ننگ گورخوابي از پيشاني مديران نجومي پاك نمي شود

 سربازجو شریعت نداری  در اجتماع مردم انقلابي گلوگاه: ننگ گورخوابي از پيشاني مديران نجومي پاك نمي شود  11 – دی- 95
آخوندهاو پاسداران فقط کشور ایران را  برای 38 سال اشغال نکرده اند ومنابع وذخایرش را چپاول و غارت نکرده اند وباعوامفریبی ودین فروشی جنگ خانمانسوز 8 ساله ایران وعراق ر ا موهبت ا لهی جا  نزده  و جنگ تجاوز گرانه در عراق و سوریه و یمن را دفاع مقدس ومقاومت اسلامی مقابل آمریکا نام ننهاده  اند بلکه به قاموس کلمات هم تجاوز کرده اند .برای اینکه اصطلاح انقلاب ومبارزه به لجن کامل کشیده  اند .برای اینکه عنصر منفور ومفلوک بازجو اعتراف گیری پاسدار اطلاعاتی شریعت نداری انقلابی شده وبسیجیان چماقدار وساندیس خوران گرددآوری شده پای روضه خوانی  ضد فتنه  و توجیه گور خوابان وی مردم انقلابی معرفی  شده اند.
مازندران - خبرنگار کيهان: فتنه 88 تقابل دو جناح نبود و درگيري هم بر سر انتخابات پديد نيامده بود، بلکه در يک سوي فتنه اسلام و انقلاب و در سوي ديگر آن دشمنان اسلام و انقلاب مقابل هم قرار گرفته بودند و انتخابات نيز مانند همه کودتاهاي رنگي فقط بهانه فتنه گران بود که مطابق اسناد موجود با مديريت مستقيم مثلث آمريکا، اسرائيل و انگليس به آنها ديکته شده بود، اصحاب و سران فتنه اين واقعيت شرم آور را پنهان نکردند و در اوج فتنه شعار« انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» را سر دادند، تصوير حضرت امام(ره) را پاره و لگدمال کردند، قيد اسلام را از گزاره جمهوري اسلامي ايران خط زدند و نهايتا روز ششم ديماه 88 ماهيت نفرت انگيز خود را با اهانت به ساحت مقدس عاشوراي حسيني(ع) و سنگباران نمازگزاران عاشورا به نمايش درآوردند.
    حسين شريعتمداري مديرمسئول روزنامه کيهان که چهارشنبه شب در اجتماع انبوه و پرشور مردم گلوگاه و در مصلاي اين شهر به مناسبت سالگرد 9 دي سخن مي گفت ضمن ارائه تاريخچه مختصري از شکل گيري فتنه آمريکايي اسرائيلي 88 که با اسناد مکتوب همراه بود گفت؛ اين اسناد که تاکنون اصحاب و سران فتنه نتوانسته اند هيچيک از آنها را انکارکنند کمترين ترديدي باقي نمي گذارد که فتنه 88 تحت مديريت بيروني مثلث آمريکا، اسرائيل و انگليس به صحنه آمده و براندازي جمهوري اسلامي ايران هدف نهايي آن بوده است.

    شريعتمداري به مصاحبه کنت تيمرمن در 21 خرداد 88 يعني يک روز قبل از انتخابات اشاره کرد که گفته بود «فردا در ايران يک انتخابات نيست بلکه يک انقلاب سبز کليد مي خورد» وي در ادامه فهرستي از کارشناسان برجسته سرويس هاي اطلاعاتي «سيا» و MI6 انگليس را ارائه کرد که قبل از انتخابات تحت عناوين آکادميک به ايران آمده و براي کساني که بعدها در فتنه نقش آفريدند کارگاه هاي آموزشي داير کرده بودند. مديرمسئول کيهان به اسنادي اشاره کرد که نشان مي داد اصحاب فتنه به آمريکا پيشنهاد تحريم هاي سخت و فلج کننده عليه مردم وطن خود را داده بودند. مديرمسئول کيهان با طرح اين نمونه ها پرسيد؛ آيا واژه اي غير از وطن فروشي مي تواند گوياي جنايتي باشد که اصحاب و سران فتنه مرتکب شده اند؟ شريعتمداري توضيح داد که البته حساب فريب خوردگان از سران و عوامل اصلي فتنه جداست. آنان بعد از پي بردن به اصل ماجرا، صحنه را ترک کردند و حتي روز 9 ديماه 88 در اعتراض به وطن فروشي سران فتنه به ميدان آمده بودند.

    شريعتمداري گفت؛ ما در کيهان تمامي مراحل فتنه را قبل از وقوع پيش بيني و اعلام کرده بوديم و افزود؛ بديهي است که فقط خداي متعال از غيب آگاه است و پيش بيني ما براساس فرمول کودتاهاي مخملي صورت مي گرفت که فتنه آمريکايي اسرائيلي 88 يکي از آنها بود.

     شريعتمداري در ادامه به سندي از مصاحبه مايکل لدين، مشاور امنيتي سابق آمريکا اشاره کرد که در آن با صراحت مي گويد «ما روزي خواهيم نشست و در مورد تاريخ پنهان جنبش سبز صحبت خواهيم کرد و همه شما خواهيد گفت که جنبش سبز از سال 2009 (1388) شروع شد اما من اسنادي ارائه مي کنم که نشان مي دهد ريشه اين حرکت به اواسط دهه 1980 (سال هاي 65 و 66) بازمي گردد. ما از آن هنگام با دفتر موسوي نخست وزير وقت ايران در تماس بوديم».

    مديرمسئول کيهان به خاطره اي اشاره کرد و گفت؛ طي سخناني در مسجد سيد اصفهان گفتم که فتنه گران به زودي يک رنگ انتخاب مي کنند و اين اظهارنظر مورد اعتراض يکي از شخصيت هاي برجسته حوزه قرار گرفت ولي هنگامي که متن فرمول کودتاهاي مخملي را به ايشان نشان دادم و چند روز بعد فتنه گران رنگ سبز را به عنوان نماد خود انتخاب کردند، همين آقا که شخص بسيار محترمي نيز هست، پرسيد؛ حرکت بعدي چيست؟ و نگارنده براساس فرمول جين شارپ و رورتي و جرج سوروس عرض کردم که آشوب بعد از انتخابات حرکت بعدي است.

    مديرمسئول کيهان در ادامه سخنان خود به حرکت شرم آور فتنه گران در روز عاشورا اشاره کرد که در آن ضمن اهانت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسين(ع) نمازگزاران ظهر عاشورا را نيز سنگباران کرده بودند و گفت؛ سران فتنه اين جماعت را «مردمان خداجوي» ناميدند و سران و عوامل نام و نشان دار فتنه تاکنون هرگز از حرکت شرم آور آنان ابراز برائت نکرده اند. وي افزود؛ يکي از روحاني نماهاي حامي فتنه گفته بود من قصد داشتم اهانت به امام حسين(ع) را محکوم کنم ولي ديدم ممکن است عده اي سوءاستفاده کنند! شريعتمداري گفت؛ يعني منافع حزبي اين آقا براي ايشان از ساحت مقدس امام حسين عليه السلام با ارزش تر است!

    مديرمسئول کيهان با اشاره به خودداري سران و عوامل فتنه از اظهار ندامت نسبت به جناياتي که مرتکب شده اند گفت؛ آنها در جلسات خصوصي اعتراف مي کنند که تقلب در انتخابات محال بوده است ولي حاضر به اعتراف علني نيستند و اين تنها مي تواند دو علت داشته باشد. اول آن که با سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه قرار و مدارهايي داشته اند که از افشاي آن مي ترسند و دوم اين که هنوز هم خيال خيانت ديگري را در سر مي پرورانند و در هر دو حالت حضور آنان در پست هاي کليدي به منزله پايگاه داخلي دشمنان بيروني است و توضيح داد که فتنه 88 کبريت سوخته است و فتنه هاي بعدي را بايد در قالب هاي ديگري جست وجو و خنثي کرد. شريعتمداري نفوذ به مراکز سياست پرداز و تصميم گيري نظام را يکي از خطرناکترين توطئه هاي دشمن دانست و گفت؛ دشمن در اين حالت با بهره گيري از عوامل نفوذي خود پايه هاي اقتدار نظام را نشانه مي رود تا از اين طريق جمهوري اسلامي ايران را از اقتدار خالي کرده و به لقمه آساني براي بلعيدن از سوي آمريکا و متحدانش تبديل کند و در توضيح گفت؛ وقتي در اوج ناامني منطقه، کساني نسخه کاهش قدرت نظامي کشور را مي پيچند و يا در حالي که جوانان از بيکاري رنج مي برند، افرادي براي اروپايي ها و کره اي ها و آمريکايي ها اشتغال ايجاد مي کنند و يا منتقدان دلسوز را به جاي بررسي و ارزيابي انتقاد آنان با اهانت پاسخ مي دهند، وقتي آمريکا در بحران بي سابقه اقتصادي و گرفتاري در منطقه به سر مي برد، در پي توافق با آمريکا هستند و امتيازات نقد را سخاوتمندانه به شيطان بزرگ تقديم مي کنند، فساد اقتصادي 8 هزار ميليارد توماني را در حد بدهي بانکي معرفي مي کنند و... اين احتمال پديد مي آيد که مبادا مي خواهند مردم را به گوشه رينگ ببرند و با ضربات ناشي از مشکلات فراوان خسته کنند که چه بشود؟ آنها در همان حال راه خروج از مشکلات را سازش با آمريکا معرفي مي کنند و اين در يک کلمه يعني بازگشت به دوران طاغوت و سلطه دوباره آمريکا بر جان و مال و نواميس مردم. 

    شريعتمداري توضيح داد که وقتي به جاي حل و فصل مشکلات و نارسايي ها، آنها را به گردن اين و آن مي اندازند، مي توان حدس زد که قصد برطرف کردن مشکلات را ندارند و اگر چنين باشد، بايد نگران توطئه اي بود که در راه است. وي به عنوان مثال گفت؛ اين روزها ماجراي گورخواب ها مطرح شده است که شمار آنها هرچه باشد ناگوار است ولي آقايان به جاي آن که مسئوليت اين پلشتي را بپذيرند، به گونه اي اظهارنظر مي کنند که گويي در اين ماجرا هيچ تقصيري متوجه آنان نيست و حال آن که ننگ گورخواب ها بر پيشاني کساني نقش بسته است که زندگي هاي اشرافي را ترويج مي کنند و حقوق هاي نجومي را قانوني مي دانند و يا براي بازپس گيري مبالغ کلان و چند هزارميليارد توماني بدهي هاي بانکي دست روي دست گذاشته اند.

    مديرمسئول کيهان برجام را فاجعه اي ناميد که تنها دستاورد آن اثبات غيرقابل اعتماد بودن آمريکاست و گفت؛ سخن از برجام 2 و 3 و 4 مفهومي جز بازتوليد فاجعه ندارد و کساني که در اين شيپور مي دمند، براي مردم اين مرز و بوم نسخه فلاکت مي پيچند.