فتنه همچنان ملاک بررسی صلاحیت ها/ضرورت جلوگیری از ثبت نام بی رویه

کدخدایی در نشست خبری مطرح کرد:
فتنه همچنان ملاک بررسی صلاحیت ها/ضرورت جلوگیری از ثبت نام بی رویه  11 دی – 95
سخنگوی خیلی خوشت یپ وقیافه شورای نگهبان آلت دست خامنه ای  ناخواسته فاش ساخته است که هدف اصلی معرکه گیری وگرد و خاک برپا کردن پیرامون سال گرد 9 دی 88  فضا سازی برای رد صلاحیت نامزدان  نمایش ریاست جمهوری  06 جناح رقیب و حامیان مدعی اصلاح طلبش  بوده است.

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان
با بیان اینکه ۹ دی پاسخی به حوادث سال ۸۸ بود و این حوادث نیز قابل فراموشی نیست، گفت: در رابطه با بررسی صلاحیت‌ها شورای نگهبان همچنان طبق قانون این مسائل را مد نظر دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها در پاسخ به سؤالی درباره تأکید عده‌ای از چهره‌های سیاسی بر لزوم فراموش کردن فتنه ۸۸ و نظر شورای نگهبان نسبت به این قبیل اظهارنظرها اظهار داشت: مقام معظم رهبری در جایی فرمودند که ۹ دی در تاریخ ماندگار خواهد شد؛ ۹ دی پاسخی به حوادث آن سال بود و این حوادث نیز قابل فراموشی نیست.
وی تأکید کرد: در رابطه با بررسی صلاحیت‌ها نیز شورای نگهبان همچنان طبق قانون این مسائل را مد نظر خواهد داشت.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین در پاسخ به سؤال دیگری در رابطه با احتمال تکرار ثبت‌نام‌های بی‌رویه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و تدابیر شورای نگهبان برای جلوگیری از این ماجرا در انتخابات سال ۹۶، گفت: قبلاً هم اعلام کرده‌ایم که باید ساز و کاری از طریق قانون فراهم شود که در همه انتخابات‌ها از ثبت‌نام‌های بی‌رویه و بیهوده جلوگیری شود و راهی را که همه نظام‌های سیاسی در جهان رفته‌اند، ما نیز طی کنیم.