حرف آخر! (گفت و شنود(
گفتم : اگر بلف است پس چرا نمیگه این مکار؟چرا مدام تهدید تهاجم اسراییل میکنه  تکرار؟
گفت : سرباز جوهی  جو میخوره میکنه مست ،این زنگی مست  میشه  تیع  بر کف  دست
جفتک میزنه ،  عرعر  میکنه ،  همچون خر ،تا گوید با غلط کردن همیشه میزنه حرف آخر
گفت: مئير داگان رئيس اسبق سازمان موساد مي گويد؛ اسرائيل درباره حمله به ايران بلوف مي زند.
گفتم: خب! اين كه نيازي به اعتراف نداشت.
گفت: مئير داگان مي گويد؛ نتانياهو مي داند كه در صورت حمله به ايران ديگر اثري از اسرائيل باقي نمي ماند.
گفتم: اين هم براي همه معلوم است.
گفت: رئيس اسبق موساد به نتانياهو شديداً اعتراض كرده كه چرا گفته است در مناقشه هسته اي ايران بايد خواست اسرائيل هم در نظر گرفته شود!
گفتم: اتفاقا خواست اسرائيل هم در نظر گرفته شده است! يارو قمپز در مي كرد و مي گفت هر وقت با هركس دعوايم شده هميشه حرف آخر را من زده ام. پرسيدند؛ ولي اين قمپزها به ظاهر فكسني تو نمي آيد، حالا حرف آخرت چي بوده؟! و يارو گفت؛ با كمال اقتدار مي گويم غلط كردم و قضيه فيصله پيدا مي كند
گفت : سرباز جو بی خیال شده رقیب ، تا با  بشدت اسراییل  را کنه تعقیب
گفتم : برای  چه ؟ یا به چه دلیل؟سربازجو تعقیب میکنه اسراییل
گفت :آخه مذاکره هسته ایست در بغداد ،سربازجو آویزان شده به اسراییل وموساد
خواب دیده ،  پنبه دانه میخوره لف لف ،دانسته  ادعای جنگ  اسراییل هست بلف
گفتم : اگر بلف است پس چرا نمیگه این مکار؟چرا مدام تهدید تهاجم اسراییل میکنه  تکرار؟
گفت : سرباز جوهی  جو میخوره میکنه مست ،این زنگی مست  میشه  تیع  بر کف  دست
جفتک میزنه ،  عرعر  میکنه ،  همچون خر ،تا گوید با غلط کردن همیشه میزنه حرف آخر