جبهه مردمی انقلاب، جمعیتی از جنس مردم/مردم ازدسته بندی هاخسته اند

گودرزی در گفتگو با مهر:
جبهه مردمی انقلاب، جمعیتی از جنس مردم/مردم ازدسته بندی هاخسته اند  11دی-95
طوری این عضو مجلس ارتجاع ادعا کرده است که گویا هم وی وهم جبهه مردمی با ادعای فراجناحی نه وابسته که مستقل است . درحالیکه برپیشانی تابلوشده همگی شان وابستگی  به اصول گرایان بی ترمز ودنده عقب کنده شدگان حک شده است.
کراپ‌شده - عباس گودرزی
عضو فراکسیون ولایت مجلس درباره تشکیل جبهه نیروهای انقلاب گفت: این جمعیت برخواسته از آحاد ملت و توده های مردمی است و افرادی عضو این جبهه هستند که از جنس مردم هستند.
عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»   اظهار داشتاین جمعیت برخواسته از آحاد ملت و توده های مردمی است و افرادی عضو این جبهه هستند که از جنس مردم بوده و ارتباط نزدیکی با مردم دارند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: دفاع از آرمان های انقلاب، حمایت از ارزش ها، تلاش برای تحقق منویات رهبری انقلاب و تقویت انقلاب و مبانی فکر امام (ره) هدف و مقصد این جریان است.
عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: ملت ما با کسی رودربایستی ندارند و جریانات سیاسی تا زمانی محترم هستند که در چارچوب انقلاب حرکت کنند، زمان موجب بر افتادن پرده ها می شود و ماهیت جوهره اصلی افراد و جریانات مشخص می شود.
گودرزی گفت:معتقدم مردم دغدغه چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا ندارند این دغدغه متعلق به گروه ها و جریانات سیاسی است، دغدغه مردم حفظ انقلاب و حل مشکلاتشان است و این جبهه در همین راستا تشکیل شده است. بنده به خاطر دغدغه حل مشکلات مردم و حفظ انقلاب عضو این جبهه شده ام.

وی تاکید کرد: معتقدم مردم از دسته بندی های سیاسی خسته شده اند و به دنبال گروه و جمعیتی هستند که ضمن پایبندی به انقلاب در جهت حل مشکلاتشان صادقانه و جهادی اقدام کنند.