گزیده خبرهای 9 خرداد 91
در دفتر یادبود مجلس شورای اسلامی نگاشته شد.آرزوی آیت الله مهدوی کنی برای موفقیت مجلس نهم و پاسخ به مطالبات مردم و رهبری.خبرگزاری فارس: رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری خبر داد: آیت الله مهدوی کنی بمناسبت افتتاح مجلس نهم در مرقومه ای،برای مجلس نهم در رفع مشکلات جامعه و پاسخ به مطالبات مردم و رهبری و تحقق شعار حمایت از تولید ملی آرزوی توفیق کرد.
این آخوند ویلچری وصل به دستگاه اکسیژه برای همین جایگزین رفسنجانی جراحی شده از رأس  سیرک مجمع خبرگان رهبری شد تا  به جای نظارت بر عملکرد ولی فقیه ه تبدیل به بلندگو ومجیزگوی وی شود.
 ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرگزاری فارس افزود: ثبت وقایع تاریخی از سنت‌‌های پسندیده‌ بزرگان و رجال سیاسی بوده و می‌باشد، از جمله این موارد دفاتر یادبود و حاشیه نگاری‌هائی است که در حوادث و وقایع تاریخی به یادگار مانده و نشان از اهمیت دادن به رویدادهای تاریخی است.وی اظهار داشت: روز گذشته حضرت آیت‌الله مهدوی کنی ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری در حاشیه افتتاح نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی اقدام به نگارش دفتر یادبود مجلس شورای اسلامی و ثبت این لحظه تاریخی نمودند.ابراهیم انصاریان تاکید کرد: امید است رهنمودهای علما و روحانیت همیشه مورد توجه مسئولان و خصوصا نمایندگان این دوره از مجلس شورای اسلامی قرار گیرد. لذا متن دست خط مبارک ایشان جهت مردم شریف و انقلابی در اختیار قرار می‌گیرد.آیت الله مهدوی کنی بمناسبت افتتاح مجلس نهم در مرقومه ای،برای مجلس نهم در رفع مشکلات جامعه و پاسخ به مطالبات مردم با شعار تولید ملی آرزوی توفیق کرد.
 برای حاکمان عوامفریب نام دانشجو هم تبدیل  به مرغ وعزا شده است .چون از یک سو با شیوه های قرون وسطایی دانشجویان وتفکر واعتراضات شان را سر کوب می کنند .از طرف دیگر بعنوان ابزار تبلیغاتی چماقداران سانیدیس خور درر استای اهداف کثیف سرکوبگرانه وتهدید آمیز وتروریستی وهسته ای  استفاده می کنند .
جمعي از انجمن هاي دانشجويي كشور در بيانيه اي با اشاره به اقدامات ضد اسلامي و ضد ايراني مقامات جمهوري آذربايجان اين تحركات را به شدت محكوم كردند.جمعي از انجمن هاي دانشجويي كشور از جمله مجمع دانشجويان آذري دانشگاه هاي تهران، بسيج دانشجويي 8 دانشگاه بزرگ تهران و انجمن دانشجويي حمايت از بيداري اسلامي در جمهوري آذربايجان با انتشار بيانيه اي با اشاره به اقدامات ضد اسلامي و ضد ايراني مقامات جمهوري آذربايجان و توهين عوامل آنها در مقابل سفارت ايران به مقدسات، اين تحركات را به شدت محكوم كردند.در بخشي از اين بيانيه آمده است: فاسقان حاكم بر باكو از سويي در ريختن خون بهترين جوانانمان نظير احمدي روشن به صهيونيست ها ياري مي رسانند و از ديگر سو حرمت و مقتدايمان را خدشه دار مي كنند.گفتني است به دنبال تلاش دولت آذربايجان براي برگزاري رژه همجنس بازان در اين كشور، مردم مسلمان ايران به شدت نسبت به اين تصميم واكنش نشان داده و شخصيت هاي ديني و سياسي كشورمان نيز اين حركت را محكوم كردند.دولت آذربايجان در پاسخ به غيرت ديني مردم ايران با برپايي يك راهپيمايي نمايشي در مقابل سفارت كشورمان در باكو به مقدسات ديني و مقامات كشورمان توهين كرد.در واكنش به اين اقدام ناشايست سفير كشورمان در آذربايجان باكو را ترك كرد و وزارت خارجه نيز با احضار سفير باكو در تهران مراتب اعتراض ايران را به وي ابلاغ كرد.
اينترنت بدون فيلتر در كيش
عجیب سیاست شتر گاو پلنگ یا یک بام و دو هوا دنبال می شود . زیرا در شرایطی که هرروز تیغ سانسور تیز تر می شود و شبکه ی اینترنت فیلتر وسرعت آن کاهش داده می شود . ولی از طرف دیگر ی برای جلب  سفر به جزیره کیش  خبر از اینترنت بدون فیلتر گزارش شده است .
كاربران اينترنت در جزيره كيش، بدون استفاده از فيلتر شكن مي‌توانند از اينترنت استفاده كنند. به گزارش مشرق، خبرنگاراني كه پايان هفته گذشته براي شركت در همايش كسب و كار و تجارت الكترونيكي در كيش حضور داشتند، متوجه شدند كه سرويس اينترنت ارائه شده در هتل محل اقامتشان بدون فيلتر است. از سوي ديگر اينترنت بسيار پرسرعتي كه در مركز همايش‌هاي بين‌المللي كيش ارائه مي‌شد نيز بدون فيلتر بود و امكان دسترسي به همه سايت‌ها را فراهم مي‌كرد. پرس‌وجوهاي خبرنگار مشرق از چند هتل ديگر نيز مشخص كرد كه ظاهرا اينترنت ارائه شده در اكثر هتل‌هاي جزيره كيش، بدون فيلتر است
 رژیم ضدبشری  و قرون وسطایی چگونه به پیسی افتاده است  که نیازمند شده است تا که دلار های نفتی به وی داده شود  تا دست به چنین مشنگ بازی ولی وقیح گونه و پاسدار شریعتمداری زده شود ؟
عصبانيت گروههاي اپوزيسيون خارج كشور از صلابت تيم هسته اي كشورمان در مذاكرات بغداد و فراواني نوشته هاي ناسزاگونه آنها در سايت هاي ضدانقلابي، تعجب برخي از شهروندان اروپايي و آمريكايي و دانشجويان عرب در اين كشورها را در پي داشته استاحمد ابوحامد» دانشجوي اردني در صفحه فيس بوكس خود طي يادداشتي با عنوان «ابناءالشياطين» -فرزندان شياطين- نوشته است «حق با ايران است كه فرزندان شيطان را از كشور اخراج كرده است» ابوحامد مي نويسد «هموطنان من در اردن و تا آنجا كه مي دانم در بقيه كشورهاي عربي از پيشرفت هاي اتمي ايران خشنودند و دولت هاي عربي را به خاطر بي هويتي در برابر آمريكا و اسرائيل سرزنش مي كنند ولي در آمريكا بعضي از ايرانيان را مي بينيم كه به جاي افتخار و احساس غرور نسبت به پيشرفت هاي كشورشان، از دشمنان مردم وطن خود دفاع مي كنند» اين دانشجوي اردني در ادامه مي نويسد! «براي من مشاهده اين وضعيت تعجب آور بود تا اينكه متوجه شدم اين عده از مخالفان حكومت ايران هستند و به دولت ايران حق دادم كه آنها را به كشور راه ندهد» نكته جالب تر در نوشته اين دانشجوي اردني آن است كه مي نويسد «برخي از اين مخالفان ايران وقتي در جمع دانشجويان آمريكايي و يا كشورهاي مسلمان عربي و مالزيايي و پاكستاني قرار مي گيرند، جرأت نمي كنند خود را مخالف ايران معرفي كنند».گفتني است كه در يكي از كالج هاي آمريكايي، وقتي خانم «م-ك» براي سخنراني در جمع تعدادي از دانشجويان رفته و عليه ايران مطالبي گفته بود از سوي دانشجويان «هو» شده و يك كارمند زن كالج به صورت او تف انداخته بود
معلوم نیست که آخوند طوطی صفت حید مصلحی و زیر دستگاه عریض و طویل وزارت بد نام اطلاعات  چکاره است و چه غلطی می کند  که ارگان فاشیستی مذهبی پاسداران باید جورش را بکشد و به جایش انجام وظیفه نماید ؟ از طرف دیگر ارگان فاشیستی مذهبی کودتایی برای ماستمالی کردن انتقاد روشنگرانه ی علی مطهری و منحرف کردن اذهان عمومی اینگونه فیل هوا کرده است.
جاسوسي با هويت معلوم كه مرتبط با سرويس هاي اطلاعاتي يكي از كشورهاي عربي بود، توسط عوامل اطلاعات سپاه دستگير شد.به گزارش روابط عمومي سپاه ناحيه سبزوار، يك نفر با هويت معلوم كه مرتبط با سرويس هاي اطلاعاتي يكي از كشورهاي عربي بود، توسط عوامل اطلاعات سپاه سبزوار دستگير شد.فرد بازداشت شده در جريان بازجويي ها به ارتباط با دو تبعه يكي از كشورهاي عربي و انتقال اطلاعات مهم به اين افراد همچنين بيش از 100 مورد كلاهبرداري با استفاده از جعل عنوان مامور اطلاعات سپاه و ... اعتراف كرده است.به اين فرد توسط عوامل خارجي يك دستگاه لپ تاپ و تجهيزات جانبي جهت ارسال اخبار و اطلاعات تحويل داده شده و اين فرد تاكنون 110 ميليون ريال بابت اطلاعات ارسال شده به كشورهاي بيگانه پول دريافت كرده است.از منزل اين فرد تعدادي فشنگ جنگي، مرمي، پوكه، بيسيم، شوكر، لباس نظامي، جزوات مربوط به جاسوسي و ... كشف شده است.در اين گزارش آمده است اين فرد كه در جريان سفر رياست جمهوري به سبزوار به طرز مشكوكي به منطقه حفاظت شده و محل استقرار چرخ بال رئيس جمهور رفته بود، توسط كاركنان اطلاعات سپاه سبزوار شناسايي و از محل اخراج و روز بعد دستگير شد.پرونده فرد ياد شده تحويل مراجع قضايي شده است.