خيمه شب بازي تروريست ها در پاريس دهن كجي فرانسه به FATF

خبر ويژه 
خيمه شب بازي تروريست ها در پاريس دهن كجي فرانسه به FATF  10 تیر -97

 عنصر جنایتکارو همکار سابق سعید امامی که منفورترین عضو اطلاعاتی سپاه پاسداران است و سابقه بازجویی و شکنجه گری و پرونده سازی  وتواب سازی در زندان  دارد و زیر چتر نماینده ویژه خامنه ای  در اوین نامه  ی کیهان از همین تجربه استفاده می کند .
اکنون به دون توجه به رکوردار جهانی  محکومیت نقض مستمر حقوق بشر رژیم ولایت  فقیه که درخیلی از کشورها دستش درترور یا سلاخی کردن مخالفان آلوده است . همچنین مرتکب جنایت  علیه بشریت درقتل عام زندانیان سیاسی 67 شده  است .
مهمتراینکه  سربازجو شریعت  نداری فراموش کرده است که  بازجویان اطلاعات سپاه با بازداشت شدگان  قیام  دی ماه 96 درون سیاه چال ها چگونه رفتار کردند .چون  تعدادی  ازمتهمان بازداشتی را زیر شکنجه  به قتل رساندند ووانمود کردند درون زندان خودکشی  کردند.  همینطور باهمین شیوه بازجویان اطلاعات سپاه  با فعال محیط زیست کاووس سید امامی  برخورد  کردند .
ولی سربازجو شریعت نداری با نمایش ا بلهی وکودنی  همچون رهبرش  خامنه ای و ارونه گویی کرده  و خودش را به خریت زده است که گویا متوجه نشد ناراضیان معترض  بازار تهران چگونه فریاد مرگ برد یکتاتور و خامنه ای سر دادند؟
  یااینکه  شهروندان خرمشهری شبانه روز در اعتراض بی آبی چگونه اقدام به اعتراض ضد حکومتی کرده اند  و از سوی آدمکشان امنیتی  مورد تهاجم و ضرب وشتم وحتی شلیک گلوله  واقع شدو م کشته ومجروح داده اند ؟
 اما سربازجو کف بر دهان آورده  وافسار پاره کرده یقه دولت فرانسه را گرفته  است که چرا مجوز  نشست اعتراضی علیه جنایات رژیم ولایت فقیه  به  مجاهدین داده است تا افشاگری کنند و سخنرانان مهمان هم  تأکید بر تغییر رژیم ولایت فقیه و  نمایند  . بنابراین  سربازجو شریعت  نداری تا توانسته با لهجه بازجویی درون زندان اتهام زده وتوهین وفحاشی و.... فرافکنی  و عقده گشایی کرده باشد. تازه  با بهانه FATF  یقه رقیب را هم گرفته و دراز ومتهمو محکومش  کرده است.

سازمان تروريستي منافقين در سالگرد جنايت هاي زنجيره اي خود در تير ماه 60، اقدام به برگزاري ميتينگ در پاريس کرد.
    مجوز دولت فرانسه به اين سازمان تروريستي و شرکت برخي سناتورهاي فرانسوي و مشاور و وکيل ترامپ (رودي جولياني و نيوت کينگريچ) در حالي است که فرانسه در کنار آمريکا و انگليس و آلمان، براي الحاق ايران به FATF (کارگروه مبارزه با تامين مالي تروريسم) يقه دراني مي کنند.

    در نشست سازمان منافقين، برخي مقامات سابق اروپايي و آمريکا نيز حضور داشتند و به روال 37 سال گذشته، بر عقده هاي ناگشوده براندازي جمهوري اسلامي تاکيد شد.

    مجوز برگزاري ميتينگ به يک سازمان تروريستي ورشکسته که 17 هزار شهروند ايراني را در سلسله عمليات تروريستي ترور کرده، گوياترين و تازه ترين سند درباره دروغ بودن ادعاي مبارزه با تروريسم و تشکيلاتي مانند FATF است. چگونه دولت هاي غربي حامي تروريست ها مي توانند مدعي مبارزه با تروريسم باشند و از ايران هم بخواهند که به خرده فرمايش هاي آنان تن دهد.

    اکنون حجت بر توجيه کنندگان الحاق به FATF و ملحقات آن در ايران تمام شده است و اگر تا ديروز مي شد توجيهات اين جماعت را حمل بر ساده دلي و ناداني و بي خبري کرد، اکنون نمي توان حکمي جز وطن فروشي و خيانت درباره اين جماعت صادر کرد.