سردار آبنوش: شبکه‌های ماهواره‌ای درباره مشکلات مردم ایران سیاه‌نمایی می‌کنند


سردار آبنوش:
شبکه‌های ماهواره‌ای درباره مشکلات مردم ایران سیاه‌نمایی می‌کنند 11 دی – 95
هدف  این وارونه گویی اینپاسدار فضا سازی تبلیغاتی  برای بستر سازی  فیلتر کردن فضای مجازی است  . چون اگر فضای مجازی فیلتر نشوند موقع برگزاری نمایش انتخابات ریاست جمهوری به نفع نامزد ریاست جمهوری اصول گران وابسته به خامنه ای و پاسداران نمی تواند باشد و همچون 24 خرداد- 92  به نفع نامزد رقیب تمام می شود.
سردار سالار آبنوش
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب درباره مشکلات مردم ایران سیاه‌نمایی می‌کنند.
به گزارش ایسنا، سردار سالار آبنوش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان با اشاره به فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب اسلامی اظهار کرد: شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس در راستای اهداف رژیم صهیونیستی حرکت کرده و این رژیم غاصب آن‌ها را مدیریت و تامین مالی می‌کند.
وی به مناظره دو کارشناس جهان عرب در شبکه الجزایر اشاره کرد و افزود: اندیشمند الجزایری ایران را ژاپن جهان اسلام معرفی کرد که مورد اعتراض کارشناس مصری واقع شد. اندیشمند الجزایری نمی‌توانست قدرت ایران را نادیده بگیرد و آن‌ها از این‌که روحانیون توانسته‌اند در ایران انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و 37 سال حکومت اسلامی را اداره کنند عصبانی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که «برخی از مشکلات جامعه ایران می‌تواند برای انقلاب اسلامی مشکلاتی ایجاد کند»، تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب درباره مشکلات مردم ایران سیاه‌نمایی کرده و فکر می‌کنند تحریم‌ها در ایران اثرگذار بوده است.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به این‌که «پیشرفت‌های ایران در سایه حکومت ولایت فقیه بوده است» اظهار کرد: اگر قرار بود مانند کشورهای منطقه عمل کنیم امروز پیشرفت‌های قابل توجه را نداشتیم.
وی در ادامه به 9 دی اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان در فتنه 88 می خواستند جمهوری اسلامی ایران از مسیر تعالی دور شود؛ چرا که جمهوری اسلامی چالش نظام سلطه بوده و استکبار می‌خواست در مسائل منطقه بدون حضور ایران تصمیم بگیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت‌های همه‌جانبه ایران بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در حوزه‌های صنعت نفت و گاز و قسمت‌های پیچیده آن که در انحصار چند کشور در دنیا بود و توسط جوانان انقلابی ایران شکسته شده است پیشرفت کرده‌ایم. بعد از انقلاب ایران را در حوزه های نفت و گاز، صنعت، سلاح و ... تحریم کردند که برخی فریاد وااسفا کشیدند که غرب ما را تحریم کرد اما فرزندان انقلابی ایران با خودباوری و روحیه انقلابی جلوی تحریم های ظالمانه ایستادند و در دوران تحریم بیشترین پیشرفت‌ها را داشتند. امروز بیش از 150 هزار مهندس بسیجی با تخصص های مختلف در حوزه های مختلف صنعتی در حال فعالیت هستند.

آبنوش افزود: مهندسان بسیجی و متدین ایران در خلیج فارس از عمق 5 هزار متری نفت و گاز را استخراج و در ایران پالایش می‌کنند همچنیت مهندسان بسیجی در حوزه های دیگر فنی، مهندسی و علمی خوش درخشیده‌اند؛ چراکه انجمن سدسازان بین‌المللی از مهندسان ایرانی برای ترمیم سدسازی در موصل دعوت کرده‌اند.