كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 11 تیر -97
كيهان و خوانندگان
   
    * علت دشمني استکبار خارجي و داخلي با ولايت فقيه، اين است که تمامي نقشه هاي شوم آنها را طي 40 سال، نقش برآب کرده است. فهميده اند که نقطه قوت نظام ولايت است و ولايت فقيه است که کشور را از بحران ها عبور داده است! و ولايت فقيه نوري است که خفاشان طاقت ديدن آن را ندارند.

    12830918 و 39490912

    * فرزندان ايران اسلامي در قرارگاه خاتم الانبياء سپاه بارها ثابت کردند که ما مي توانيم. مايه شگفتي است که عده اي با دستاوردهاي اين قرارگاه چند سال است عکس يادگاري مي گيرند ولي به اين باور ملي نرسيده اند که واقعا ما اگر بخواهيم، مي توانيم. اگر به اين باور برسند آن گاه براي رسيدن به اهداف انقلاب اسلامي سر از پا نخواهند شناخت.

    0876031
    * سال ها قبل در ترکيه زندگي مي کردم، زماني که قرار بود اجناس در اين کشور گران شود مامور مالياتي در فروشگاه يا مغازه ها حضور پيدا مي کرد و از تمام اجناس ليستي تهيه مي کرد تا ماليات و مابه التفاوت را بعد از گران شدن جنس به حساب دولت واريز کند اما در کشور ما چنين نهاد نظارتي وجود ندارد، افراد متخلف اجناس را احتکار مي کنند و از توزيع آن در بازار خودداري مي ورزند.

    24340919
    * تبليغات گسترده غربي ها در مورد کم آبي در آبادان و خرمشهر افکار عمومي را متوجه شايعات دروغ مربوط به صادرات آب به کشورهاي عربي کرد و اين امر موجب خشم مردم شد. خرمشهر نماد مقاومت و ايثار و ايستادگي است و نبايد کاري کنند تا به واسطه کم کاري ها اين نماد مورد حمله ضد انقلاب واقع شود. ارزش هاي 8 سال دفاع مقدس در اين سرزمين نوراني شکل گرفته است.

    76490913
    * از مدعي العموم و دادستان تهران درخواست مي شود با شرکت هايي که با ارز دولتي اقدام به واردات تلفن همراه کردند و به قيمت ارز آزاد به مردم فروختند ورود نمايد و حق مردم را از حلقوم اين حرامخواران بيرون بکشد.

    پورغلامي

    * آقاي جهانگيري! چه تضميني مي دهيد که با قطع يارانه ها، آنها را در بخش درماني و رفاهي بيشتر مردم بکار گيريد؟ چشم ما از وعده هاي شما مثل 100 روزه و سه ماهه و شش ماهه و مسکن اجتماعي و... ترسيده است. اميدوارم اين وعده هم مثل آن وعده ها نباشد.

    17580935
    * وقتي برخي مسئولان در ويلاهاي چند ده ميلياردي زندگي کنند، ساعت 16 ميليوني در دست داشته باشند و لباس و کفش برند غربي بر تن کنند، چطور مي توانند دم از خط امام و ولايت بزنند؟ امام مي فرمود مسئولان بيايند در بين مردم زندگي کنند دنبال تجملات و زراندوزي نباشند رهبر معظم انقلاب نيز دائما بر پرهيز مسئولان از اشرافي گري تاکيد دارند. آيا واقعا مسئولان امروزي اين چنين هستند؟!

    05440912 و 80680912

    * وزير رفاه اعلام مي کند يارانه سه دهک جامعه قطع مي شود تا يارانه افراد مستحق افزايش يابد روز بعد سخنگوي دولت آن را تکذيب مي کند؟! چرا بين مسئولان دولتي هماهنگي نيست؟! يا اينکه رئيس جمهور از لزوم اعلام نام دريافت کنندگان ارز دولتي سخن مي گويد و وزير او اين کار را نمي پسندد.

    شکيبا و 81810933

    * آقاي رئيس جمهور در سخنراني خود صحبت از توليد داخلي مي کند ولي در عمل مثلا هنگام کوهنوردي از لباس ورزشي خارجي استفاده مي کنند اين رفتارهاي دوگانه مانع پذيرش ادعاها مي شود و بايد تصحيح شود.

    71190912
    * سند 2030 در کشور در حال اجراست. در کتاب هشتم در درسي مربوط به روز قدس تصوير پلاکاردي حاوي مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل وجود داشت که آن را حذف کرده اند. نکته ديگر اينکه اقدامات خصمانه آمريکا از کتاب درسي کاملا حذف شده است.

    16850919
    * برخي از هنرپيشه هاي ابن الوقت با نرخ روز کار مي کنند. در انتخابات با پولي که گرفتند از آقاي روحاني حمايت کردند امروز که مشکلات بيشتر شده و مردم ناراضي هستند يکي پس از ديگري اعلام برائت مي کنند و قصد دارند خود را تبرئه کنند!

    31040912
    * کساني مدعي بودند هر يک روز تاخير در اجراي برجام چقدر خسارت به کشور وارد مي کند ولي پس از تصويب آن قضيه برعکس شده يعني نه تنها چيزي عايد کشور نشد بلکه بر مشکلات گذشته افزود... همين طيف بازهم به دنبال تصويب برجام 2 هستند و بر تصويب FATF اصرار دارند، لازم است از اين جماعت تعهد گرفته شود در صورت تصويب، همانند برجام به کشور خسارت و مشکلاتي به وجود آورد متوليان امر موظفند تمام هستي آنها (مسکن، خودرو و تمام دارايي) را توقيف و مصادره نمايند.

    مقدم

    * قابل توجه کاسبان برجام که بعد از شيطان بزرگ، دل در گرو مذاکره با اروپا دارند. منافقيني که دستشان به خون 17 هزار گل پرپر آغشته است، الان در دامن کدام دولت کثيف اروپا قرار دارند و اجتماع برگزار مي کنند؟! آيا فرانسه با اين پيشينه زشت خود مي خواهد در جهت منافع ملت ايران قدم بردارد؟! چه خيال خامي است. بدانيد آمريکا و اروپا دو روي يک سکه اند و به عبارت ديگر سگ زرد برادر شغال است.

    ابوالقاسمي

    * با بدتر شدن وضعيت اقتصادي مردم چند وقتي است که بعضي ها مثل آقاي صادق زيباکلام معروف به جاي اينکه چون در جايگاه متهم قرار گرفته اند پاسخگو باشند، شاکي و مدعي شده اند!

    12830918
    * سال گذشته با اين تبليغات که اگر به غير آقاي روحاني راي بدهيم در پياده رو خيابان ها ديوار کشيده خواهد شد به ايشان راي داديم حال بايد با دو برابر شدن قيمت مسکن و قيمت دلار و سکه بسوزيم و بسازيم.

    16480915
    * در اخبار اعلام شد سازمان محيط زيست براي 100 نفر خارجي پروانه شکار صادر کرده از کجا معلوم اين افراد بيگانه جاسوس نباشند؟ متاسفانه محيط زيست کشورمان محل امن براي تردد بيگانگان شده است، چرا؟

    22660914
    * فردي که داراي گرين کارت از کشور آمريکاست و سال ها در آن کشور زندگي مي کند اخيرا در برنامه 2018 به عنوان کارشناس حضوري فعال دارد. مگر قحطي کارشناس است؟ چرا اصرار دارند از فردي در برنامه تلويزيوني استفاده کنند که اقامتي دائمي در کشور آمريکا دارد و دستش زير ساطور آمريکايي هاست و مجبور است مطابق ميل آنها حرف بزند.

    حافظي- لاهيجان

    * در گراني هاي چند روز اخير در اکثر اقلامي که گران شدند روي بسته ها قيمت هاي سابق درج شده اما فروشندگان با قيمت هاي چند برابري اقدام به فروش اجناس مي کنند! پس نظارت بر قيمت ها چه مي شود و سازمان تعزيرات و سازمان حمايت از مصرف کننده چرا واکنشي در جهت احقاق حقوق مصرف کننده از خود نشان نمي دهند؟

    37670919
    * دخل و خرج و استهلاک وسيله کساني که معاششان از طريق حمل و نقل و خودرو تامين مي شود با هم همخواني ندارد. مسئولان امر بررسي نمايند و اعتدال را مراعات کنند. هزينه هاي لاستيک، بيمه، روغن، قطعات يدکي و... بسيار بالاست...!

    06850916
    * دولت وعده دادن سبد کالا و مواد غذايي به اقشار کم درآمد جامعه را داده بود. از اين وعده 5 سال مي گذرد. اميدوارم مجلس در پيگيري مطالبات اين قشر ضعيف در جامعه از دولت هرچه سريع تر اقدام کند.

    52760919
    * شرکت سايپا بنده را به دليل تاخير چند روزه در پرداخت چک قسط خودروي سراتو مبلغ 500 هزار تومان با 6 درصد ماليات و 3 درصد ارزش افزوده جريمه کرده است در حالي که همين شرکت در تاخير تحويل خودرو در موعد مقرر هيچ مسئوليتي قبول نمي کند.

    س- الف

    * اگر دولت و مسئولان جلوي برق دزدي در شهريار و پاکدشت را بگيرند خدمت بزرگي به بيت المال کرده اند.

    26650912