تكرار (گفت و شنو)
چرا سر باز جو حقیقت کرده معکوس؟  در دروغ گویی گذاشته کورس
گفت: آخه سربازجو منگ  وخل ،   به رهبرش داده بود قول
دیگه دروغ نگه ،نکنه خالی بندی،  نکنه هذیان گویی سرهم بندی
امادر جواب افتاده به په تته این مکار ، میگه دروغ قدیمی را کرده تکرار
گفت: به نوشته روزنامه «اسرائيل اليوم»، ايهود باراك وزير جنگ رژيم صهيونيستي كه از اعتراضات ساير مقامات اين رژيم به شدت عصباني است مي گويد «ديگر درباره حمله به ايران حرفي نمي زنم»!
گفتم: اي بابا؟! چرا چند لقمه خنده را از مردم ايران دريغ مي كند؟!
گفت: مئير داگان رئيس سابق موساد و ايهود اولمرت نخست وزير سابق رژيم صهيونيستي به وي اعتراض كرده اند كه وقتي اسرائيل توان دفاع از خود را در مقابل حزب الله و حماس ندارد، چرا درباره حمله نظامي به ايران حرف مي زني؟!
گفتم: خب! راست ميگن! چرا حرف مفت مي زنه.
گفت: باراك گفته؛ تهديدها مربوط به چند ماه قبل بود و اخيراً تهديدي نكرده است!
گفتم: يارو قول داده بود ديگه قمپز در نكنه، ولي يك روز پيش رفقاش گفت؛ تنهايي با يك شير گلاويز شدم و... دوستانش گفتند؛ مگه قول نداده بودي كه قمپز در نكني؟ و يارو كه به تته پته افتاده بود گفت؛ آره! ولي اين قمپز مال دو ماه قبله و حالا تكرارش رو دارم پخش مي كنم!
گفت : باز سربازجو زر زدو گفت ، چرندیات  تکراری و حر ف مفت
گفتم: این مرتیکه سربازجو؟ چه چرندی کرده جستجو؟
گفت :  نقل کرده از وزیر دفاع اسراییل ، به سبک زندان اوین داده تحلیل
مدعیست علیه ی رژیم آلوده به ننگ ، دیگه اسراییل  سخنی نمیگه علیه جنگ
گفتم: دلیل این ادعا چیست؟ مگر رژیم ضدبشری قویست؟
گفت : نه سربازجوی نسناس ، نام برده از حزب الله باحماس
میگه از اینان اسراییل هست نگران ،  می ترسه رژیم برای عبور از بحران
با سلاح دادن، اینان را کنه تحریک  تا بسوی اسراییل موشک کنن شلیک
گفتم : مگر رئیس جمهور لبنان نداده گاف ، در مورد  تحریم ها نکرده اعتراف ؟
نگفته رژیم  دیگه نمیتونه بده پول،  دیگه  وی و حزب الله نیست شنگول
چرا سر باز جو حقیقت کرده معکوس؟  در دروغ گویی گذاشته کورس
گفت: آخه سربازجو منگ  وخل ،   به رهبرش داده بود قول
دیگه دروغ نگه ،نکنه خالی بندی،  نکنه هذیان گویی سرهم بندی
امادر جواب افتاده به په تته این مکار ، میگه دروغ قدیمی را کرده تکرار