بررسی اعتراض داوطلبان آزمون وکالت/جذب وکیل تحت نظر قوه قضائیه

رئیس اسکودا خبر داد؛
بررسی اعتراض داوطلبان آزمون وکالت/جذب وکیل تحت نظر قوه قضائیه 11دی-95
رئیس قوه فاسد قضاییه انتصابی از سوی خامنه ای است . چون این نهاد فاسددرخدمت اهداف خامنه ای و پاسداران است . حال قوه فاسد قضاییه که وکلا را زندانی می کند طراح سئوال آزمون وکلا هم می باشد . مشخص است که این شیوه مورد اعتراض وکلای مستقل قرار می گیرد.
آزمون وکالت
رئیس اتحادیه کانون های سراسری وکلا از بررسی اعتراض داوطلبان آزمون وکالت در سازمان سنجش خبر داد و گفت: تا کنون، ایراد و مشکلی برای سئوالات مطرح نشده است، با این حال بررسی ها ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، بهمن کشاورز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت آزمون وکلا گفت: قبلا اعلام شده بود که احتمالا یک ماه پس از برگزاری آزمون، نتایج اعلام می شود که تا کنون این اتفاق نیفتاده و تلاش ما هم بر اعلام سریع نتایج است.
وی با اشاره به انتشار کلید سوالات آزمون در پنج  دی ماه،گفت: طراحان سوال برجسته ترین افراد در رشته های خود هستند و از محل اختلافی سئوالی نیامده است.
کشاورز تصریح کرد: پس از انتشار کلید سئوالات یک روز برای اعلام اعتراض زمان گذاشته شد و در این مدت هم حجم زیادی از اعتراضات ارسال شد.اصل اوراق و اعتراضات تحویل سازمان سنجش شد.
رئیس اتحادیه کانون های سراسری وکلا افزود: تا این زمان،  مشکلی برای سئوالات مطرح نشده و از صحت برخوردار بوده است.
وی با بیان اینکه میزان جذب در آزمون امسال کاهش یافته است،اظهار داشت: مقامات قضائی محلی از جمله روسای دادگستری نسبت به نیاز موجود برای جذب وکلا، تعداد اعلام می کنند.
کشاورز تصریح کرد: تعداد و میزان جذب وکیل در استان های مختلف بستگی به نظر کانون وکلا ندارد.

رئیس اسکودا در خصوص انتقاد وارده مبنی بر عدم اجرای بومی گزینی در آزمون گفت: این مسئله نیاز به پشتوانه قانون دارد چرا که اجرای آن نیاز به قانون خاص دارد.