كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 دی - 95
كيهان و خوانندگان
9 دی 88 تا حال هرروز درهرمنبر وتریبونی  از سوی حامیان خامنه ای وپاسداران روضه فتنه خوانده شده است . بنابراین معلوم است که به مناسبت سالگرد 9 دی اغلب پیام های دروغ وقلابی  اوین نامه کیهان سربازجو شریعت نداری اختصاص به فتنه داده شود چون امتیاز ابتکار کشف فتنه از سوی سربازجو شریعت نداری بوده است.

    * همان طور که مي دانيد عامل اصلي خروش 9 دي اين بود که مردم انقلابي احساس کردند عمود خيمه انقلاب يعني «ولايت فقيه» مورد تهديد واقع شده است. امروز هم هر جناحي بخواهد خدشه اي بر آن وارد کند، مردم با تمام قوا آنها را به زباله دان تاريخ خواهند فرستاد. تاريخ انقلاب گوياي اين مدعاست.
    
نيکنام- طلبه
    *
دو صد گفته چو نيم کردار نيست! اميد است آقاي رئيس جمهور در چند ماه باقي مانده عمر دولت، منتقدان را که بازرسان بصير نظام و مردم هستند با القابي نظير بي سواد، جهنمي، بي شناسنامه و... مخاطب قرار ندهند تا چرخ بازرسي و نظارت عمومي به خوبي حرکت کند.
    
طباطبايي
    *
رهبر معظم انقلاب بيش از دو دهه است به مناسبت هاي مختلف خواهان مبارزه با فساد، فقر و تبعيض مي شوند از جمله در جريان حقوق هاي نجومي در نماز عيد فطر از لزوم برخورد جدي با اين حرام خواران گفتند. با گذشت بيش از 6 ماه از درخواست برخورد رهبري و توجيه گري هاي مختلف مسئولين اجرايي درباره آن، امروز رئيس جمهور (در روزهاي پاياني عمر دولت) اعلام مي کند که کمربندها را محکم ببنديد براي مبارزه با فساد! عرض مي کنم آقاي رئيس جمهور! متاسفانه به علت سهل انگاري هاي دولت با پديده فساد با توجيهاتي مثل کار خلافي نبوده، مرسوم بوده، قانوني بوده، ذخاير نظامند و... امروز ديگر عباراتي مثل کمربندها را ببنديد کاملاتصنعي به نظر مي رسد. کافي است که رئيس جمهور به برخي اطرافيان خود نظري بيندازد.
    
قاجار دولو
    *
پيشنهاد مي شود رئيس جمهور اول تکليف خودش را با سخن قبلي خود روشن کند و بعد به ايراد سخن و اظهارنظر جديد بپردازد! از يک طرف از منشور حقوق شهروندي رونمايي مي شود و از طرفي منتقدين و رسانه هايي که به طرح مشکلات و معضلات مردم و درون دولت مي پردازند تهديد مي شوند که چرا گفته اند. از برجام و پسابرجام آبي گرم نشده است! ظاهرا حقوق شهروندي هم فقط جايگزين ادامه حاشيه سازي ها است. در اين وسط، مردم همچنان از مشکلات سفره شان، معضلات شديد اقتصادي، بيکاري جوانان، معضل ازدواج، مسکن و... بسياري ديگر از اين وعده هاي دولت رنج مي برند ولي همچنان با آمار و ارقام غيرقابل پذيرش درگيرند.
    
نراقي
    *
سي نفر از کساني که يکي از سران فتنه از آنها با عنوان «خداجو» ياد کرده بود از شيطان بزرگ تقاضاي تحريم بيشتر ايران را کرده اند. واقعا وطن فروش مي تواند خداجو باشد؟
    29090912
    *
آقاي اصغر فرهادي با بزرگ نمايي چند معتاد رانده شده از خانه و زندگي که جايي ندارند و براي خواب به گورها پناه برده اند خوراک تبليغاتي خوبي براي بي بي سي خبيث تهيه کرده است ولي هيچ گاه حاضر نيست به اين واقعيت اشاره کند که اين اعتياد نيز محصول غرب است که به کشورهاي اسلامي تحميل شده است. چرا رئيس جمهور که بايد براي حل مشکل اعتياد تدبيري نمايد با فرهادي ها همصدا مي شود؟!
    
ابوالقاسمي- قم
    *
وزير دادگستري فرموده اند که بايد بابت برخورد دولت با نجومي بگيران از دولت تشکر شود! عرض مي کنم نيازي به تشکر نيست. خود دولت اين زحمت را تقبل کرد و تشکر کرد و افتخارآفرينان اين عرصه را ذخيره نظام تلقي کرد! هشتصد هزار ميليارد تومان صندوق ذخيره فرهنگيان هم به طور عادلانه بين سه نفر به صورت وام تقسيم شد! ديگر تشکر از اين بهتر!
    
حسامي
    *
فتنه سال 88 ماهيت بسياري را که ظاهر انقلابي داشتند برملاکرد. به طوري که برخي کاملاسقوط کردند و به دامن شيطان بزرگ و انگليس خبيث و رژيم صهيونيستي غلتيدند و برخي نيز يکي به نعل و يکي به ميخ زدند ولي جرات و جسارت محکوم کردن سرانه فتنه را ندارند. به راستي چرا؟ با آرزوي محاکمه سران خائن فتنه و برملاشدن خيانت هاي وطن فروشان خائن!
    84160939
    *
اعتراف به گناه و خطا آن قدر سخت بوده که خداوند پاداش اين سختي را عفو قرار داده است اما سران فتنه با خطايي مضاعف مانند ابوجهل بر جهل خود پافشاري مي کنند. پس نبايد توقع گشايشي داشته باشند.
    68580919
    *
رفتار آمريکايي هاي شيطان صفت با طرفداران تعامل خوشبينانه با غرب همانند رفتار آنها با محمد مرسي مصر بود، اين شياطين به کم راضي نيستند و تا انسان را به تعظيم در مقابل خود وادار نکنند دست بردار نيستند! «فاعتبروا يا اولي الابصار
    55810917
    *
از مسئولين شهرداري منطقه 11 درخواست مي شود نسبت به پاکسازي جدول هاي آب به ويژه در ايام بارندگي اهتمام بيشتر داشته باشند تا آب وارد مغازه ها نشود و خسارت هاي مالي به مغازه داران بزند. متاسفانه به همين علت در تاريخ 95/10/8 شب مغازه اينجانب در انتهاي خيابان فلسطين- کوچه لقمان ادهم دچار آب گرفتگي و خسارت بيش از دو ميليون توماني شد.
    
پورجواد
    *
در فروردين ماه امسال ازدواج کرده ام ولي تا به حال موفق به دريافت وام ازدواج نشده ام. با توجه به اينکه مهلت يکساله است از مسئولين امر درخواست مي شود مشکل آن را حل نمايند تا همانند ميلياردي ها در چند ماه آينده بتوانيم دريافت کنيم؟!
    26820912
    *
براي دريافت کارت ملي جديد خود به يکي از پيشخوان هاي دولت رفتم که بلااستثناء تمام کارکنان آن خانم بودند! به هر حال تامين مالي وظيفه مرد خانه است ولي چنين به کارگيري هايي چه بسيار مردان و جوانان را از اشتغال محروم مي نمايد. چه ضرورتي است وقتي بيش از 5-6 ميليون جوان پسر بيکار وجود دارد در مشاغلي که اقتضاي آن حضور زن نيست، خانم ها به کارگيري شوند؟ آيا اکتفاي خانم ها به حقوق کمتر به دليل نداشتن مسئوليت اداره اقتصادي خانواده مي تواند دليل وجداني براي محروم کردن مردان از اشتغال شود؟
    
فرخي
    *
سه سال است قبض گاز بنده که مستاجر هستم به صورت تصاعدي محاسبه و دريافت مي شود. چندين مرتبه براي حل مشکل به اداره گاز گلدشت و نجف آباد مراجعه کرده ام ولي فايده اي نداشته چرا فريادرسي وجود ندارد؟
    91580913
    *
چرا هزينه ثبت نام کنکور کارشناسي ارشد ناپيوسته اين قدر زياد است؟ مگر يک دانشجو چقدر درآمد دارد که چنين پولي را بپردازد. جالب اينکه هر سال هم گران تر مي شود، چرا؟
    47850935
    *
فرماندار شميرانات در اقدامي عجيب سازمان ثبت و احوال شميرانات را به خيابان شريعتي- ملک انتقال داده است! با توجه به فاصله زياد شميرانات تا خيابان ملک افراد مسن با دشواري مي توانند براي انجام امور ثبت و احوال به سازمان مراجعه کنند از مسئولين تقاضاي رسيدگي دارم.
    3170021
    *
از دولت تقاضا داريم بيماري گلوکوم يا همان آب سياه چشم را تحت پوشش بيمه ها قرار بدهد. در ضمن بنويسيد قطره گلوپين از قطره هاي موثر در اين بيماري همچنان ناياب است.
    81320936
    *
در حادثه دلخراشي که در تصادف دو قطار در ايستگاه سمنان بوجود آمد تعداد 80 نفر از نمايندگان مجلس استيضاح وزير راه و شهرسازي را امضاء کردند پس چرا خبري نشد؟ چرا همه چيز روي کاغذ مانده است؟
    40490912
    *
وزير دادگستري آن هم در لباس روحانيت چگونه به خودش اجازه داده که کوتاهي و تعلل دولت در امر برخورد با فساد حقوق هاي نجومي را توجيه کند. متاسفانه جناح بازي و ترجيح منافع جناحي و قبيله اي بر منافع ملي بلاي جان کشور و ملت شده است.
    30240919
    *
چگونه است در دانشگاه هنر از يک فرد حامي فتنه و گروهک تروريستي منافقين تجليل مي شود؟ آيا در هنر انقلاب اسلامي بايد از اشخاصي چنين سياه رو قدرداني شود، اين گونه رفتارها براي جوانان انقلابي پذيرفته نيست.
    2811021
    *
دو سال است که چشم به راه دريافت 40 ميليون تومان پاداش 30 سال سنوات خدمت هستم ولي خبري نيست! در همين زمان به فلان مدير ماهيانه 257 ميليون تومان حقوق داده اند. درد اينجاست که دولت چنين مديري را ذخيره نظام مي داند.