كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 20 آذر -95
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی ودروغ وساختگی اوین نامه کیهان سربازجو شریعت نداری

    * وزير اقتصاد در مورد پرداخت حقوق هاي نجومي در اين دولت متوسل به عذر بدتر از گناه شده و گفته که مشکل در مصوبات گذشته بوده است. براي چندمين بار مثل موارد مشابه قبلي عرض مي کنيم چرا اين مصوبات را متوقف نکرديد؟ متاسفانه بايد گفت هر مسئولي دنبال توجيه کار غلط خود با دم دستي ترين توجيه هاست.
    31450911
    *
يکي از نمايندگان پرسر و صدا گفته اگر ظلم را ببيند و چيزي نگويد خفه مي شود، از ايشان سوال مي کنم چرا در قضيه فيش هاي حقوق نجومي مديران با آن همه ظلمي که به بيت المال شده بود از ايشان صداي اعتراضي بلند نشد و خيلي راحت از کنار موضوع عبور کرد؟
    29090912
    *
آن چيزي که در برجام پرفراز و نشيب مانند چراغ درخشيد پيش بيني هاي حکيمانه رهبر معظم انقلاب در عدم اعتماد به آمريکا بود. معظم له از همان اول يعني شروع مذاکرات برجام فرمودند به آمريکا خوش بين نيستند.
    22260936
    *
به آقاي رئيس جمهور به شرطي که عصباني نشوند و از کوره درنروند عرض مي کنيم اين بدعهدي آمريکا از سوي همان کساني است که حضرتعالي آنان را انسان هاي مودب خطاب قرار داديد ولي رهبر معظم انقلاب فرمودند دست چدني خود را داخل دستکش مخملي قرار داده و به سوي ما دراز کرده اند.
    79770912
    *
آقاي رئيس جمهور! مشورت کردن وقتي ارزش دارد که به نظر جمع اهميت داده شود. اگر در مذاکرات برجام فقط به 9 بند ارائه شده از سوي رهبر معظم انقلاب عمل شده بود دچار خسارت محض نمي شديم.
    56370913
    *
بابت آنچه که به سر برجام آمده از شهداي هسته اي خود شرمنده هستيم. شرمنده براي اينکه حاصل تلاش علمي شبانه روزي اين شهدا با برجام روي هوا رفت و تحريم ها هم برداشته نشد. اين يعني خسارت محض و مايه شرمساري واقعي.
    87670913
    *
من واقعا تعجب مي کنم در حالي که همه مردم و مسئولين مي دانند برجام سراسر خسارت محض بود، چطور آقاي رئيس جمهور براي يک چيز غيرقابل دفاع، اين قدر از خودش هزينه مي کند؟
    08800936
    *
به عنوان يک ايراني به رياست محترم جمهوري عرض مي کنم آن موقع که بايد راه زياده طلبي هاي آمريکا را سد مي کرديد و از هدر رفتن زحمت هاي علمي دانشمندان هسته اي کشور مانع مي شديد و جلوي وارد آمدن اين همه خسارت به کشور را مي گرفتيد اين کارها را انجام نداديد. حال شعار دادن چه دردي را درمان مي کند؟
    35720914
    *
درود بر دانشجويان که در مراسم روز دانشجو با شهامت، فرياد مرگ بر آمريکا سردادند عده اي نيز که چشم ديدن اعتراض به بدعهدي و خيانت هاي شيطان بزرگ را نداشتند سکوت کردند! خداوند به آنان هم بينش عطا کند.
    
محمدتقي صفري و 40730910، 29140912
    *
آقاي روحاني شما فقط از لغو نشدن تحريم هاي بانکي گله کرديد آيا مي توانيد از تحريم لغو شده اي بگوييد که براي کشور موجب شکوفايي و رونق اقتصادي شده باشد؟ ما چند ماه است فقط مي شنويم تحريم ها لغو شده است اما در عمل تحريم هاي جديدتر و يا تمديد 10 ساله تحريم ها را شاهديم.
    
محمد جعفري و 77720938
    *
آقاي روحاني اگر باور داشتيد که آمريکا در اراده و استقامت ما تاثيرگذار نيست، براي اقتصاد مقاومتي تلاش مي کرديد و يا به جاي همراهي با غربي ها با کشورهاي ديگر نقاط جهان مبادله و گفت وگو داشتيد، چرا دولت شما يکپارچه حل مشکلات کشور را به توافق گره زده بودند و حالاهم به تمديد 10 ساله واکنش نشان مي دهند؟ چون تمام توافق را با آمريکا مي ديدند. پس نمي توانند بگويند بدعهدي آمريکا مايه نقض برجام که معاهده اي چند جانبه مي باشد، نيست.
    97200919
و کاوياني و عباسي
    * «
آمريکا شيطان بزرگ است»، متعجبم که چرا دولتمردان به اين جمله امام راحل که بارها آن را تکرار کردند حتي فکر نکردند و به امتياز دادن هاي عجولانه در مذاکرات هسته اي اصرار کردند و چرخ هسته اي را به قيمت «هيچ» از کار انداختند!
    2811021
    *
آقاي رئيس جمهور در طي اين مدت بخصوص بعد از برجام تاکيد داشتيد که ديوار تحريم ها فرو ريخته است ولي بعد از رسوايي بدعهدي غرب براي مردم اعلام داشتيد که آمريکا در لغو تحريم ها کارشکني مي کند اين موارد در حالي رخ داده بود که منتقدين از واقعيت ماجرا بارها پرده برداشته بودند اما شما و حاميانتان منتقدان را با القابي ناپسند مورد خطاب قرار داديد. اميدوارم سخنان خودتان را به ياد بياوريد.
    75030513
    *
از نمايندگان ملت انتظار مي رود طرح استيضاح وزير راه و شهرسازي را با جديت دنبال نمايند و از حاشيه سازي هاي اصلاح طلبان واهمه اي نداشته باشند.
    51620939
    *
درخت باغ برجام که با پيشنهاد کدخدا غرس شده و به آن آب و تاب داده مي شد ميوه داد. ولي ميوه اش سيب و گلابي نبود، زقوم بود و کام ملت را تلخ کرد. چون تحريم هاي جديد 10 ساله در مجلس نمايندگان و سناي آمريکا با راي قاطع تصويب شد!
    
فرخي
    *
آقاي لاريجاني گفت اگر در تصويب برجام اين قدر عجله نمي شد اين همه مشکلات نداشتيم! البته شايد ايشان در مجلس حاضر نبودند که برجام در کمتر از 20 دقيقه به تصويب رسيد! شايد نبودند آن وقتي که برخي از نمايندگان فرياد زدند و برخي ديگر گريه کردند که اين قدر به سادگي از کنار مسئله به اين مهمي عبور نکنيد.
    88950919
وحيدي و 26280913 و 23150919
    *
حال که آحاد مردم مطمئن شدند قرار نيست تحريمي برداشته شود و شيطان بزرگ ناقض برجام است، آقاي روحاني به جاي پذيرش عملکرد غلط خود در برجام، به شيوه عجيب جديدي متوسل شده است. بنده عرض مي کنم جناب روحاني! حضرت آقا مکرر مکرر نسبت به غيرقابل اعتماد بودن و بدعهدي شيطان بزرگ تاکيد داشتند و فرمودند از رئيس جمهور آمريکا کتبا تعهد بگيريد و... شما توصيه هاي حضرت آقا را در برجام عملياتي کرديد يا خواسته و نظر خودتان را؟!
    51400913
    *
يک روز مانده به 16 آذر سخنراني آقاي نقوي حسيني به دستور رئيس دانشگاه ياسوج لغو شد. لغو دو سخنراني آقاي زاکاني نيز منجر به نامه نگاري به رئيس جمهور شد. مناظره آقاي رسايي در دانشگاه بوعلي همدان لغو شد! سخنراني آقايان جليلي و ضرغامي در دانشگاه شريف هم لغو شد! و... آقاي رئيس جمهور! آيا لغو سخنراني چندين نفر مايه شرمساري نيست فقط لغو سخنراني آن يک نفر مايه شرمساري است؟! چرا از اين دولت تک صدايي به گوش مي رسد و جناحي عمل مي شود؟!
    81070930
و مجتبي گروسي
    *
وزير خارجه دولت خبيث انگليس گفته، هنوز در يمن عربستان از آستانه جنايت جنگي عبور نکرده است! وقاحت، پستي، بي حيايي، خباثت از سر و روي اين دولت پير استعمار و شريک تمامي جنايات عليه بشريت مي بارد. آل سعود پليد و شجره ملعونه اين همه کودک و زن و مرد و پير و جوان را در يمن قتل عام مي کند و آنگاه اين دولت پليد اظهار مي دارد اينها جنايت جنگي نيست؟ من تعجب مي کنم چطور نظام اسلامي با اين دولت خبيث و پليد روابط دارد!
    
رسولي- کرج
    *
هنر اين دولت اين بوده که گل مريم از آمريکا وارد کند ولي اجازه ندهد موتورسيکلت هاي برقي وارد کشور شود! از آن طرف ده ها ميليون جفت کفش از خارج وارد کند.