ولید معلم وارد تهران شد

ولید معلم وارد تهران شد/ دیدار مقام ارشد امنیتی سوریه با شمخانی   11 دی - 95
سوریه شخم زده وویران شد و  چندصد هزار نفر کشته شدند  ئتیمی از جمعیت کشوریه مجبور به ترک سوریه شده اند و از سوی دیگر بیش از هزار پاسدار وبسیجط درترکیه کشته شدند ومیلیارددلار ثزوت وسرمایه کشور صرف جنگ افروزی و تروریستی پاسداران در سوریه شده است تا به جای اینکه  درون خانه  با دشمن جنگ شود  در برون مرز با دشمن جنگید. حال وزیر امور خارجه سوریه واردت هران شده تا پیام  پوتین و بشار اسد جنایتکار را منتقل کند و قول کمک مالی و تحویل سلاح بگیرد.
ولید معلم 11
رییس نهاد امنیت ملی و وزیر امور خارجه سوریه امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و رایزنی خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر علی مملوک رییس نهاد امنیت ملی و ولید معلم وزیر امور خارجه جمهوری عربی سوریه که به تهران سفر کرده اند بعدازظهر امروز با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی وهماهنگ کننده اقدامات سیاسی، دفاعی و امنیتی ایران با سوریه و روسیه دیدار و گفتگو می کنند.
بررسی آخرین تحولات امنیتی و میدانی در فرایند همکاری مشترک دو کشور در مبارزه با تروریسم تکفیری، تبادل نظر پیرامون اقدامات و ابتکارات سیاسی مشترک برای حفظ آتش بس و ایجاد زمینه برای آغاز گفتگوهای سوری-سوری و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بازسازی توان عملیاتی و روحی گروههای تروریستی پس از شکست در حلب از محورهای گفتگوی شمخانی با معلم و مملوک خواهد بود.

گفتنی است با آزادسازی حلب از سوی ارتش سوریه و نیروهای محور مقاومت و در پی آن برگزاری نشست سه جانبه مسکو میان ایران، روسیه و ترکیه، از دیروز در سوریه آتش بس حکم فرما شده است، از این رو رایزنی های میان مقامات تهران و دمشق در این مقطع از زمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.