه در کلان شهرها و در سطح کشور مجوز ساخت حتی بیش از 3 طبقه را هم ندهند تا در آینده کمتر شاهد بحران آب و انرژی باشیم.
رضا کاظمیان – تهران
 *حقگو از تهران: گرانی‌ها و مشکلات ناشی از شروع مجدد تحریم‌ها درحال شدت گرفتن است و برای خارج شدن از این وضعیت پیشنهاد می‌کنم مذاکرات با دولت‌های غربی با رعایت منافع ملی و با هدف تحقق و سیاست بُرد - بُرد ادامه یابد. تکیه بر دوستی و روابط حسنه با روسیه و چین به تنهایی فایده چندانی برای کشور ما ندارد.
*
جلالی از کرج: در کتابت و نوشتن کلمه سی ایثارگری ما با سایر ایثارگران عزیزمان هیچ فرقی نمی‌کند. چرا هیچگونه خدمات، بویژه رفاهی به کارکنان وظیفه ایثارگر از طرف امور ایثارگران استانها و شهرستانها ارائه نمی‌شود و فقط به دادن یک کارت ایثار ازسوی یگان‌های مربوطه بسنده شده است. چرا ستاد کل نیروهای مسلح به این موضوع توجهی نکرده است؟ حال این که بعضی از این عزیزان از رزمندگان بسیجی نیز می‌باشند.
*
عبدالله از تهران: برای چاپ صورتحساب دو ماهه حسابم به بانک رفاه کارگران مراجعه کردم که در پایان برای 10 صفحه مبلغ 5000 تومان از من دریافت کردند! در صورتی که بانک‌های دیگر این مبالغ را از مشتریان دریافت نمی‌کنند. آیا دریافت این مبلغ قانونی است؟